Det ryktas att...

DeletedUser2861

Guest
Ryktas att någon på Mu kommer ta en GP grand slam... störst, farligast och kronan.

Hatten av ryktas det.

Grattis Sensei! Hur sur o förbannad jag än har varit på dig så har du förtjänat en total första plats. Fast det kräver ju bildbevis på dig i durkslaget ;)
 

DeletedUser2640

Guest
Grattis Sensei! Hur sur o förbannad jag än har varit på dig så har du förtjänat en total första plats. Fast det kräver ju bildbevis på dig i durkslaget ;)

Nog har jag retat gallfeber på dig GG :) Men allt har varit med glimten i ögonen! Ryktet säger att du var en mycket värdig motståndare.

Däremot får vi se om jag plåtar mitt nylle med mitt vackra durkslag :p
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att jag vill tacka alla alliansvänner, motståndare och fiender som ändå varit vänner för en otroligt kul tid på MU. Utan er alla hade det inte varit detsamma. Nu får ni ha det allihopa med vad ni än tar er för.

mvh
 

DeletedUser2895

Guest
Ryktas att jag håller med. Tack för en spännande match alla vänner och fiender. Vi ses kanske i en annan värld.
 

DeletedUser2878

Guest
Stort tack för allt engagemang. Allianser som sticker ut för min del är: Blodsfränder, för utan er hade Excelsior inte kunnat växt i ett sådant rasande tempo. No Name, som gömt sig mitt bort i ingenstans och planerat sina UV:n från dag 1. För utan er hade vi inte haft motivationen till kronan på samma sätt. Aristocats och radioactive sheep, vår första vänskap. A-A-A, för ett infernaliskt krigande och enda allians som bjöd motstånd på riktigt. LOS, för utan er hade vi kanske inte haft Hanscules :)

Jag har haft en underbar tid på Mu, mött många fina människor och spelare, en del ormar gömmer sig så klart också i skogsgräset. Några jag träffat på här skulle jag gå igenom eld för att hjälpa IRL, andra skulle jag förmodligen inte ens ge ett handslag.

Tack Mu och en stor skål till kollegorna i VN som möjliggjorde en "livslång" dröm.

Ryktas att Muscles signing out of Mu och ställer till det någon annanstans istället!
 

DeletedUser2500

Guest
Visa bilaga 696
Ryktas att min ryggpiece är klar..

CIMG1683.jpg

min e också klar sen ett tag , fast här på denna bild fattas motivet till vänster plats
 

DeletedUser

Guest
Ni som inte svek er allians eller era allians kamrater, ni som inte gick med varken A-A-A eller Vn. Det är ni på denna server som förtjänar en krona vad en någon annan må säga =)
 

DeletedUser2843

Guest
Ni som inte svek er allians eller era allians kamrater, ni som inte gick med varken A-A-A eller Vn. Det är ni på denna server som förtjänar en krona vad en någon annan må säga =)
Har inget emot dig, tyckte det var kul att spela med dig när jag fortfarande körde på denna servern. Måste dock säga att det känns lite som att du kastar sten i ett glashus. Du gick ju ändå över från Aristocats till värsta fienden, LoS, och började anfalla dina gamla alliansvänner
 

DeletedUser

Guest
Har inget emot dig, tyckte det var kul att spela med dig när jag fortfarande körde på denna servern. Måste dock säga att det känns lite som att du kastar sten i ett glashus. Du gick ju ändå över från Aristocats till värsta fienden, LoS, och började anfalla dina gamla alliansvänner

Tja, snackade inte om mig själv men jo visst gjorde jag som du sa var la en vecka knappt det i aristocat innan jag bytte till Los med några andra spelare stämmer bra det. likadant från dragons till aristocats =) men hade väl varit skillnad om jag varit i dem allianserna mer än en vecka och inte ledarna varit helt inaktiva och alliansen höll på att dö =)

Var ju i Los som jag kände att jag hörde hemma likadant så i stenkotten och Agony =) försökte ju även dra med dem aktiva medlemmarna från dem allianserna med mej till den alliansen jag bytte till :p för att undvika att hugga mina allianskamrater i ryggen både från dragons till katterna samt katterna till Los =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni som inte svek er allians eller era allians kamrater, ni som inte gick med varken A-A-A eller Vn. Det är ni på denna server som förtjänar en krona vad en någon annan må säga =)

Det jag menade var att dem som har krigat på igenom spelets gång utan att gå med A-A-A eller Vn som såg ut som redan då att vara en av dem självklara vinnarna utan valde att kriga på i sina allianser och gjorde motstånd är dem som förtjänar en krona vad en någon annan må säga =)
 

DeletedUser2937

Guest
Ni som inte svek er allians eller era allians kamrater, ni som inte gick med varken A-A-A eller Vn. Det är ni på denna server som förtjänar en krona vad en någon annan må säga =)

Sant att det finns dom som förtjänar kronan mer än andra. Kan trösta dig med att segern inte alls var så söt som man skulle kunna tro. Visst var det kul med att få en bekräftelse på ett års slit, men redan dagen efter seger festen så kom den där beska eftersmaken :(

Jag tog inte kronan.....jag fick den av NN.
 

DeletedUser2878

Guest
Det jag menade var att dem som har krigat på igenom spelets gång utan att gå med A-A-A eller Vn som såg ut som redan då att vara en av dem självklara vinnarna

Helt rätt. VN var självklar vinnare och du har inte haft möjlighet att gå med. Vi har endast rekryterat vinnare.


Nåväl, kronan går helt förtjänt till den som vinner, oavsett hur man väljer att göra det. Du kan sticka kniven i ryggen på hur många du vill, har du kronan på profilen har du förtjänat den. Om du sedan har en framtid i Grepos övriga hav, återstår ju att se.

Over and out.
 

DeletedUser

Guest
Helt rätt. VN var självklar vinnare och du har inte haft möjlighet att gå med. Vi har endast rekryterat vinnare.

Jaså säger du det, lite roligt att du inte tog hela mitt citat utan bara det du ville se.. stämmer nog in rätt bra på det övriga du säger och skriver med. Har ju nämligen inte ens skickat så mycket som en ansökan varken till Vn eller A-A-A =)
men jo visst tog ni ju bara in dem spelarna som var på "topp" men vinnare är nog lite att ta i. finns så många andra roliga ord att säga om det :p
 

DeletedUser2878

Guest
Jaså säger du det, lite roligt att du inte tog hela mitt citat utan bara det du ville se.. stämmer nog in rätt bra på det övriga du säger och skriver med. Har ju nämligen inte ens skickat så mycket som en ansökan varken till Vn eller A-A-A =)
men jo visst tog ni ju bara in dem spelarna som var på "topp" men vinnare är nog lite att ta i. finns så många andra roliga ord att säga om det :p

Tog med det jag ämnade svara på. Precis som du gjorde.

Vinnare är nog helt rätt ord, med tanke på att vi vann. Nåväl, missunnsamma ord från en i den mest uddlösa alliansen på Mu (Black Rose och Blodsfränder inräknade) lägger vi oss inte i mer.
Må gott och må du förlora fler världar framöver.

Med vänlig hälsning,
Muscles
 

Hallström

Member
Det ryktas att vissa har svårt att släppa det som har varit.
VN vann MU och alla hade chansen att vinna men heder till dom som höll ut och var aktiva och det var VN som var aktivast, jag själv var inte superaktiv i slutet eftersom det kändes som många slutade bry sig när UV började.
Det ryktas även att jag från början inte var ute efter att vinna (hade dock varit nice med en krona)men jag spelar spelet för jag älskar det.
Nya världar på gång med nya vänner/fiender, vi ses på haven

MVH
Hallström
 
Topp