Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
ryktas att serverns största spelare har spökat sig bara för man blir av med ca 1000 bs och moff imorse :p
jag trodde mera om dig BB.
 

DeletedUser2279

Guest
Tror du helt allvarligt att du ens har någonting med saken att jag slutar att göra?
Eller att någon av er hade ens kunnat komma nära mina trupper ifall jag inte redan hade bestämt mig för att sluta på servern?

Finns ett anfall sedan servern startade som jag inte varit förberedd på det kom från laholm och slutade med 100 förlorade bs.
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas om att det inte är första gången dessa spelare spökar och ställer till med ett mindre kaos på en server...
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att det är julafton för serverns alla IE och spökstadsjägare
Att erövra städer från andra allianser är nog fortfarande för svårt...
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att HSH anfaller en del utan några bs. Ryktas att jag trodde det var en toppallians, men dom verkar ta in vilket skräp som helst.
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att VALHALL fortfarande inte lärt sig hur man klarar sig själv.

Ryktas även att en viss wake måste känna sig jäkligt stolt att "han" tog över sin nya stad. Kanske är dags att sluta släpa på ett gäng döda vikingar!
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att den här världen blivit rätt konstig nu när allas ärkefiende försvunnit...
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att tre allianser äntligen samlat mod och vågar anfalla. :)
Ryktas även att många spelare inte vågar anfalla förrän åtminstone 20 anfall redan är på väg, och man är säker på att staden verkligen är tom.
 

DeletedUser

Guest
It is rumored that it going? Cucumbers continue to move forward, but we meet some more difficulties.

Several alliances willing to give us war, hopefully withstand more than the others. They attack us, but still we do not attack them, we will soon see that available. lol
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är väldigt förvånad men lite tacksam att nån som är rankad 2 på servern skickar anfall utan brandskepp:)
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att xi:s elitspelare är lika dåliga på att försvara sig på forumet som dom är på att anfalla. :)
 
Topp