Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Klart ni måste ha en sån tråd från starten =)

Det ryktas att detta ska bli intressant att följa!


"Vill att vi ser till att hålla den här delen av forumet rent och snyggt"


:cool:
 

DeletedUser1216

Guest
Klart ni måste ha en sån tråd från starten =)

Det ryktas att detta ska bli intressant att följa!


"Vill att vi ser till att hålla den här delen av forumet rent och snyggt"




:cool:

Ryktas om att Looooooooooooooooooooooooooooooooooth/Moonlight blir glad nu när du gör deras jobb ;) Ryktas även att du kommer att mysa med ruby ;)
 

DeletedUser2672

Guest
Det ryktas att det kommer bli en hel massa nya spelare att hålla koll på nu, som man bara läst om innan ;)
 

DeletedUser2522

Guest
Det ryktas att jag tyvärr inte har orken för att börja lira på Mu... Det ryktas också att Mu är namnet på den första världen jag någonsin spelade Grepolis på... :)
 

DeletedUser2672

Guest
Det ryktas att jag ser framemot att se om du lever upp till detta :D
 

DeletedUser994

Guest
Det ryktas att starten av Mu ska bli trevlig att följa från sidlinjen. :)

Lycka till alla!
 

DeletedUser2556

Guest
Det ryktas att jag inte har tid för en värld till.. ..men jag spelar ändå :D
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att ett gäng 13-åringar har startat en allians med namnet ULTIMATE...det märks att de inte var med i alliansen på Zeta...Där hade vi snarare ett snitt på 35 år :)
 

DeletedUser1684

Guest
Det ryktas att ett gäng 13-åringar har startat en allians med namnet ULTIMATE...det märks att de inte var med i alliansen på Zeta...Där hade vi snarare ett snitt på 35 år :)


Ryktas att jag undrar vad som får dig att tro att han är 13 :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag undrar vad som får dig att tro att han är 13 :)

"Jag är barsne


jag är 13 år har spelat grepolis i 3 år i olika omgångar och jag var som störst på zeta där hade jag runt 40000 poäng och jag vad med i alliansen Sweden empire och var vice grundare där!"

hehe :cool:
 

DeletedUser2483

Guest
"Jag är barsne


jag är 13 år har spelat grepolis i 3 år i olika omgångar och jag var som störst på zeta där hade jag runt 40000 poäng och jag vad med i alliansen Sweden empire och var vice grundare där!"

hehe :cool:

Det ryktas att ålder bara är en siffra! Samt att alla som är i alliansen är inte 13 år. Själv är man 20 men mitt beteende kanske kan jämföras med de som är 13 ^^
 

DeletedUser1684

Guest
"Jag är barsne


jag är 13 år har spelat grepolis i 3 år i olika omgångar och jag var som störst på zeta där hade jag runt 40000 poäng och jag vad med i alliansen Sweden empire och var vice grundare där!"

hehe :cool:

Ryktas att: I rest my case ;)
 
Topp