Det ryktas att...

DeletedUser1216

Guest
Ryktas om att vissa får hybris. Men som planerat så tappade getingarna "stinget" :) Trevlig fortsättning.

#yoloswag #str8fleXin #KATTKATTKATT #LoFAgoesSwagger #Fest #55
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att vissa får hybris. Men som planerat så tappade getingarna "stinget" :) Trevlig fortsättning.

#yoloswag #str8fleXin #KATTKATTKATT #LoFAgoesSwagger #Fest #55

Hur kan du säga det? Vad jag vet har inte geting säsongen börjat än :)
ryktas det om...
 

DeletedUser

Guest
det rycktas även om att Mr.B kommer vinna denna gång kan bli tufft för den rackarn i kappa eftersom han hoppade in lite för sent men måste säga att det rycktas om att han är ett allvarligt hot mot gammlingarna det luktar tronskifte
 

DeletedUser1216

Guest
Hur kan du säga det? Vad jag vet har inte geting säsongen börjat än :)
ryktas det om...

Hur jag kan säga det? Ja, för att ni kommer bli slagpåsar. Er "säsong" har redan varit. Kommer sluta med att "ledningen" iear för att rädda sig själva. Ryktas det om ;)
 

DeletedUser2832

Guest
Hur jag kan säga det? Ja, för att ni kommer bli slagpåsar. Er "säsong" har redan varit. Kommer sluta med att "ledningen" iear för att rädda sig själva. Ryktas det om ;)

Definera slagpåsar är du snäll :)
Vad jag vet är att vi blivit anfalla ja men vad jag vet är INGEN av våra städer tömda :)
Vi var några bin som stack kossan som helt plötsligt förvandlas till ett par Disney figurer som sedan går på bina bakifrån vad jag vet så har vi tagit en stad av varandra men vi gjorde det i underläge :)
 

DeletedUser1216

Guest
Definera slagpåsar är du snäll :)
Vad jag vet är att vi blivit anfalla ja men vad jag vet är INGEN av våra städer tömda :)
Vi var några bin som stack kossan som helt plötsligt förvandlas till ett par Disney figurer som sedan går på bina bakifrån vad jag vet så har vi tagit en stad av varandra men vi gjorde det i underläge :)

Slagpåsar är sådana som tror att dom är bra, men i slutändan så kommer alla inse att det är inte bara enkelt ta ta tillbaka, utan även ta städer av er. Fanns nog en tanke på att dom valde oss istället för er. Tror du inte? ;) Sedan kan jag också komma med ursäkter om du vill, killen ni tog staden av... Var bortrest =) Antar att Cassuis inte var det ;)
 

DeletedUser994

Guest
Ryktas att man lagt upp en lista nu på allianserna så in och läs.
 

DeletedUser2832

Guest
Slagpåsar är sådana som tror att dom är bra, men i slutändan så kommer alla inse att det är inte bara enkelt ta ta tillbaka, utan även ta städer av er. Fanns nog en tanke på att dom valde oss istället för er. Tror du inte? ;) Sedan kan jag också komma med ursäkter om du vill, killen ni tog staden av... Var bortrest =) Antar att Cassuis inte var det ;)

Definera bortrest ;)
och tekniskt så var han det ;)
valde er eller oss same shit skillnaden är att vi har stake att anfalla kossan/katter/vad ni nu är framifrån uppenbarligen var vi "dumma" och inte drev bort er från ön tidigare :)
en sak man kan säga varför dom valde er är för att dom visste att vi enkelt skulle kunna driva bort er/dom från ön, det jag ville komma fram till är att dom var rädda för oss och valde därför er för att jämna ut det, ryktas det om iallafall ;)
 

DeletedUser1216

Guest
Definera bortrest ;)
och tekniskt så var han det ;)
valde er eller oss same shit skillnaden är att vi har stake att anfalla kossan/katter/vad ni nu är framifrån uppenbarligen var vi "dumma" och inte drev bort er från ön tidigare :)
en sak man kan säga varför dom valde er är för att dom visste att vi enkelt skulle kunna driva bort er/dom från ön, det jag ville komma fram till är att dom var rädda för oss och valde därför er för att jämna ut det, ryktas det om iallafall ;)

Ja, för det skulle ni har lyckats med tror du? :p ändå bad ni dom om hjälp ;) Ja, gud vad "jämt" det kommer bli :D Ger er max 1 vecka kvar på ön ^^
 

DeletedUser2832

Guest
Ja, för det skulle ni har lyckats med tror du? :p ändå bad ni dom om hjälp ;) Ja, gud vad "jämt" det kommer bli :D Ger er max 1 vecka kvar på ön ^^

Vi frågade inte om dom kunde hjälpa till, vi frågade om dom VILLE inget annat, ja jag är säker på det :) själv har jag inte fått nånting på mig förutom en hamnkoll och som jag sa våra städer har inte varit tömda :)
Nu var du lite snål va? ;) inte kvar på ön så länge kanske men kvar på servern :)
Vi är ju som sagt getingar och inte flugor dvs vi gillar inte att vara bland ko skiten (numera känd som katter) utan bland blommor :)
om du vill nånting så ta det via pm det ryktas att det annars kommer likna lamda tråden :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta var den absolut tråkigaste konversationen jag läst i en ryktestråd.. OM ni nu känner ett behov av att sitta här och prata med varandra så snälla gör det då om något spännande.
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att detta var den absolut tråkigaste konversationen jag läst i en ryktestråd.. OM ni nu känner ett behov av att sitta här och prata med varandra så snälla gör det då om något spännande.

Ryktas att konversationen är över så oroa dig inte ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att som vanligt är Lofa helt ute och cyklar.

Ryktas t ex om att Bina hade IAP med katterna, som katterna meddelade var över genom en rad anfall och ett KS! Ett KS som sänktes i hamnen trots att jag satt på examens redovisning på högskolan och var rätt upptagen. Någon med lite råg i ryggen kanske hade skickat ett PM innan anfallen och sagt att IAP'n var över?

Ryktas vidare om att katterna förvisso smög in ett KS i min relativt nytagna stad morgonen därpå, bara nån timme efter att jag kommit hem från krogen och sov gott gott i sängen. Så jag var väl lika frånvarande som f4n4tic när jag tog hans stad? :)

Ryktas vidare, som ReeZ redan poängterat, att vi inte bett Någon om hjälp. Däremot har vi Erbjudit hjälp till katterna Innan dom beslutade att gå ihop med kossorna och försökte spraya Radar i ryggen på oss. ;)

Ryktas att DU Lofa, borde se till att ha rätt fakta Innan du börjar gapa så att du slipper göra dig själv till åtlöje om och om och om igen!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp