Det ryktas att...

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att om man är vaken hela natten så sover man hela dagen.

Ryktas att jag måste ha stake att säga grattis till dig. Jag bjöd på otroligt mycket kp och det var inte roligt att logga in nu :/

Men men. Får bygga upp igen.
Grattis :)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att detta inte är en solig dag. Varken i grepo eller IRL. Jag lärde mig att det inte är så bra att råka skicka iväg 100 ts utan bs. :D

Kriga lugnt ute på haven ikväll, det ryktas att vågorna kanske slår sönder era båtar annars :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta inte är en solig dag. Varken i grepo eller IRL. Jag lärde mig att det inte är så bra att råka skicka iväg 100 ts utan bs. :D

Kriga lugnt ute på haven ikväll, det ryktas att vågorna kanske slår sönder era båtar annars :)

hahaha...
De ryktas att man fick lära sig sådant i förskola för att inte ge fienden fina KP;)

Det ryktas att det är skön stämning på forumet för stunden:)
 

DeletedUser2556

Guest
hahaha...
De ryktas att man fick lära sig sådant i förskola för att inte ge fienden fina KP;)

Det ryktas att det är skön stämning på forumet för stunden:)

Ryktas att jag skrev "råka skicka iväg".

Ryktas att wirfs båtar överlevde natten skapligt.. Ryktas dock att hans marktrupper tappade fästet från jordytan och flög all världensväg ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att jag skrev "råka skicka iväg".

Ryktas att wirfs båtar överlevde natten skapligt.. Ryktas dock att hans marktrupper tappade fästet från jordytan och flög all världensväg ;)

Ryktas att jag får erkänna mig besegrad denna gång. Får säga som du att jag har stake nog att gratulera dig till att du fick behålla staden. Dock inte så stor kanske, men ryktas ju att det är av mindre betydelse. Grattis! :)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att jag får erkänna mig besegrad denna gång. Får säga som du att jag har stake nog att gratulera dig till att du fick behålla staden. Dock inte så stor kanske, men ryktas ju att det är av mindre betydelse. Grattis! :)

Ryktas att det kan hända den bästa ;)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att ditt inlägg är mystiskt försvunnet wirf.. Kontigt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Yoo beter sig som en vålnad och dyker upp där man minst anar det ibland! Ryktas att he's got me spooked atleast... :)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att man har fullt upp med deffa idag. Och att wirf och JanneE har fullt upp med att anfalla..:D
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att VU tiden nu är på gång. Lycka till alla inblandade allianser så får vi la se vem som vinner.. :D
 

DeletedUser2496

Guest
Profil

Vi har samlats och enats för att tillsammans ge tyrannerna en riktigt fight om segern!

Från Lambdas alla hörn står vi nu enade på slagfältet, redo för den sista striden.

Från Skärgård, Trash, Mostar och Vitalie har vi under enad flagg bestämt oss...

Slaget är inte över förrän den siste soldaten tappert gett vika för döden!

Ryktas om att jag undrar vilka ni menar :)
 
Topp