Det ryktas att...

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag väntar på att denna allians som nämnts ovan ska ta min stad på 6 k och inte bara hälsa på :)
Mest välkommen är en mr sensei ;)

Ryktas att jag tycker du är en skön grepoli lirare som jag hoppas fortsätter sätta sig upp mot övermakten:)
 

DeletedUser1182

Guest
Ryktas att jag fick besök av en gammal vän inatt, lyckligtvis vaknade mina trupper och kunde försvara sig.... ;)

Men hoppas på att det får vila inatt, fest imorgon!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker du är en skön grepoli lirare som jag hoppas fortsätter sätta sig upp mot övermakten:)
Tackar ödmjukast, du verkar va en skön/trevlig grepolis lirare du med :)
Ryktas att jag inte sätter mig upp mot övermakten utan bara väntar på att en viss mr sensei samt hans allianskamrater ska ta en viss stad på 6 k och inte bara hälsa på :p
 

DeletedUser3025

Guest
ryktas att GOES vill ha en av mina städer=( vad har jag gjort för ont *snyft* YOU CAN HAVE MY CITY BUT NEVER MY FREEDOM ^^
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att det har blivit rätt många ändringar i topp 10 skulle någon kunna göra en ny lista
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att gurkorna börjar bli starka men kan dom sno åt sig saints 3a plats??
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om att något väldigt konstigt har hänt när Murres Revenge *.Rinasce Piu Gloriosa.* och VALHALL inte ens ligger i top 5
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att de 3 tog sitt förnuft till fånga...

Dock har *.RPG.* inte sett top 5 på lång tid...
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att ett krig mellan spanjorerna och GOES skulle vara intressant att följa.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om att det skulle vara intressant *RPG* har inte lyckats så bra men gurkorna har ju snabbt fått krigs poäng och det kanske är just dem som kan göra något åt GOES.

men vi får ju se ;)
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att Gurkorna ligger 70k bakom GOES i off ranken...
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas om att Gurkorna ligger 70k bakom GOES i off ranken...

Ryktas att du glömde en nolla min käre bektar.
Gurkorna ligger 700k efter goes i offranken.


RankAlliansOffensiva Krigspoäng
1Ge Oss Era Städer1.064.494
2Gurkor361.143
3*Rinasce Piu Gloriosa*228.559
4Murres Revenge222.336
51st Protectors League214.216

Ryktas även att fröken BB ligger 90k efter Gurkorna.
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att klockan var sent och lilla bektar hade pengar



Ryktas om att gurkorna gömmer sig i långtbort i stan
(Blå GOES, Vit Gurkor)
showmap.php
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att GOES är på andra plats :eek: efter att ha varit etta sedan julafton så har dom nu ramlat ner ett steg.

Men dem har fortfarande högst poäng snitt och OFF poäng.
 
Topp