Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att om du menar mig och wirf så deffar vi fortfarande oss själva .
 

DeletedUser2473

Guest
Ryktas att fleppen låg så långt bort att han fick klara sig själv, men ska anfallen fortsätta ryktas det att det kommer lite mer deff...

Ryktas om att lögner i slutändan inte lönar sig :)

ture terror 2014-05-03 12:53
grattis wirf! tar tillbaka mina enstaka vrak som står kvar. :)
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas om att lögner i slutändan inte lönar sig :)

ture terror 2014-05-03 12:53
grattis wirf! tar tillbaka mina enstaka vrak som står kvar. :)
Ryktas att du nog inte läste vad jag skrev: "fleppen låg så långt bort att han fick klara sig själv". :)
Men det var ett intressant klipp du fått till.
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas om att man ska vara försiktig med vilka man rekryterar i sin allians.

Det ryktas också att de som en gång hade flest spioner stationerade runt om i allianserna på världen nu får smaka på sin egna medicin. :D

a2c4a32373.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser876

Guest
Det ryktas om att man ska vara försiktig med vilka man rekryterar i sin allians.

Det ryktas också att de som en gång hade flest spioner stationerade runt om i allianserna på världen nu får smaka på sin egna medicin. :D

a2c4a32373.png
Några rykten om spioner från Murres kan jag tyvärr inte kommentera, för detta är inget jag känner till.
Men det må jag säga, ni har verkligen lyckats få in en spion hos Murres. Den rekryteringen var inget vidare. :(
Ryktas dock att jag tycker illa om spioner. Om man har preferenser för en annan allians än den man är med i, anser jag att man ska byta allians. Och det är inget rykte.
 

DeletedUser2473

Guest
Spion som spion, ryktas det. Fast det kanske är roligare för spionen att arbeta i skuggorna än med kniven mot strupen. ;)
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att fuzz är och handlar, så anfall honom inte!
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att fjode kör med charmoffensiv för att rekrytera halva Murres.
Vad ska Murre säga när han står helt ensam i allians och alla gått över till HSH?
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att jag inte kan hålla mig ifrån att skriva här på skvallerplanket.

Det ryktas också att somliga av oss snart slutar skolan, kämpa på för snart är vi arbetslösa! :D :cool:
 

DeletedUser2597

Guest
Det ryktas att jag inte kan hålla mig ifrån att skriva här på skvallerplanket.

Det ryktas också att somliga av oss snart slutar skolan, kämpa på för snart är vi arbetslösa! :D :cool:

Ryktas att om du lagt lite mindre tid här och mer i skolan kanske du snart haft ett jobb!
 

DeletedUser2473

Guest
Det ryktas att spökstäder är städer folk vill ha :D

Det ryktas också att en liten spökstad kan starta ett krig :D
 
Topp