Det ryktas att...

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att den bittra sanningen om vad som händer när man smider planer i det fördolda istället för att faktiskt vara de som tar första steget idag gick upp för RPG.

Ska ni planera konstellationer och sammansvärjningar mot min allians i framtiden bör ni se till att det inte når min kännedom.

Hope you're ready cuz here i come!
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att den bittra sanningen om vad som händer när man smider planer i det fördolda istället för att faktiskt vara de som tar första steget idag gick upp för RPG.

Ska ni planera konstellationer och sammansvärjningar mot min allians i framtiden bör ni se till att det inte når min kännedom.

Hope you're ready cuz here i come!

Ryktas att det krävs mer än många allianser för att kunna fälla en bra allians. :)
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att det endast finns en spelare i RPG som bygger offensiva trupper. Är det en defensiv värld vi möter eller är alla andra allianser bara lite sena?
 

DeletedUser1880

Guest
Det ryktas att det var ett tag sen. Kul att se att så många kända ansikten fortfarande spelar. Hej på er alla! :D
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att BB själv har mer anfallskp än hela RPG!
1 spelare alltså mot 33. ;P
 

DeletedUser2279

Guest
Rykten säger att hos GOES går en viss ramsa på repeat texten går BYE BYE Varden BYE BYE.
Melodin kan ni nog gissa.
 
Topp