Det ryktas att...

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att jag hittar få vapenbröder & fiender, gömmer sig resten? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att vi inte gömmar oss!!
Kul att se att en gammalkrigare återuppstått från de döda. Välkommen tillbaka Bektar
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas att man gillar när de på ens ö deffar med off trupper :D
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att yoohansson tagit sig i kragen och guldat* ikapp toppen :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att "de erfarna" visar upp en tråkig attityd ännu en gång. Med stor självsäkerhet har dem nu fått för sig att man ska ge dem ens städer. Ryktas att det inte är första gången denna gruppen personer tror något sådant..

:)
 

DeletedUser1759

Guest
Ryktas att "de erfarna" visar upp en tråkig attityd ännu en gång. Med stor självsäkerhet har dem nu fått för sig att man ska ge dem ens städer. Ryktas att det inte är första gången denna gruppen personer tror något sådant..

:)
Ryktas att de som inte förstår Ironin och humorn i spelet tar det på fel sätt ;) Now we GOES on Xi! <3
 

DeletedUser

Guest
Enligt vissa ihärdiga rykten så sägs det att Geggans nya nick inte är så nytt trots allt. Kan ju kanske vara därför du vet vart han är
 

DeletedUser2556

Guest
Enligt vissa ihärdiga rykten så sägs det att Geggans nya nick inte är så nytt trots allt. Kan ju kanske vara därför du vet vart han är
Det ryktas att det kan stämma. Ryktas att du nog är den smartaste GP spelaren GP någon skådat! :)

God jul alla nördar :)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att mrs engan var en trevlig figur:D

Vrf spelar jag inte med hon? Juste, jag är för dålig :(
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att det ryktet inte riktigt stämmer.. Jag sökte till er men drog tillbaka ansökan av annan orsak. Jag hamlade istället i den bästa alliansen som man kunde komma i :)
 
Topp