Det ryktas att...

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att jag önskar er alla en riktigt God Jul!

Ta vara på julfriden nu ;)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att jag tycker geggan är jätte coooool.

Bara så alla vet :)

Jippi nu kommer tomten ryktas det
 

DeletedUser2556

Guest
Det ryktas detta är en ryktes tråd Murtagh! Men som vanligt ryktas det att du som vanligt kommer med en taskig attityd...

Ryktas att det var ni i grisarna som bara för ett par dagar sedan skrev:

"Ryktas att de som inte förstår Ironin och humorn i spelet tar det på fel sätt"

Murtagh var säkert ironisk när han skrev att ni var bra :)
 

DeletedUser2919

Guest
Det ryktas detta är en ryktes tråd Murtagh! Men som vanligt ryktas det att du som vanligt kommer med en taskig attityd...

Ryktas att jag bemöter andra som jag själv blir bemött.
Lite varstans här i forumet kan man läsa om hur bra ni tycker att ni är, och kaxigare alliansnamn får man nog söka efter. Efterlyser lite större ödmjukhet från er sida, då slipper ni min "taskiga attityd" och diskussionerna på forumet blir säkert trevligare.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag bemöter andra som jag själv blir bemött.
Lite varstans här i forumet kan man läsa om hur bra ni tycker att ni är, och kaxigare alliansnamn får man nog söka efter. Efterlyser lite större ödmjukhet från er sida, då slipper ni min "taskiga attityd" och diskussionerna på forumet blir säkert trevligare.
Det ryktas att du inte ska lyssna på anders, han kan vara lite tjurig ibland.. det bästa att göra är att inte kommentera hans kommentarer. Det ryktas även att det var anders som sänkte stämningen på detta forum och inte du.

buu anders,buu för dej och din attityd :p
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att precis som på Nu världen vänder sig alla mot topp alliansen :D
Ryktas om att vad jag vet har ingen haft taskig attityd dig Murtagh men vem vet kanske finns mycket i världen man inte vet om :)

Och Yoohansson är det verkligen vårat fel? :)
Ni kanske missuppfattar vårat namn?

Ge Oss Era Städer


Med andra ord Ge oss era städer för att vi ska kunna köpa fler julklappar (lite sent :p) till våra barn/föräldrar/syskon utan att ruineras? :)

Återigen att blir hur man mottar det :)
Och warenk nu tycker jag att du ska sluta med personliga angrepp :)
Enligt mig så är det inte någon sänkt stämning förrän någon säger att de är de :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att precis som på Nu världen vänder sig alla mot topp alliansen :D
Ryktas om att vad jag vet har ingen haft taskig attityd dig Murtagh men vem vet kanske finns mycket i världen man inte vet om :)

Och Yoohansson är det verkligen vårat fel? :)
Ni kanske missuppfattar vårat namn?

Ge Oss Era Städer


Med andra ord Ge oss era städer för att vi ska kunna köpa fler julklappar (lite sent :p) till våra barn/föräldrar/syskon utan att ruineras? :)

Återigen att blir hur man mottar det :)
Och warenk nu tycker jag att du ska sluta med personliga angrepp :)
Enligt mig så är det inte någon sänkt stämning förrän någon säger att de är de :p
Haha det ryktas att jag inte är den enda som gått på för hårt på systembolaget är ju bara att titta på reez kommentar om att jag går på person angrepp. det ryktas att det mer är din grej att köra på det din lille kram goa filur där :D

och ifall du inte förstår att jag sa den kommentaren som var innan med lite humor så måste du ju ta allt som person angrepp ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2919

Guest
Ryktas om att vad jag vet har ingen haft taskig attityd dig Murtagh men vem vet kanske finns mycket i världen man inte vet om :)

Det handlar inte om taskig attityd bara mot mig utan mot alla andra Grepolis spelare. Det tycker inte jag är ok. Då ska man inte heller klaga om folk bemöter dem på samma sätt...
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas om att precis som på Nu världen vänder sig alla mot topp alliansen :D
Ryktas om att vad jag vet har ingen haft taskig attityd dig Murtagh men vem vet kanske finns mycket i världen man inte vet om :)

Och Yoohansson är det verkligen vårat fel? :)
Ni kanske missuppfattar vårat namn?

Ge Oss Era Städer


Med andra ord Ge oss era städer för att vi ska kunna köpa fler julklappar (lite sent :p) till våra barn/föräldrar/syskon utan att ruineras? :)

Återigen att blir hur man mottar det :)
Och warenk nu tycker jag att du ska sluta med personliga angrepp :)
Enligt mig så är det inte någon sänkt stämning förrän någon säger att de är de :p

Two cool for school :)

Ryktas att reez inlägg är ett klassiskt inlägg på hur ett inlägg inte ska vara enligt reglerna. :)
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att jag personligen inte sett något spydigt, elakt eller kaxigt från någon i vår allians. Men det är klart att det ska bokstavskräkas lite varje gång en allians är stark. Antar att Jante lever i allra högsta grad även under juletider.

God Jul!
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det nu är jul så kommer inga straffpoäng att delas ut men om inte tråden omedelbart (alltså INGA citat eller liknande från tidigare inlägg from nu) återgår till det tråden är till för så kommer poäng att delas ut och inlägg att raderas.

För er som inte vet vad trådens syfte är så är det att man ska kunna göra korta små rykten om vad som händer på Xi. Det är ingen plats för att diskutera alliansers beteenden osv. Vill man göra det så är det fritt fram att skapa en egen tråd så länge de regler som finns följs.

Vill även poängtera att ifall man anser att ett inlägg inte har i en tråd att göra så skall detta rapporteras. Väljer man istället att citera inlägget så gör man sig själv skyldig till ett off-topic inlägg.

Och nej jag vill inte ha några svar på detta i tråden.
 
Topp