Det ryktas att...

DeletedUser2396

Guest
Ryktas på att jag är förvånad över att karlsman skriver här trodde du slutat
 

DeletedUser2469

Guest
"Jag är barsne


jag är 13 år har spelat grepolis i 3 år i olika omgångar och jag var som störst på zeta där hade jag runt 40000 poäng och jag vad med i alliansen Sweden empire och var vice grundare där!"

hehe :cool:

Det ryktas att det finns en kabong och en barsne på den här världen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om intressanta regler i en topp 10 allians. :cool:


Regler

Vi här i ledningen för ***** tycker att denna allians ska vara seriös och att folk ska trivas därför tycker vi att man får göra lite som man vill men dessa regler MÅSTE följas!

1. Om ni vill attackera någon så kolla om hen har en allians som ligger på top 20 så fråga nån av ledarna eller grundaren.

2. Ni får ALDRIG attackera någon allians som är större än oss (Om vi inte är i krig mot dem).

3. Om ni har några önskemål om ändringar fråga ***** eller *****.

4. Ni MÅSTE följa reserveringarna och om ni inte gör det och tar över någon reservering så måste ni ge den staden till personen som hade reserverat den. Om ni kommer överens om något annat så går det bra.

5. Ni får inte samarbeta med någon av fienderna för då blir ni kickade.

Om ni har frågor så ställ dem till ***** eller *****

M.V.H Ledningen
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att man tydligen kan få alla möjliga konstiga sjukdomar om man går på vissa av allianserna också! Bäst att se upp :)
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas om intressanta regler i en topp 10 allians. :cool:


Regler

Vi här i ledningen för ***** tycker att denna allians ska vara seriös och att folk ska trivas därför tycker vi att man får göra lite som man vill men dessa regler MÅSTE följas!

1. Om ni vill attackera någon så kolla om hen har en allians som ligger på top 20 så fråga nån av ledarna eller grundaren.

2. Ni får ALDRIG attackera någon allians som är större än oss (Om vi inte är i krig mot dem).

3. Om ni har några önskemål om ändringar fråga ***** eller *****.

4. Ni MÅSTE följa reserveringarna och om ni inte gör det och tar över någon reservering så måste ni ge den staden till personen som hade reserverat den. Om ni kommer överens om något annat så går det bra.

5. Ni får inte samarbeta med någon av fienderna för då blir ni kickade.

Om ni har frågor så ställ dem till ***** eller *****

M.V.H Ledningen

ryktas att dem reglerna tillhör alliansen ULTIMATE
 

DeletedUser1216

Guest
Ryktas om intressanta regler i en topp 10 allians. :cool:


Regler

Vi här i ledningen för ***** tycker att denna allians ska vara seriös och att folk ska trivas därför tycker vi att man får göra lite som man vill men dessa regler MÅSTE följas!

1. Om ni vill attackera någon så kolla om hen har en allians som ligger på top 20 så fråga nån av ledarna eller grundaren.

2. Ni får ALDRIG attackera någon allians som är större än oss (Om vi inte är i krig mot dem).

3. Om ni har några önskemål om ändringar fråga ***** eller *****.

4. Ni MÅSTE följa reserveringarna och om ni inte gör det och tar över någon reservering så måste ni ge den staden till personen som hade reserverat den. Om ni kommer överens om något annat så går det bra.

5. Ni får inte samarbeta med någon av fienderna för då blir ni kickade.

Om ni har frågor så ställ dem till ***** eller *****

M.V.H Ledningen

Meh, får man verkligen inte samarbeta med fienden? :eek:
 

DeletedUser2556

Guest
Lycka till allihopa imorgon kväll när noobskyddet släpper! Ha det gött allihopa:)

Det ryktas att det är mindre än 24 h tills skyddet släpper
 

DeletedUser176

Guest
ryktas att jag är väldigt irriterad på en speciell allians.. så man kanske ska fortsätta spela ett tag så man får ta död på deras trupper som straff för alla inbjudningarna man fick fast man sa ifrån.. :mad:
 

DeletedUser2556

Guest
ryktas att jag är väldigt irriterad på en speciell allians.. så man kanske ska fortsätta spela ett tag så man får ta död på deras trupper som straff för alla inbjudningarna man fick fast man sa ifrån.. :mad:
Denna alliansen kan inte heta Ultimate va?

Det ryktas att jag fick ett x antal inbjudningar från dem..:p
 

DeletedUser2469

Guest
Ryktas om att väldigt många är massinviters som man bara blir trött på. Måste dem fortsätta hela tiden :mad:
 
Topp