Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att kontot jag tog över för dryga 3 veckor sedan var ett deffkonto, men nu är det ombyggt!
Seglen resta å båtarna bemannade.

Det ryktas nu att jag å micke lägger upp planer med andra som behöver lära sig den allternativa anfallsplaneraren som andvändes under betatiden. Denna är precis å skiftar inte ngt i tid, dock GPs tidskiftning på +-10 sek kan vi inte göra ngt åt:p
Borde vara som på travian där tiden inte skiftar ngt!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att bupp och resterande fd ledning i skärgård nu har lämnat skräpet bakom sig och anslutit sig till sopcontainern?

Frågan är bara yoohansson ställer sig till detta?
Ryktas om att han nu med sitt nya konto ville vara med där.
Men kan ju också bli så att sopgubbarna sparkar någon som funnits i alliansen ett tag för att "toppa" laget med lite tjockare spelare.

Allt är ju så klart rykten men en sitter och väntar med spänning på vad som ska ske ...
 

DeletedUser2556

Guest
Det ryktas att su är ute och cyklar..;)

Men vi får la se vad som händer :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att bupp och resterande fd ledning i skärgård nu har lämnat skräpet bakom sig och anslutit sig till sopcontainern?

Frågan är bara yoohansson ställer sig till detta?
Ryktas om att han nu med sitt nya konto ville vara med där.
Men kan ju också bli så att sopgubbarna sparkar någon som funnits i alliansen ett tag för att "toppa" laget med lite tjockare spelare.

Allt är ju så klart rykten men en sitter och väntar med spänning på vad som ska ske ...

Det ryktas att Skärgårds tid är förbi om dina rykten är sanna:(
Det ryktas även att Skärgård kommer fortleva som vanligt å leva lyckliga tills spelets slut...:)

Se ryktas att spelare inte är de de uppges vara: uv.jpg

Ta bort en UVs byggsten å det händer saker

Det ryktas att spelare tidigare blivit orättfärdigt behandlade av "alliansens" ledning då dessa skulle "banta" ner antalet i den...
De ryktas att spelare retats sig på detta å bestämde sig för en tid att sluta -dock väntade dessa på "rätt tid" för att skada allians å ledning så mycket de kan
 

DeletedUser2496

Guest
Det ryktas att su är ute och cyklar..;)

Men vi får la se vad som händer :D
Ryktas om att det va ett rykte, men förstår om DU inte förstår det.....

Det ryktas att Skärgårds tid är förbi om dina rykten är sanna:(
Det ryktas även att Skärgård kommer fortleva som vanligt å leva lyckliga tills spelets slut...:)

Se ryktas att spelare inte är de de uppges vara: Visa bilaga 651

Ta bort en UVs byggsten å det händer saker

Det ryktas att spelare tidigare blivit orättfärdigt behandlade av "alliansens" ledning då dessa skulle "banta" ner antalet i den...
De ryktas att spelare retats sig på detta å bestämde sig för en tid att sluta -dock väntade dessa på "rätt tid" för att skada allians å ledning så mycket de kan

Haha, ryktas om att även jag önskar att uv försvann, men spännande rykte gällande det andra.
Hoppas på en återkoppling kring detta ;-)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att smliga vart "skakis" efter de senaste rykterna :eek:

[video=youtube;tgUc12XSFK4]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tgUc12XSFK4[/video]
 

DeletedUser2556

Guest
Det ryktas att spelare tidigare blivit orättfärdigt behandlade av "alliansens" ledning då dessa skulle "banta" ner antalet i den...
De ryktas att spelare retats sig på detta å bestämde sig för en tid att sluta -dock väntade dessa på "rätt tid" för att skada allians å ledning så mycket de kan

Ryktas att detta är ett riktigt bra rykte!
Ska bli kul att se vad som händer :)
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att det är kul att se att det ändå blivit lite liv i detta forum igen :D
 

DeletedUser2962

Guest
Ryktas om att det kommer bli ett spännande slut på denna server...;)
Ryktas även att ri014 har hittat forumet:p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att ingen kommer sakna dig och att världen äntligen kan börja för dom andra :D Sen vet både du och jag att detta är allt du har. Så du kommer att läsa. Men inte svara :)

Puss!

Ryktas att du bara har fel i dina analyser när det gäller mig, du försökte verka som en duktig hackare när du började dilla om nån mobiltelefon som inte stämde förut, och nu tror du jag inte skulle ha nåt annat att göra än GP, hmm jaja, det känns rätt onödigt att ens kommentera, dom som är mina vänner och nära vet hur verkligheten ser ut, du tillhör dock inte nån av mina vänner så. Sen verkar du ha rätt mycket fel med att folk inte skulle sakna mig, hört rätt många som tjatat på mig att komma tillbaka och liva upp servern igen efter jag slutade, så...fel igen. BTW, brist på kärlek i ditt liv eftersom du verkar vilja pussas med varenda en på skype/forum/spelet eller nåt? Och nej, jag var aldrig in och läste det du skrev som du trodde oxå.

"och att världen äntligen kan börja för dom andra"
Innebär det där att jag var så bra så ingen lyckades med nånting i spelet eller? ;)

Ryktas att det är väldigt sjukt om man blir hotad privat för att man spelar grepolis :(
Instämmer! Personen som hotade blev perm bannad, men lirar igen, det finner jag ganska märkligt...

Det ryktas att en gudomlig frid kommer att lägga sig över forumen. Frågan är dock hur lång tid det går innan folk inser att de kommer sakna dig Micke.
Ha det bra! :)
Tjaa, det tog väl bara några dagar innan folk ville ha mig tillbaka...

Ryktas att jag saknar micke redan!
haha t.o.m bara minuter :D

Nu får ni nog hejda er en smula.

Det ryktas att Micke inte ska få en martyrroll som det verkar på vissa.
Han har varit enormt duktig på att trycka ner andra och berättat hur dåliga och värdelösa de är så att han hamnat mitt i en "shitstorm" är väl föga förvånande.

Sedan om det stämmer att det övergår till privata hot etc så är det ju långt ifrån ok.

Att det fightas på forumet tycker jag är skitskoj sålänge alla kan ta det med en smula glimten i ögat, tyvärr är vår käre Micke79an en av de som haft ganska svårt med just glimten.
Vi får väl se vad som händer med servern framöver nu då.

Ryktas at den inte är helvild ändå men men....
maryr roll? haha varför får jag känslan av att du blev avis av att jag fick uppmärksamhet en stund, och att folk håller med om att hot och kränkningar inte tillhör ett spel, och glimten i ögat har jag haft hela tiden, har alltid det om inte någon börjar bete sig illa, och om du inte sett den borde du kanske se till din egen tolkning på saker, det är rätt märkligt att jag har två helt olika bilder hos personer jag mött som fiende och som jag haft som allians vän, men jag har alltid haft samma stil och attityd. Så man kan undra vart felet ligger då när vänner anser jag är nåt helt annat än vad fiender gör. Sen är det frustrerande när folk inte kan köra med mig verbalt som man normalt kan med andra, så det är väl därför som oxå fiender blir förbannade på mig. Men du skulle testat vara i "mina skor" i detta spelet när man får all den skit som folk öser över mig, utan att jag ens yppat ett enda ord. När du upplevt det så kan du komma tillbaka och snacka om martyr, tills dess...

Lite svar på dom inlägg som skrevs efter mitt sista inlägg

Ryktas vidare att det letas vilt på servern efter två personer som kan sätta en hel server i skräck, det kallas jag MAKT!! ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är ganska övertygad om att de som gjorde inlägg om att dom saknade dig var sarkastiska eller möjligtvis menade att det skulle bli tråkigt att inte kunna skratta åt någon på forumet längre Micke...:)

Men ändå skoj att du är tillbaks, hoppas bara att du bjuder på lika härlig logik som i forna dar!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är ganska övertygad om att de som gjorde inlägg om att dom saknade dig var sarkastiska eller möjligtvis menade att det skulle bli tråkigt att inte kunna skratta åt någon på forumet längre Micke...:)

Men ändå skoj att du är tillbaks, hoppas bara att du bjuder på lika härlig logik som i forna dar!

och den kassa attityden börjar redan...och du vet det där med glimten i ögat va? vet att många var ironiska, och tycker du kan läsa inläggen minst 3 gånger i fortsättningen så du kanske hänger med i vad sånt innebär oxå framöver, du kanske märker vad fel du har med attityder om du gör det ;) men samtidigt menar jag att andra inte var det, och du kommenterar saker du inte har nån större koll på som vanligt ser jag, och dessutom med en kass attityd inblandat.
Ryktas att det påstås att folk förändras, men inte alltid (tydligen)
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att det tö här idag, tillräckligt för att fylla fienders båtar med smältvatten;)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas om att bupp och resterande fd ledning i skärgård nu har lämnat skräpet bakom sig och anslutit sig till sopcontainern?

Frågan är bara yoohansson ställer sig till detta?
Ryktas om att han nu med sitt nya konto ville vara med där.
Men kan ju också bli så att sopgubbarna sparkar någon som funnits i alliansen ett tag för att "toppa" laget med lite tjockare spelare.

Allt är ju så klart rykten men en sitter och väntar med spänning på vad som ska ske ...
Ryktas att jag faktiskt ändrat mig. Vill ge trash en rejäl chans att vinna och ska drf hjälpa dem :)

See you later BoSS.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det nu för första gången sen i Januari (?) är en NY ally på första ranken på Lambda! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2832

Guest
Ryktas om att ännu en förändring skett i världen MC och Den fluffiga enhörningen har lämnat Parfymerna :O
 
Topp