Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas om att ni inte kommer kunna ta städer oavsett hur mycket kp ni får ;)

Ryktas om att man kan förvärva städer på andra sätt än erövring ;)

Ryktas också om att jag tycker synd om RPG som förminskas så mkt.. Ska man måste ta tjänstledigt ett par veckor och börja här med för att jämna ut spelplanen lite kanske? :p
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att man kan förvärva städer på andra sätt än erövring ;)

Ryktas också om att jag tycker synd om RPG som förminskas så mkt.. Ska man måste ta tjänstledigt ett par veckor och börja här med för att jämna ut spelplanen lite kanske? :p

:O Ryktas om att jag nog inte skulle hålla mig borta från GP, finns det fler sätt än erövring på Xi? :O
Ryktas om att man aldrig slutar bli överraskad :p

Ryktas om att jag nog tycker att hela Trash borde ta en större paus från GP, hälften av oss var ju redan trötta innan UV :p
 

DeletedUser2556

Guest
:O Ryktas om att jag nog inte skulle hålla mig borta från GP, finns det fler sätt än erövring på Xi? :O
Ryktas om att man aldrig slutar bli överraskad :p

Ryktas om att jag nog tycker att hela Trash borde ta en större paus från GP, hälften av oss var ju redan trötta innan UV :p

Ryktas att vi kämpar på iallafall..
 

DeletedUser

Guest
:O Ryktas om att jag nog inte skulle hålla mig borta från GP, finns det fler sätt än erövring på Xi? :O
Ryktas om att man aldrig slutar bli överraskad :p

Ryktas om att jag nog tycker att hela Trash borde ta en större paus från GP, hälften av oss var ju redan trötta innan UV :p

Ryktas om att grundning också fyller stadsplatserna ;)
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att 2 allianser tittar in hos 1 allians medans 1 allians tittar in hos 2 allianser
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att RoyalPhyton kommer ge Xi en chans och är öppen för förslag :)
 

DeletedUser1759

Guest
Det var ett lockande rykte,

Hmm skulle kunna tänka mig att det börjar på B om det inte gör det så har jag inte en aning... :rolleyes:
Ryktas att de var en bra gissning, men lite fel :) Men de lite "rimmar" på B o är iaf samma allians ;)
Glöm inte att jag är en rätt mysig Drottning ;) Vem kan jag vara då?
 

DeletedUser1759

Guest
Ryktas att Jag kan vara allt från Fluffig till Kelis när jag inte är i min vanliga skepnad ;)
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att det är tufft av RPG och Valhall att sammarbeta mot en av mina städer. Hoppas ni känner er starka och tuffa! :D
 

DeletedUser2592

Guest
Det ryktas att den kapitalistiska livsstil som har uppvisats på denna server har nått vägs ände. Dags för vår Juche-filosofi. Dags för folkrepubliken.
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att den kapitalistiska livsstil som har uppvisats på denna server har nått vägs ände. Dags för vår Juche-filosofi. Dags för folkrepubliken.

Ryktas att du kommer inglidandes i egensydda skinntofflor och en tiggarburk då?Du som inte främjar kapitalism? Gör du det, så köper jag mitt guld och mår bra! Heppåre!
 
Topp