Det ryktas att...

DeletedUser2469

Guest
Ryktas att alliansen Rebellion är splittrad och inte längre existerar på den här världen
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas att som vanligt är Lofa helt ute och cyklar.

Ryktas t ex om att Bina hade IAP med katterna, som katterna meddelade var över genom en rad anfall och ett KS! Ett KS som sänktes i hamnen trots att jag satt på examens redovisning på högskolan och var rätt upptagen. Någon med lite råg i ryggen kanske hade skickat ett PM innan anfallen och sagt att IAP'n var över?

Ryktas vidare om att katterna förvisso smög in ett KS i min relativt nytagna stad morgonen därpå, bara nån timme efter att jag kommit hem från krogen och sov gott gott i sängen. Så jag var väl lika frånvarande som f4n4tic när jag tog hans stad? :)

Ryktas vidare, som ReeZ redan poängterat, att vi inte bett Någon om hjälp. Däremot har vi Erbjudit hjälp till katterna Innan dom beslutade att gå ihop med kossorna och försökte spraya Radar i ryggen på oss. ;)

Ryktas att DU Lofa, borde se till att ha rätt fakta Innan du börjar gapa så att du slipper göra dig själv till åtlöje om och om och om igen!

Ryktas om att jag godtar att du var lika borta som f4n4tic och det är tråkigt om det skall vara så.
Är ni "coolare" för att ni inte bett om hjälp då ni var större från början? :p Inte så konstigt då va? :p
Ryktas om att jag kan gapa hur mycket jag vill för det finns inget du kan göra åt saken vilket fall :)
Puss <3
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att jag godtar att du var lika borta som f4n4tic och det är tråkigt om det skall vara så.
Är ni "coolare" för att ni inte bett om hjälp då ni var större från början? :p Inte så konstigt då va? :p
Ryktas om att jag kan gapa hur mycket jag vill för det finns inget du kan göra åt saken vilket fall :)
Puss <3
Sa vi att vi var "coolare"? Nej det sa vi inte
Något jag tycker är coolt är hur "erfarna" katter inte vågar ge sig på "små" getingar där vissa är så gott som nybörjare och det är ändå nybörjarna som har stake att köra rent spel tala sanning och ändå är det ni och inte vi som fått tömda städer
Ryktas även att du sa att jag aldrig skulle komma in med en spion man får väl säga att du lyckats bra med att spendera pengar :)
Det där med att du får öppna mun har jag inge problem med bara du gör det när du spottar upp en hårboll när du vaknar en morgon utan trupper och en text kommer upp att du är under belägring :)
med detta sagt önskar jag er lycka till med att försöka ta över ännu en stad av oss lycka till lär ni behöva när ni misslyckats med 2st ks idag :)
 

DeletedUser120

Guest
Sa vi att vi var "coolare"? Nej det sa vi inte
Något jag tycker är coolt är hur "erfarna" katter inte vågar ge sig på "små" getingar där vissa är så gott som nybörjare och det är ändå nybörjarna som har stake att köra rent spel tala sanning och ändå är det ni och inte vi som fått tömda städer
Ryktas även att du sa att jag aldrig skulle komma in med en spion man får väl säga att du lyckats bra med att spendera pengar :)
Det där med att du får öppna mun har jag inge problem med bara du gör det när du spottar upp en hårboll när du vaknar en morgon utan trupper och en text kommer upp att du är under belägring :)
med detta sagt önskar jag er lycka till med att försöka ta över ännu en stad av oss lycka till lär ni behöva när ni misslyckats med 2st ks idag :)

Trodde alla visste att LoFA aldrig sover :O Överlag så hoppas jag att denna värld blir spännande :)
 

DeletedUser2556

Guest
Lofa är fan biff!! Hans armar är som ett par kycklings lår ryktas det om :D

Mohaha puss lofa
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas att det är jättemodigt att sitta å spänna upp sig bakom en datorskärm. ;)

Mja inte jag som har KS i min stad iaf ;) Så vet inte alls vad som är modigt eller inte. SKYNDA GRUNDA INNAN VI TAR ALLT! pusspusspusspusspuss <3<3<3<3<3<3<3

#Swagkatter #Cassius86noswagonlyyolo

Skulle vilja tacka hip-hip :)

1a kom, 2an kom 3an kom... Renset kommer så småning om? SLUUUUUUUUT PÅ MARK OFF *klapp klapp klapp *
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2556

Guest
Det ryktas att novus cafe har lämnat sina W.A.S.P kompisar.. Och du står fortfarande som ledare ;)


Fy fasen vilken bra ledare! ! :D

´Ryktas även att vi får pisk av Österrike :rolleyes:
 

DeletedUser2672

Guest
Det ryktas att det verkar vara ommöblering i alla allianser så här i början :)
 

DeletedUser1216

Guest
Sökes: Förklaring varför getingarna blev så tysta?
Ryktas även att Novus vänder kappan och joinar defgiganterna.
Ryktas även att jag har min swag kvar.
 

DeletedUser1216

Guest
Sa vi att vi var "coolare"? Nej det sa vi inte
Något jag tycker är coolt är hur "erfarna" katter inte vågar ge sig på "små" getingar där vissa är så gott som nybörjare och det är ändå nybörjarna som har stake att köra rent spel tala sanning och ändå är det ni och inte vi som fått tömda städer
Ryktas även att du sa att jag aldrig skulle komma in med en spion man får väl säga att du lyckats bra med att spendera pengar :)
Det där med att du får öppna mun har jag inge problem med bara du gör det när du spottar upp en hårboll när du vaknar en morgon utan trupper och en text kommer upp att du är under belägring :)
med detta sagt önskar jag er lycka till med att försöka ta över ännu en stad av oss lycka till lär ni behöva när ni misslyckats med 2st ks idag :)

Ryktas om att jag undrar vad din stora trut är just nu :D Next in line ;) KÄMPA <3<3<3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Lofa: Ryktas om att jag totalt den här veckan spelat ca 2.5 timmar på Mu. Så jag vet inte om det är så imponerande av er att belägra två städer hos en ganska inaktiv spelare? :) Tog ju trots allt tre försök för er att få in ett ks i min första stad, trots att jag var inaktiv :)


Ryktas även att du tjatar väldigt mycket om "swag". Har du koll på vad det betyder ens? Om inte ska jag hjälpa dig, kolla här: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=swag :)


Och du har även rätt, jag är inte Swag :)
 
Topp