Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att vinster som inte är rättvisa aldrig kan ses som en äkta vinst ^^

Ryktas att personligen tycker jag en vinst, rättvis eller ej, som har åstadkommits inom regelboken får anses som äkta!

En fuskad vinst är en annan sak.
Först till 4 VU är det som gäller, sen får man ta sig dit hur man vill, så länge man håller sig inom regelboken! Rättvisast torde väl då vara att den som lyckas bygga 4 vu'n först ska vara den rättmätige vinnaren också? :)

Ryktas att för de som inte känner till Smokey Yunick så var han "raceinjengör" i Nascar under en period bl a. Reglementet hade restriktioner för hur stor tanken fick vara, men inte hur grov och lång bränsleledningen fick vara! Till följd av detta använde Smokey en ledning som var 3-4ggr grövre än de övriga och sicksackade ledningen hela vägen fram till motorn och fick därmed i några liter mer än motståndarna!

Ryktas att han inte bröt några regler och att vinsterna det genererade är lika äkta än idag som då ;) (Även om reglementet fick restriktioner om dragning och grovlek av bränsleledningen året efter ;))


Ryktas även om att det är kul med lite liv i ryktas tråden! :)
 

DeletedUser2496

Guest
ryktas om att det är sant,
Men att ni inte klarar av att göra det själva är ju bara pinsamt,
Så pinsamt att BOSS har ständiga skratt kvällar gällande all gunst ni tigger om att övriga allianser och spelare som inte får vara med hos er ska lägga på oss. :)

Men men det är tiggande tider nu i Sverige ryktas det
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att det är sant,
Men att ni inte klarar av att göra det själva är ju bara pinsamt,
Så pinsamt att BOSS har ständiga skratt kvällar gällande all gunst ni tigger om att övriga allianser och spelare som inte får vara med hos er ska lägga på oss. :)

Men men det är tiggande tider nu i Sverige ryktas det

Ryktas om att jag redan poängterat att inget Inte fått vara med utan att det diskuterats fram en lösning för de bästa oddsen att vinna servern.

Ryktas med andra ord att du kan skippa den propagandan då den ändå inte biter på någon ;)

Ryktas även om att Trashgård med allierade fått några riktigt härliga skratt av de sura och bittra PM som BoSS skickat till de som lagt gunst på er också ;)

Glada tider i båda läger antar jag? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas även om att Trashgård med allierade fått några riktigt härliga skratt av de sura och bittra PM som BoSS skickat till de som lagt gunst på er också ;)

Goda tider i båda läger antar jag? :)

Ryktas att vi får se om skrattet fastnar i halsgropen eller inte. :p

Ryktas vidare att jag också anser det lite patetiskt att serverns största allians inte ska klara av att vinna utan hjälp från ett antal andra allianser (både med gunst mot oss & resursmatning)- det förtar ju lite av äran vid en eventuell vinst.
Men det gör ju vår bedrift snäppet större ifall vi ändå lyckas vinna. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi får se om skrattet fastnar i halsgropen eller inte. :p

Ryktas vidare att jag också anser det lite patetiskt att serverns största allians inte ska klara av att vinna utan hjälp från ett antal andra allianser (både med gunst mot oss & resursmatning)- det förtar ju lite av äran vid en eventuell vinst.
Men det gör ju vår bedrift snäppet större ifall vi ändå lyckas vinna. ;)

Ryktas att allt är tillåtet i krig och kärlek va? ;) Ryktas även om att er prestation bör anses bättre än vår om ni inte får hjälp av andra allianser, ja. Det går inte orda emot.

Ryktas dock att BoSS i ett års tid till viss del ansett sig själv vara, men också av många andra sägas vara, den absolut mest överlägsna alliansen på Lambda. Ryktas då att det väl ändå hade varit Extremt tråkigt att kunna gå och vinna servern på WO, eller hur? Utan att en gång för alla faktiskt visa vad ni går för?

Ryktas att vi gav er chansen att visa att ni i alla lägen är bäst och att vi gav er en utmaning, ett hopp om en riktig kamp om VU prestationen! Därmed känns det lite tråkigt att ni ska "gnälla" över att ni är ensamma (vilket ju faktiskt är självförvållat ;)) och propagera över att Trashgård skulle ha kört över delar av de allierade medlemmarna för att sedan tvinga/tigga om rv och gunst...

Ryktas om att jag är kluven till hur jag ska tolka detta "gnäll".. Jag trodde ni var självsäkerheten personifierad, t ex med tanke på hur lågt prioriterat det varit att bygga upp murar i vissa städer tidigare under servern. Ryktas om att det nu mer låter som att ni inte tror ni kan vinna?
Ryktas om att det ser ut som att ni försöker peka finger och säga "dom fuskade ju!".
Ryktas alltså om att den välrutinerade "Super Alliansen" Band of Super Scrubs med flera som varit med och vunnit servrar tidigare, en del även med flera vinster på sitt bälte, på allvar är oroliga över en allians där knappt ens en handfull medlemmar varit med och ens provat köra VU tidigare! :)

Ryktas om att vi myser i den Trashgårdianska gemenskapen över att se hur oron öppet visas i det stora forumet :D
 

DeletedUser2496

Guest
R
Ryktas med andra ord att du kan skippa den propagandan då den ändå inte biter på någon ;)


Ryktas att detta inte stämmer då vissa har gråtit i pm till mig om att folk kände sig utanför..
framför allt är det en Pagé som känner sig kränkt av ert beteende ryktas det om
samtidigt så har detta tydligen skapat en viss irritation inom er allians ryktas det om också.
vet inte om du missat detta men jag är inte förvånad om så är fallet ryktas det om,
då man inte alltid vill se det jobbiga utan bara det som är bra.
ryktas även om att hur mkt gunst ni än lägger på oss så skrattar vi bara åt er panik.

-lol-
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta inte stämmer då vissa har gråtit i pm till mig om att folk kände sig utanför..
framför allt är det en Pagé som känner sig kränkt av ert beteende ryktas det om
samtidigt så har detta tydligen skapat en viss irritation inom er allians ryktas det om också.
vet inte om du missat detta men jag är inte förvånad om så är fallet ryktas det om,
då man inte alltid vill se det jobbiga utan bara det som är bra.
ryktas även om att hur mkt gunst ni än lägger på oss så skrattar vi bara åt er panik.

-lol-

Ryktas att om så är fallet får du gärna be denna kontakta mig in-game (Wikings där) då det inte är något som framkommit över huvud taget! Och att någon ska känna sig kränkt är det sista vi är ute efter.

Ryktas som sagt om att det förts diskussioner över en längre tid och att detta gjordes för att just sådant skulle gå att undvika. Hade de personer som tog illa vid sig sagt till då, när frågan var öppen, hade deras tankar kanske kunnat bemötas i god tid de med. (Jag hoppas på allvar att du faktiskt ber honom kontakta mig nu så även jag får höra vad han har att säga, samt kanske även be om ursäkt om så behövs)

Ryktas vidare att vem som har panik råder det delade meningar om ;)

Trashgård, som i denna tråd faktiskt framhållit att BoSS presterat väldigt bra över hela serverns livslängd.

Eller

BoSS som propagerar om att Trashgård behandlar sin allierade illa och "fuskar" genom att tigga råvaror från andra allianser samt be dessa lägga negativ gunst på BoSS?

Ryktas om att jag personligen tycker ekvationen ser ganska lättlöst ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas vidare att vem som har panik råder det delade meningar om ;)

Trashgård, som i denna tråd faktiskt framhållit att BoSS presterat väldigt bra över hela serverns livslängd.

Eller

BoSS som propagerar om att Trashgård behandlar sin allierade illa och "fuskar" genom att tigga råvaror från andra allianser samt be dessa lägga negativ gunst på BoSS?

Ryktas om att jag personligen tycker ekvationen ser ganska lättlöst ut ;)

Ryktas om att BOSS inte anklagar er för fusk, snarare bara att vi tycker det är ynkligt att ni som största allians inte kan klara er själva. Däremot vill jag minnas att en av spelarna i Trashgård fjantigt nog anklagade oss för fusk här i forumet.
Så gör om ekvationen o gör rätt!
Kan tillägga att jag i nuläget personligen inte känner av någon panik alls utan det känns väldigt bra, ryktas det. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att BigBoi endast lyfte ett rykte som florerat lite varstans, ett rykte som även jag hört ett par ggr det senaste året! Ingen direkt anklagelse med andra ord ;)

Ryktas även om att det är fritt för tolkning, men ligger inte påståenden om att vi är "ynkliga", "patetiska" eller "pinsamma" som tar hjälp av andra ganska nära att tycka att vi borde avsäga oss den hjälpen för att Trashgård och BoSS ska bygga på lika villkor?

Ryktas då om att BoSS i så fall tycker att Trashgård har en "orättvis" fördel, som med andra ord också kan kallas för en viss grad av just fusk. ;)

Faktum kvarstår att det är BoSS som står för påhoppen just nu, varför det är så går väl spekulera i oändlighet. Men nog låter det som att en viss oro att förlora ändå finns hos det väldoftande parfymmärket ;)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att ett par av er i BoSS är riktigt töntiga. Många av oss i Trash, skär, vitalie har sätt er som riktigt bra spelare och många trevliga fläckar hela tiden, så kalla oss patetiska, ynkliga eller pinsamma är bara dumt soeren. Har faktiskt haft full respekt för dig framtills för 2 timmar sedan ungefär ;)

Sedan så säger ni ofta VI i BOSS. Är ni verkligen så tajta i denna uppfattningen. Jag har snackat en del med ett par av er i BoSS och dem är alla gnälliga inför mig. Men det ryktas att en gnällig ledning kan ändras en hel allians talan.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ett par av er i BoSS är riktigt töntiga. Många av oss i Trash, skär, vitalie har sätt er som riktigt bra spelare och många trevliga fläckar hela tiden, så kalla oss patetiska, ynkliga eller pinsamma är bara dumt soeren. Har faktiskt haft full respekt för dig framtills för 2 timmar sedan ungefär ;)

Sedan så säger ni ofta VI i BOSS. Är ni verkligen så tajta i denna uppfattningen. Jag har snackat en del med ett par av er i BoSS och dem är alla gnälliga inför mig. Men det ryktas att en gnällig ledning kan ändras en hel allians talan.

Ryktas att det är trevligt att du i alla fall en gång i tiden hade respekt för mig. :)
Men då en fråga till dig: Anser du att blixtar är en ok krigsföring? Personligen tycker jag de är pinsamma, löjliga, ynkliga osv.

Anser fortfarande att det vore roligare om ni kunde ta fighten som riktiga män/kvinnor - 1 vs. 1. Sen vilka ord jag använder för att beskriva det är väl knappast relevant.
Anta att du var boxare och fick chansen att kämpa om världsmästarbältet, skulle du inte tycka det var ynkligt att få möta världsmästaren plus 3 - 4 motståndare i matchen?
Anta vidare att du skulle få stryk i matchen, skulle du då respektera någon av dessa motståndare och se dem som värdiga vinnare? Jag gissar att du skulle kalla dem ynkliga, pinsamma, patetiska osv.

Ryktas att väldigt få människor skulle ha stor respekt för dem men undantagen kanske har samlats i Trashgård, vad vet jag? :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser876

Guest
Skulle vilja bekräfta två rykten:
- Vissa i BoSS är töntiga - stämmer
- Ledningen i BoSS är gnälliga - stämmer (speciellt undertecknad, som tjatar om att man måste skicka på diverse underverk)
Däremot vill jag bestämt dementera eventuella rykten att någon i ledningen är svag för Whisky
 

DeletedUser1759

Guest
Ryktas att halva BOSS ledning sitter å dricker "MacMyra" å rollar FETT! Ha kul så länge spelet är, det är trots allt det, ett spel! <3
 

DeletedUser2761

Guest
Ryktas att Världens underverk Artemistemplet i Efesos har byggts klart. Invånarna i ditt rike firar bygget med en hejdundrande fest. Även gudarna ser med stolthet på er prestation! Men se upp för fiender som längtar efter att förstöra det!

1 down 3 to go.

Till och med spelet vet vad ni planerar i Trash!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men då en fråga till dig: Anser du att blixtar är en ok krigsföring? Personligen tycker jag de är pinsamma, löjliga, ynkliga osv.

Anser fortfarande att det vore roligare om ni kunde ta fighten som riktiga män/kvinnor - 1 vs. 1. Sen vilka ord jag använder för att beskriva det är väl knappast relevant.
Anta att du var boxare och fick chansen att kämpa om världsmästarbältet, skulle du inte tycka det var ynkligt att få möta världsmästaren plus 3 - 4 motståndare i matchen?
Anta vidare att du skulle få stryk i matchen, skulle du då respektera någon av dessa motståndare och se dem som värdiga vinnare? Jag gissar att du skulle kalla dem ynkliga, pinsamma, patetiska osv.

Ryktas att väldigt få människor skulle ha stor respekt för dem men undantagen kanske har samlats i Trashgård, vad vet jag? :p

Ryktas om att blixtar, pest m.m. väl är en minst lika god krigsföring som något annat? Ryktas om att det uppenbarligen genererar viss irritation vilket ju också självklart är syftet!

Ryktas om att om du är världsmästare i tungviktsboxning, och möter en helt färsk rookie som bara gått någon sparring match, är det då en match på lika villkor?

Ryktas om att du pratar om riktiga män/kvinnor, riktiga män/kvinnor lipar inte över att det kastas "pinsam" gunst, dom accepterar och fortsätter med sitt. Om du vill Soeren kan jag dra in ett PM du skrev till en av dessa som kastat gunst på dig så hela svenska Grepolis får se hur pinsamt Du beter dig?

Ryktas vidare att Death Queens signatur låter ganska snuskig ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att blixtar, pest m.m. väl är en minst lika god krigsföring som något annat? Ryktas om att det uppenbarligen genererar viss irritation vilket ju också självklart är syftet!

Ryktas om att om du är världsmästare i tungviktsboxning, och möter en helt färsk rookie som bara gått någon sparring match, är det då en match på lika villkor?

Ryktas om att du pratar om riktiga män/kvinnor, riktiga män/kvinnor lipar inte över att det kastas "pinsam" gunst, dom accepterar och fortsätter med sitt. Om du vill Soeren kan jag dra in ett PM du skrev till en av dessa som kastat gunst på dig så hela svenska Grepolis får se hur pinsamt Du beter dig?

Ryktas vidare att Death Queens signatur låter ganska snuskig ;)

Ryktas att det är en oerhört korkad fråga angående boxaren. Varför skulle någon av boxarna vara en rookie? I min liknelse handlade det om världsmästaren och utmanaren vilket naturligtvis avser Trashgård (rankad 1:a) och BOSS (rankad 2:a). Något som får anses fullständigt normalt inom boxningsvärlden att 1:an och 2:an möts i en titelmatch. Det är väl ytterst sällan en färsk rookie får gå en titelmatch?
Ryktas vidare om att utmanaren på eftermiddagen idag vann rond 1 trots mästarens tjuvknep. ;)

Sen om du anser att jag beter mig pinsamt bryr jag mig inte nämnvärt om. Det jag skrev till gunstaren är samma saker som jag redan har skrivit här, att det är pinsamt att Trashgård inte kan vinna själva utan behöver ta hjälp av ytterligare 3-4 allianser.
Att sedan spelare som kastar negativ gunst omkring sig är illa omtyckta spelare är nog inte heller någon större nyhet för merparten av spelarna på Svenska grepolis.

Ryktas även att svinhugg ofta går igen. Tolka det som du vill.
 
Topp