Det ryktas att...

DeletedUser2496

Guest
juuuuuust idag e jag stark, just idag mår jag bra....

ryktas det om
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att Senseianders har fått en allians uppkallad efter sig. Livet är bra orättvist! Var är min muskelallians?
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att Senseianders har fått en allians uppkallad efter sig. Livet är bra orättvist! Var är min muskelallians?

hahahaha det ryktas att de stackars spelarna är ute på helt fel spår, enligt dom betyder "sensei" mästare. Det är dock helt fel eftersom "sensei" betyder lärare ;) Rykte säger de borde döpa om sig till "Renshi" ifall dom vill har namnet ska spegla mästare mer ;) hehehe
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att VALHALL (nya capsarna fniss) Har en Beef med Koffelito. Better watch out!
 

DeletedUser1595

Guest
efter ett dygns anfallande ryktas det att Valhall och RPG tagit en stad av oss. Bra jobbat! Ryktas även att en av ledarna i RPG råkade ut för samma sak som mig för inte så länge sedan som jag inte gillade. Ryktas att det inte spelar så stor roll hur man anfaller om man är på rätt sida av anfallet kanske :)
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att Valhall gjorde en jätteinsats som tog en stad av GOES.
Ryktas dock att man gärna ska kunna behålla staden längre än 2 dagar för att kunna få ut någon direkt nytta av den, nu är staden tillbaka hos sin rätta ägare igen.

Ryktas även att ännu en ledare i en ny allians gav upp efter 24 timmar efter första offensiven från GOES precis som Alduin.
Fint att du sluter upp i ledet av misslyckade ledare xerxes.

Slutligen ryktas det att någon allians har problem med sina rättigheter och har fått hela sitt forum rensat. Way to go!
Kanske dags att se över vad man har för medlemmar och vilka som har rättigheter?

Många rykten på en gång nu.
Lots of love!
Jossan
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är tråkigt när bara spelare från GOES ryktar fram å tillbaka. Ingen annan som har något att säga?
Det ryktas att Professional Griefers snart når topp 10 =)
 

DeletedUser1595

Guest
Det ryktas att det är tråkigt när bara spelare från GOES ryktar fram å tillbaka. Ingen annan som har något att säga?
Det ryktas att Professional Griefers snart når topp 10 =)

Jag undrar hur dte kan vara tråkigt ryktas det. Vi är snälla, roliga och alldeles alldeles underbara
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas dock om att alla andra är för rädda för att rykta, och BB hur kan man vara en bal på slottet? :D
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att bektar är dålig på sina Disney filmer...

"Nåja. Vad är en bal på slottet? Den kan ju va fruktansvärt långtråkig och dötrist åh tråkig åh alldeles, alldeles underbar." / Askungen
 

DeletedUser1915

Guest
Då ryktas det ju att de är balen som är de, och inte att personerna är balen? ;)
 

DeletedUser2279

Guest
Ryktas att GOES har provat RPG's kapacitet en stund just nu och att vi fortfarande dansar runt fritt bland deras städer.
We are not impressed!
Känner ni det kalla längs ryggraden? Det är spadersju som flåsar er i nacken... skräcken och fruktan bara växer och växer på Xi's hav.

Kanske får vi se en representant från någon annan topp 5 allians snart igen nu när Varden är borta och alla kappvändare har flytt till andra allianser.

Vi bits inte <3
 

DeletedUser1880

Guest
Ryktas att BB borde vara så pass rutinerad att hon vet att en värld svänger en del. RPG må haft en liten svacka, men det ryckas att vi kommer tillbaka - starkare.

Vidare ryktas det att för varje stad ni tar så kryper vi närmare er tack vare all KP vi får. ;-)
 

DeletedUser1915

Guest
Ryktas om att vi inte sett så mycket deff från er sida så all den KP ni får verkar inte komma från oss ;)
 
Topp