Det ryktas att...

DeletedUser2962

Guest
Nu händer det saker...
Fler spelare som lämnar:p
Nu får vi se vad de har för planer...
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas att det är lite inre stridigheter... Får vi se en utbrytarfalang som timar ihop med Trash och andra??
Utgången är oviss, ryktas det.
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas vidare att en del inte lämnat frivilligt.

Hej ture. Sånt som kan hända ibland, om det stämmer så att säga :)
 

DeletedUser2556

Guest
"Jag började fundera om det kan vara ett spel för galleriet bara... det är topp 50 allyna som ska ha xx miljoner poäng va?

Om då några lämnar ger det mer tid innan vu! Men det är en långsökt konspirationsteori :)"


Ryktas vidare att jag just fick detta i PM. Det är kanske inte något bråk utan bara en undanmanöver eftersom dem känner sig hotade?
Som sakt, bara ett rykte :D
 

DeletedUser

Guest
ryktas att min identitet är fortfarande hemlig och ingen vet var jag lirar nånstans ;) och det ryktas vidare att vissa letar så dom snart får näsblod :D
 

DeletedUser

Guest
ryktas att min identitet är fortfarande hemlig och ingen vet var jag lirar nånstans ;) och det ryktas vidare att vissa letar så dom snart får näsblod :D

Det ryktas att de kan fortsätta leta...
Det ryktas att spänningen blir än högre när vi närmar oss UV, att somliga förhalar processen kommer inte ha med spelets utgång att göra! -ödet är redan bestämt! särkillt nu när 2 spöken är tillbaks å kan styra skeppet där det hör hemma:)
 

DeletedUser2556

Guest
ryktas att min identitet är fortfarande hemlig och ingen vet var jag lirar nånstans ;) och det ryktas vidare att vissa letar så dom snart får näsblod :D

Ryktas att jag redan givit upp :p

Ryktas även att det får bli du och vildhussen som får komma på besök..
Gömmer mig bakom kallioks mäktiga murar.. :D
 

DeletedUser876

Guest
ryktas att min identitet är fortfarande hemlig och ingen vet var jag lirar nånstans ;) och det ryktas vidare att vissa letar så dom snart får näsblod :D
Ryktas att Micke likt en Muräna ligger i en håla och klipper till (på näsan tydligen) när någon stackare råkar komma för nära. :D
Ryktas att jag kommer att hålla mig borta från dylika skumma hålor.
Ryktas att Vildhussen håller till på tvivelaktiga travställen, kommer vi få se anfall med travhästar framöver?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Micke likt en Muräna ligger i en håla och klipper till (på näsan tydligen) när någon stackare råkar komma för nära. :D
Ryktas att jag kommer att hålla mig borta från dylika skumma hålor.
Ryktas att Vildhussen håller till på tvivelaktiga travställen, kommer vi få se anfall med travhästar framöver?

Det ryktas att VH fått sig 1 gott skratt idag;)
 

DeletedUser2556

Guest
Ryktas att alla har olika försvarsmetoder.. :)

Men ett tips, (riktat till en i boss) är att inte försvara med sina BS städer framöver.. Eller jo frästen.. Fortsätt med det ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alla har olika försvarsmetoder.. :)

Men ett tips, (riktat till en i boss) är att inte försvara med sina BS städer framöver.. Eller jo frästen.. Fortsätt med det ;)

Det ryktas ....Meeen, det ska du ju inte tala om för honom ju;P
Tänk vad kp du går miste om nu då...

Det ryktas att det kan varit han sista skrik, då biremsen frånvarade...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att min identitet är fortfarande hemlig och ingen vet var jag lirar nånstans ;) och det ryktas vidare att vissa letar så dom snart får näsblod :D

Ryktas att det förmodligen är färre än du tror som letar. :eek:
För egen del kunde jag iaf inte bry mig mindre om vem du är. :p
 

DeletedUser876

Guest
Ryktas om att det är svårt att stava till Genaral, hrmpf... General
 

DeletedUser2597

Guest
Ryktas att om man är vaken hela natten så sover man hela dagen.
 
Topp