Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ye, it is the point . We work hard during all the server, only a little bit more than you :)

I look for fun in the game. Play against most advantage is a challenge, against all elements is impossible, overcoat during UV time

If you add inactivity in battlefield as our rivals propose is very boring
 

DeletedUser3112

Guest
Stort GRATTIS till HSH till segern! vi gjorde det vi kunde men det ville sig inte riktigt. Ni var för stora ca 1000 fler städer ;)
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att jag tackar Gurkorna för en god match :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att detta är ryktestråden och att svenska(nordiskt språk) bör tillämpas.

No english spoken here,only aloud just some words or an expression,please use the nordic language.

Forumsregel.

Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges i specifik forumsdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3135

Guest
Det ryktas att HsH inte är nöjda med att ha vunnit, de vill ha kronan med. Ska bli intressant o se om de klarar det under de närmsta 2 veckorna.
 

DeletedUser3057

Guest
Det ryktas att Vargarna förvandlats till fega valpar som inte vågar slåss om sista uv, utan väljer fegvägen med IE under pågående revolt..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3135

Guest
Det ryktas att det är ovärdigt av en vinnare att skylla sina egna misslyckande på nån annan.
Det ryktas också att än är det inte över, det finns fortfarande ca 14 dagar kvar att visa att dryga 70 spelare kan ta en UV-stad av knappt 40 spelare.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är ovärdigt av en vinnare att skylla sina egna misslyckande på nån annan.
Det ryktas också att än är det inte över, det finns fortfarande ca 14 dagar kvar att visa att dryga 70 spelare kan ta en UV-stad av knappt 40 spelare.



Lessen Mongolen men måste rätta dig :p

Om vi ska vara helt ärliga :p men vi är inte ens 40 pers :p
 

DeletedUser1182

Guest
Det ryktas att detta är ryktestråden och att svenska(nordiskt språk) bör tillämpas.

No english spoken here,only aloud just some words or an expression,please use the nordic language.

Forumsregel.

Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges i specifik forumsdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen.


Ryktas att det engelska språket borde vara tillåtet här, förstår ju mer av det än danska.. :eek:



Ryktas att världen har varit ganska seg sedan G.E.O.S lämnade, hade varit intressant att se Gurkorna emot dem.... Hade nog inte blivit tråkigt iallafall.
 

DeletedUser1182

Guest
Ryktas att en allians ( Inga namn nämnda ) byter städer istället för att kriga, hoppas ledningen fixar nya regler för detta.
 

DeletedUser2514

Guest
Ryktas att en allians ( Inga namn nämnda ) byter städer istället för att kriga, hoppas ledningen fixar nya regler för detta.
Det ryktas att ibland är Påsar utan kulor, herrarna valde tydligen att kasta av sig byxorna så de föll ur när de istället kunde valt en ordentlig strid. Exakt vad var man rädd för ? Antingen vinner man eller inte,på detta viset vann ju ingen alls :/.
Grepolisledningen..är det så här det ska vara i fortsättningen att man inte ska spela fair utan fega sig fram,då tappar UV sin tjusning.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1182

Guest
Påsar utan kulor, herrarna valde tydligen att kasta av sig byxorna så de föll ur när de istället kunde valt en ordentlig strid. Exakt vad var man rädd för ? Antingen vinner man eller inte,på detta viset vann ju ingen alls :/.
Grepolisledningen..är det så här det ska vara i fortsättningen att man inte ska spela fair utan fega sig fram,då tappar UV sin tjusning.


Det ryktas att jag inte hade kunnat sagt det bättre själv!

Ryktas att admin tog bort mitt inlägg, hoppas jag rättade till det nu :)
 

DeletedUser2514

Guest
Det ryktas att jag inte hade kunnat sagt det bättre själv!

Ryktas att admin tog bort mitt inlägg, hoppas jag rättade till det nu :)

Det ryktas att jag kanske aldrig får veta vad som fick Admin att skicka ett pm till min vapenbroder och att ryktet säger att inlägget togs bort !!! Nyfiken så in i baljan !!!
Det ryktas att även jag fick skämmas inför Grepolis admin och att jag nu formulerat om min påshistoria så att den numera är ett rykte.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3089

Guest
Ryktas att forumadministratören kan ta åt sig av kritik och har därför formulerat om detta inlägg som ett rykte... Ryktet är att denna server är snart slut och att känslorna höga här på forumet.

Ryktas även att forum administratören därför kommer städa upp bland inläggen. Saker som direkt tas bort är tex rena personangrepp. Även inlägg utan innehåll tas bort som Ex: "Håller med". Finns en jättefin liten stjärna nere i vänstra hörnet av inlägget som kan nyttjas för detta.

Påminner om forumreglerna: http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?18-Forumsregler!

Speciellt första regeln:
Behandla andra med respekt och vidhåll en artig attityd
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1182

Guest
Topp