P&P Björnligan, Imp, TL vs LoH, ToH, WoL

DeletedUser962

Guest
Nu blir jag fan sur!
Hur fan kan ni kalla Anti Diktator??

Vi har flera ledare i våran allians. Flera som ger tips, och hjälper anti
med alliansen. Även spelare får lägga fram förslag, idéer och tips.
Ifall vi inte gillar något, så får vi skriva det.
Anti, har några som sköter olika saker, som en person är Forum moderator
En annan är General, några andra är rådgivare och en annan är Diplomat.

Liknar detta "En ledare?" Dvs en Diktatur.

Ta reda på Fakta innan ni skriver och anklagar folk -.-
 

DeletedUser

Guest
antipater fortsätter för att han går på duracell, magnuzon..


Snälla anti,,
lägg ner dina försök till att spela ut oss mot varandra.

Vissa i wol, kanske blir sura nu men jag tar det då jag längre inte orkar med allt tjafs,

MrBD, lämnade för att han inte trivdes med att ledningen i toh höll på o skänka städer till er trodde han.
Stämmer som jag sa tidigare att det blev lite tjafs i och med detta.
Men Bd, trodde som sagt att vi skulle ge bort städer till imp, som vi sen skulle ta tillbaka via krig. För redan då var det tydligt att ni inte var intresserade av ett samarbete utan bara försökte diktera villkor o skylla ifrån er.
Du som skötte den kontakten, och det gick ingen vidare bra för dig.

MrBd, var inte informerad om hela sitsen utan såg bara det som var tydligt och drog en egen slutsats som många andra verkar göra här.
TILL OCH MED JAG. För att inte nämna andra en massa andra.

c
Det stämmer att vi inte gillade avhoppen som var men hade ändå förståelse för allt som skedde.
Toh skapades utan dom o toh ska fortsätta utan dom sas det.
Ingen idé o spela i en allias som man inte trivs med.

att, jag bad godlajk skicka var för o känna o klämma.
tack vare just detta hittade jag även fierna, samt även fick bevis för att ni hade valt o gå bakom ryggen på oss.

Men brums första ord till mig var att imp skulle köra med rent spel.
Och det i förbundförhandlingarna när servern skapades.
Tycker helt ärligt att det har varit väldigt lite rent spel, spec med tanke på det lilla kriget som ni lyckades dra igång.

Och sen sitter och dikterar villkor o försöker få med toh mot wol,
det kommer inte o hända,
Jag kommer heller inte bli utsparkad från Toh, så att ni kan plocka mig utan inblandning från alliansen, så lägg ner den biten.

Ni ville ha krig så nu har ni krig.

Men sitta o gräva i en inkorg på 50 sidor efter pm, från bla antipater eller brum för att presentera bevis kommer inte o ske.
Speciellt med tanke på att dom flesta verkar ha bildat sig en uppfattning redan?

Och ni som har gått och går på antipaters propaganda, vill jag be om en sak...

Ta er en ordentlig funderare, för om ToH är så hemska, opålitliga och farliga som pater o brummson försöker få det att framstå.
Eller att jag ska vara den dom påstår att jag är.

fråga er,, varför har toh o loh så många spelare kvar,
varför hjälper vi varandra som vi gör,
varför får den hemska jasko så mycket stöd som han får... han borde ju vara hatad o få 0 i stöd,,

Att antipater är duktig på att klippa o klistra är ingen hemlighet det har han visat för alla den duktiga projektledare som han är...
och även ser o hör det han vill,,,och bildar sig en uppfattning därefter.
Man bör väl titta på hela bilden eller
Byt samtalsämne nu, för du kommer ingenvart.

men i pm så har antipater ordagrant kallat wol för svikare o avhoppare,
att han inte gör det här lika ordagrant,, så gör det dig inte till ett helgon.


:cool:

Skall mästerdiplomaten mästra ihop verkligheten igen... Du vet vad som kommer hända Jasko jag kommer gå igenom ditt mail motbevisa varje påstående du har med där. Du är värdelös på skriva och det vet du...

Alla vet att du ljuger om allt speciellt dina egna inom ToH... Ni kallar Imperatori för en diktatur utan att visa vad ni menar med det. Ni kallar mig för lögnare utan att ha något som helst bevis för det eller någon som helst argumentation.

Att du får stöd beror på att det pågår ett krig...

Jasko fråga dig istället varför så många lämnat dig när så få har lämnat Imperatori. Ni var över 50 i din allians för bara några veckor sedan.

Det är rätt kul att Imperatori är en allians som har kvar 70-80% av sina urspungsmedlemmar... Hur ser det ut hos ToH 30% kanske ännu mindre...


Som vanligt så är det bara att se på vad du säger....

Innan allt detta så föreslog Godlaj och drottningen att en till allians skulle skapas, inte en akademi men en systerallians, och grunden till den idén var främst just för att några av era spelare skulle hoppa av, ville spela med gänget i wol,, men en av avhopparna skulle hellre sluta spela än o lira i samma allians som mig.

MrBd återigen WoL blev denna systeralllians genom att du tog in Godlajk & co. Du gör precis vad du inte ville göra spelar med ToH. Du sa att du stod för det du skrev till oss i ditt PM.

Jasko du säger ju själv att det finns spelare som hellre slutar spela än att spela med dig och tror att alla älskar dig asgarvar... Så med andra ord så vill du ta åt dig äran för att ha:

1. Skapat WoL och därigenom försvagat ToH.
2. Provocerat fram ett krig med Imperatori genom att gå bakom ryggen på din egen ledning.
3. Gjort om WoL till en systerallians.

Wow du är ju helt fantastiskt och det roliga är ju att du indirekt bekräftar allt jag sagt:

Det har hela tiden funnits planer hos Godlajk & co på att skapa en egen allians efter att ha parasiterat hos andra allianser som de sedan förått.
Detta borde öppna dina ögon MrBd.

Jag kan hålla på hela dagen och hitta allt Jasko fantiserat ihop i hans lilla berättelse det är inte svårt men jag tror alla fattat poängen nu...

Några roliga saker.

Imperatori krävde städer från ToH för att ToH tog städer de inte skulle ta enligt avtalet i början. Just det du minns inte det Jasko.

Och sen sitter och dikterar villkor o försöker få med toh mot wol,
det kommer inte o hända,
Jag kommer heller inte bli utsparkad från Toh, så att ni kan plocka mig utan inblandning från alliansen, så lägg ner den biten.


Det var ni som försökte få med oss mot WoL inte tvärtom. Jag kan visa Pm på vem som tog första kontakten i ämnet... kan du göra samma sak neeeeej just det Jasko din ledning insåg att du inte var lämpad att ha hand om relationerna med Imperatori och du blev avsatt som diplomat mot just oss...

MrBD, lämnade för att han inte trivdes med att ledningen i toh höll på o skänka städer till er trodde han.
Stämmer som jag sa tidigare att det blev lite tjafs i och med detta.
Men Bd, trodde som sagt att vi skulle ge bort städer till imp, som vi sen skulle ta tillbaka via krig. För redan då var det tydligt att ni inte var intresserade av ett samarbete utan bara försökte diktera villkor o skylla ifrån er.
Du som skötte den kontakten, och det gick ingen vidare bra för dig.


MrBd har själv sagt att han står för det han skrivit till oss.. Och enligt det inlägget så lämnade han för att han tyckte du var inkompetent... Varför försöker du skriva om verkligheten kolla själv detta är redan publicerat här?

MrBd den 2011-01-08 kl 15.25
Det ljus jag kan sprida över situationen är att jag inte tyckte om hur ledarna i ToH gjorde sitt jobb och att vi hade helt olika filosofier i hur man ska spela detta spelet.

Mer i detalj känns inte rätt att gå in på men kan ju säga att jasko gräver sin grav djupare och att han borde fundera på hur han hanterar situationer som diplomat då jag har hört ett och annat sedan jag lämnade ToH.




Den andra delen i ditt påstående är ju intressant... Faktum är att ToH gick med att lämna alla städer i hav 55 och den överenskommelsen slöts med andra i ledningen hos er. Att du sedan saboterade din egen ledning är en annan sak.. Men om det gick så dåligt för mig hur kunde jag få till den dealen...

Återigen Jasko självmål efter självmål....

en liten liten notis till alla...

Den som upplöste förbundet mellan Imperatori och ToH var Jasko och den som förklarade krig Kalliok... Skall du verkligen ljuga om det också...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
de enda bevisen jag sett är att du inte kan spela och försöka skapa bråk, vilket inte fungerar min lille vän :p

tycker synd om dig lille man. :cool:
 

DeletedUser

Guest
de enda bevisen jag sett är att du inte kan spela och försöka skapa bråk, vilket inte fungerar min lille vän :p

tycker synd om dig lille man. :cool:

Så utdrag från PM du skickat till mig och kopior från ToH's ledningsforum är inte bevis...
 

DeletedUser855

Guest
wow Deedoc är såååååå cooool.

Det är så kul att se att WoL och ToH inte kan föra en saklig debatt....

Kan ju har o göra med att du bara är för mycket och att man inte orkar ta dig på allvar längre, du kacklar mer än det görs på en hönsgård :p
 

DeletedUser

Guest
Kan ju har o göra med att du bara är för mycket och att man inte orkar ta dig på allvar längre, du kacklar mer än det görs på en hönsgård :p

Du menar att du inte orkar läsa något som är längre än än en rad....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan dementera direkt att WoL på något sätt skulle vara en syster allians till ToH. Anledningen till att vi är i kriget på deras sida har du och brum er själva att skylla.

Och eftersom jag inte orkar quota ditt extreme jobbiga svar kan jag även säga att jag lämnade inte pga en person utan pga hela ledningen vilket även står i det meddelande du så bestämt återkommer till. Att du tolkar det som att det var till största del pga Jasko jag lämnade är din ensak men känns som vi varit där förut, dina tolkningar av vad jag skriver är fortfarande inte FAKTA!
 

DeletedUser

Guest
Kan dementera direkt att WoL på något sätt skulle vara en syster allians till ToH. Anledningen till att vi är i kriget på deras sida har du och brum er själva att skylla.

Och eftersom jag inte orkar quota ditt extreme jobbiga svar kan jag även säga att jag lämnade inte pga en person utan pga hela ledningen vilket även står i det meddelande du så bestämt återkommer till. Att du tolkar det som att det var till största del pga Jasko jag lämnade är din ensak men känns som vi varit där förut, dina tolkningar av vad jag skriver är fortfarande inte FAKTA!

Kan meddela dig att det kom vääääldigt intressanta förfrågningar från några som du kallar dina vänner för en dryg vecka sedan.
Vem behöver fiender med sådana vänner...;);)
 

DeletedUser

Guest
Kan meddela dig att det kom vääääldigt intressanta förfrågningar från några som du kallar dina vänner för en dryg vecka sedan.
Vem behöver fiender med sådana vänner...;);)

Kan säga exakt samma sak till dig och er men vad spelar det för roll?! Alla är frivilligt med i allt detta och får göra exakt va de vill utan att vi i WoL kommer kräva deras byar för de är våra som vissa andra gjort.

Och om du syftar på andra än WoL kan jag säga att mycket händer på en vecka.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1560

Guest
Kan dementera direkt att WoL på något sätt skulle vara en syster allians till ToH. Anledningen till att vi är i kriget på deras sida har du och brum er själva att skylla.

Och eftersom jag inte orkar quota ditt extreme jobbiga svar kan jag även säga att jag lämnade inte pga en person utan pga hela ledningen vilket även står i det meddelande du så bestämt återkommer till. Att du tolkar det som att det var till största del pga Jasko jag lämnade är din ensak men känns som vi varit där förut, dina tolkningar av vad jag skriver är fortfarande inte FAKTA!

tack,, mrbd.
Och absolut inte menat att wol är en systerallians till toh.
Men förslag fanns från godlajk och drottningen till detta innan du lämnade.


Vidare till vår gode vän antipaten.:rolleyes:
Bd, sa det ganska bra här, bevis, och dina tolkningar av vad man skriver, jämnt emot det du väljer o se samt förstå är långt ifrån verkligheten.

Du får helt enkelt ta o köpa att du blev spelad av godlajk och mig i samband med utdraget från forumet.
Däremot så stämmer det att jag flera gånger har uppmanat till upprustning för krig mot imp, pga ert sätt att föra politik på.

Danzap
Vi har ej tidigare haft mycket kontakt med varandra, men den som har varit har inte varit bra.'
Gör den inte sämre nu.'
Du visade mycket väl vad du går för på gamma i samband med skydd av flykting, som nu kan ha grävt eran grav. Dvs för Boo.

Thraican
Ja kärnkraftverk var nog en bra liknelse. Men fel jag går på Bowmore 18-årig dom första två glasen, sen trappar man ner till 12-årig.
Mvg i betyg.
Men du har inget att komma med i det här fallet, så försök att hålla dig utanför.
Man ser ganska tydliga spår av allt som du är inblandad i.
Så torka dig om näsan, o fortsätt plåga din egna omgivning.


Men här kommer ett helhjärtat försök till en seriös diskussion.

Antipater svara på detta!
Du satt och krävde att toh utan nått i utbyte skulle lämna ifrån sig städer som låg i hav 55, för att du tyckte att ni hade geografisk rätt till dom!
Hade du stöd för detta från din egna allians, eller var det bara du som spelade allan?
Observera att det här nu är en ärlig fråga, som jag väntar mig ett ärligt svar på trots att frågan är ställd till dig?
:eek:
 

DeletedUser962

Guest
ÄR inte säker Jasko,
men vi var i krig med Grim reapers.
Vi anföll dem mm. Men när ni tog in en spelare, som vi redan
hade anfallit tagit byar från. Och fast vi sa att han var under anfall
så vägrade ni acceptera det.
Strike One.

Sen var vi i krig med The holy Empire
då rekryterade ni medlemmar från dem + så var det i vårat hav.
Och ni fattade visst inte att det var fel?
Stirke Two

Ja, slutligen..... Vad var Strike three?
 

DeletedUser

Guest
tack,, mrbd.
Och absolut inte menat att wol är en systerallians till toh.
Men förslag fanns från godlajk och drottningen till detta innan du lämnade.


Vidare till vår gode vän antipaten.:rolleyes:
Bd, sa det ganska bra här, bevis, och dina tolkningar av vad man skriver, jämnt emot det du väljer o se samt förstå är långt ifrån verkligheten.

Du får helt enkelt ta o köpa att du blev spelad av godlajk och mig i samband med utdraget från forumet.
Däremot så stämmer det att jag flera gånger har uppmanat till upprustning för krig mot imp, pga ert sätt att föra politik på.

Danzap
Vi har ej tidigare haft mycket kontakt med varandra, men den som har varit har inte varit bra.'
Gör den inte sämre nu.'
Du visade mycket väl vad du går för på gamma i samband med skydd av flykting, som nu kan ha grävt eran grav. Dvs för Boo.

Thraican
Ja kärnkraftverk var nog en bra liknelse. Men fel jag går på Bowmore 18-årig dom första två glasen, sen trappar man ner till 12-årig.
Mvg i betyg.
Men du har inget att komma med i det här fallet, så försök att hålla dig utanför.
Man ser ganska tydliga spår av allt som du är inblandad i.
Så torka dig om näsan, o fortsätt plåga din egna omgivning.


Men här kommer ett helhjärtat försök till en seriös diskussion.

Antipater svara på detta!
Du satt och krävde att toh utan nått i utbyte skulle lämna ifrån sig städer som låg i hav 55, för att du tyckte att ni hade geografisk rätt till dom!
Hade du stöd för detta från din egna allians, eller var det bara du som spelade allan?
Observera att det här nu är en ärlig fråga, som jag väntar mig ett ärligt svar på trots att frågan är ställd till dig?
:eek:

Det går inte diskutera seriöst med dig Jasko... Jag har lagt fram bevis där MrBd säger att du gräver din egen grav och du tackar honom hahaha... vad var det alliansen hett Templars of Honor Patetiskt...

Jag ger alltid ärliga svar till skillnad från dig som hittar på....

Det var inte riktigt så som du säger att det gick till.. Jag och ToH's riktiga diplomat kom överens om att Imperatori skulle hjälpa ToH att flytta hem sina städer från hav 55 det var en fråga om en tjänst mellan två allianser och det var en fråga om hjälp från oss till er... Om du inte tror mig kolla med Carlito80 vi var väldigt överens tills du sabbade det bara för att du inte fick vara diplomat längre... Vad skall du göra klippa in något jag skrev bara för driva med dig medan jag förhandlade med det riktiga ToH...

Du får helt enkelt ta o köpa att du blev spelad av godlajk och mig i samband med utdraget från forumet.
Däremot så stämmer det att jag flera gånger har uppmanat till upprustning för krig mot imp, pga ert sätt att föra politik på.


Yeah right. Vem försöker du lura svara på det helt ärligt så har du bara gått bakom ryggen på din egna allians. Du kom inte på vem som var vår källa förrän för 2 veckor sedan...
 

DeletedUser

Guest
Kan dementera direkt att WoL på något sätt skulle vara en syster allians till ToH. Anledningen till att vi är i kriget på deras sida har du och brum er själva att skylla.

Och eftersom jag inte orkar quota ditt extreme jobbiga svar kan jag även säga att jag lämnade inte pga en person utan pga hela ledningen vilket även står i det meddelande du så bestämt återkommer till. Att du tolkar det som att det var till största del pga Jasko jag lämnade är din ensak men känns som vi varit där förut, dina tolkningar av vad jag skriver är fortfarande inte FAKTA!

Jag kan ge dig rätt i att det är min tolkning av ditt svar som ligger till grund för mitt påstående att du lämnade pga av JaskoMilla. Erkänner utan vidare att det inte är fakta. Men JaskoMilla var den enda du nämnde vid namn av ToH's ledning, du sade att han grävde sin egen grav. Tycker du att min tolkning är helt utan grund?
 

DeletedUser1560

Guest
ÄR inte säker Jasko,
men vi var i krig med Grim reapers.
Vi anföll dem mm. Men när ni tog in en spelare, som vi redan
hade anfallit tagit byar från. Och fast vi sa att han var under anfall
så vägrade ni acceptera det.
Strike One.

Sen var vi i krig med The holy Empire
då rekryterade ni medlemmar från dem + så var det i vårat hav.
Och ni fattade visst inte att det var fel?
Stirke Two

Ja, slutligen..... Vad var Strike three?

ja mace det stämmer bra, spelaren nille tog vi in, och där var vi väl ganska bra överens,
Ni skulle få städerna, men vi fick flytta på han, så att vi inte accepterade stämmer inte.

Men det du kallar för strike one...
och två..

Båda dom sakerna kom långt efter brum o antipaters konstiga krav o påståenden.
Fast brum var väl kanske inte lika inblandad som antipater.

Jag tvivlar inte på att anti är en bra ledare, och att alla får en position där dom har möjlighet att hjälpa till med forum och olika delar inom alliansen.
Men det är det väl ingen som har förnekat heller.


Var tog era spionage vägen?
Var tog era gudomliga gåvor i form av jorbävningar och blixtar vägen?
Var tog era anfall mot oss under tiden som vi hade förbund vägen?

Mycket frågor och konstiga händelser.

Saken är den att antipater kom in i en diskussion med mig som han tappade kontrollen över.
När han insåg att han inte var överlägsen och så smart som han trodde.
Så krävde han att jag skulle bytas ut som diplomat. Och därefter bete sig som ett barn på 5 år.
Bevis för detta har ni sett bla via er trevliga krigsförklaring?


Han fick raka svar från carlito80, där calle talade om vad som gäller.
Men antipater fortsatte med sina klipp o klistra brev.
Calle sa ifrån och talade om att han inte har tid med hans tjat.
Hur antipater valde att tolka calles ord syns ganska tydligt.


Finns egentligen inte så mycket att diskutera.
Alla har rätt till sin egna uppfattning. Men imperatoris största misstag var att låta antipater föra er talan.
Och det märks mer och mer för varje dag som går.:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1560

Guest
Det går inte diskutera seriöst med dig Jasko... Jag har lagt fram bevis där MrBd säger att du gräver din egen grav och du tackar honom hahaha... vad var det alliansen hett Templars of Honor Patetiskt...

Jag ger alltid ärliga svar till skillnad från dig som hittar på....

Det var inte riktigt så som du säger att det gick till.. Jag och ToH's riktiga diplomat kom överens om att Imperatori skulle hjälpa ToH att flytta hem sina städer från hav 55 det var en fråga om en tjänst mellan två allianser och det var en fråga om hjälp från oss till er... Om du inte tror mig kolla med Carlito80 vi var väldigt överens tills du sabbade det bara för att du inte fick vara diplomat längre... Vad skall du göra klippa in något jag skrev bara för driva med dig medan jag förhandlade med det riktiga ToH...

Du får helt enkelt ta o köpa att du blev spelad av godlajk och mig i samband med utdraget från forumet.
Däremot så stämmer det att jag flera gånger har uppmanat till upprustning för krig mot imp, pga ert sätt att föra politik på.


Yeah right. Vem försöker du lura svara på det helt ärligt så har du bara gått bakom ryggen på din egna allians. Du kom inte på vem som var vår källa förrän för 2 veckor sedan...

Du är för rolig för att en ha rätt att skriva här inne.'
Jag satt o hotade en spelare som stod bd nära,, o att han ser det som att jag gräver min egna grav är ju ganska normalt.
Men det är inget som du eller nån annan har att göra med egentligen.

Den biten löste vi ganska bra tycker jag.

Tohs riktiga diplomat är jag, och kommer som jag har sagt till dig tidigare inte att ändras.
Carlito80 blev tillfrågad om han ville prata med dig, o han sa visst.
När du lyckades sabba detta genom att ljuga och hitta på egna varianter på er överenskommelse som var översynad av ledningen i toh.
Så alla var väl informerade om vad ni hade kommit överens om.

Alla var också väl informerade om att ni bröt denna överenskommelse genom att anfalla våra spelare utan att dom hade fått nått i utbyte.
Du antipater är den enda lögnaren i detta drama, och det är du som har fört din allians bakom ljuset.

än en gång visar du oförmåga att diskutera på en vettig nivå eller att svara på enkla frågor.

Be dina alliansmedlemmar sluta skriva till min o be om fred, eller att vi ska vända oss mot wol.
Det kommer inte att hända.

fast när vi inte har nån att kriga mot så kommer vi säkert att kriga mot varandra. Men det blir en annan typ av krig i så fall..

Kriget som är nu har du gjort till ett hatkrig.
Så fred kommer ni inte att få...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag kan ge dig rätt i att det är min tolkning av ditt svar som ligger till grund för mitt påstående att du lämnade pga av JaskoMilla. Erkänner utan vidare att det inte är fakta. Men JaskoMilla var den enda du nämnde vid namn av ToH's ledning, du sade att han grävde sin egen grav. Tycker du att min tolkning är helt utan grund?

Finns 2 sidor på detta mynt.

1. Jag börjar med att säga att jag inte kom överens med ledningen (plural).

2. Nämner Jasko vid namn i samband med att jag tycker han gräver sin grav.

Ser man det från punkt 1 till 2 ser jag inte hur du kunde tolka det som att det var enbart för Jasko jag lämnade.

Att man dock kan tolka det som att jag lämnade enbart för Jasko om man tar det ur kontext och enbart fokuserar på kommentaren om honom så köper jag det fullt ut.
 

DeletedUser1560

Guest
Finns 2 sidor på detta mynt.

1. Jag börjar med att säga att jag inte kom överens med ledningen (plural).

2. Nämner Jasko vid namn i samband med att jag tycker han gräver sin grav.

Ser man det från punkt 1 till 2 ser jag inte hur du kunde tolka det som att det var enbart för Jasko jag lämnade.

Att man dock kan tolka det som att jag lämnade enbart för Jasko om man tar det ur kontext och enbart fokuserar på kommentaren om honom så köper jag det fullt ut.

Jo,, du ser jag är så hemsk och farlig så det är klart att du lämnade pga mig...
lol, vilket skämt..

Varför sitter vi ens o försöker förklara?
Det här var mellan dig o mig, vi har löst det sins emellan och det är bara det som spelar roll för mig i alla fall.

Vad antipater sitter o dömer efter är inte våra problem.

Dom ville ha ett fegkrig där dom skulle vara 4 mot 1.
Nu när det är uppförsbacke, och oddsen inte är på deras sida så sitter man o grämmer sig...

Undrar om nästa värld i grepolis ska vara en simcityversion för imp.,
där det ska finnas datorstyrda städer som dom kan erövra och slåss mot.
För att sen beundra varandra i detta?

menar nu inte hela imp, finns säkert en hel del vettigt folk där.
Ta chamie bla, som smat har valt att hålla sig undan, både här o på mirc där ni spelar på nivån som ni gör.

Att imp ser wol som förrädare är ju inte så konstigt, speciellt med tanke på att wol tog toh´s parti i detta när toh var i kraftigt underläge...
ja visst är det dåligt av wol att välja den svagare sidan?

Sluta grina anti...
Du kommer ingenvart med det,, inte i den här världen...

:cool:
 

DeletedUser

Guest
ja mace det stämmer bra, spelaren nille tog vi in, och där var vi väl ganska bra överens,
Ni skulle få städerna, men vi fick flytta på han, så att vi inte accepterade stämmer inte.

Men det du kallar för strike one...
och två..

Båda dom sakerna kom långt efter brum o antipaters konstiga krav o påståenden.
Fast brum var väl kanske inte lika inblandad som antipater.

Jag tvivlar inte på att anti är en bra ledare, och att alla får en position där dom har möjlighet att hjälpa till med forum och olika delar inom alliansen.
Men det är det väl ingen som har förnekat heller.


Var tog era spionage vägen?
Var tog era gudomliga gåvor i form av jorbävningar och blixtar vägen?
Var tog era anfall mot oss under tiden som vi hade förbund vägen?

Mycket frågor och konstiga händelser.

Saken är den att antipater kom in i en diskussion med mig som han tappade kontrollen över.
När han insåg att han inte var överlägsen och så smart som han trodde.
Så krävde han att jag skulle bytas ut som diplomat. Och därefter bete sig som ett barn på 5 år.
Bevis för detta har ni sett bla via er trevliga krigsförklaring?


Han fick raka svar från carlito80, där calle talade om vad som gäller.
Men antipater fortsatte med sina klipp o klistra brev.
Calle sa ifrån och talade om att han inte har tid med hans tjat.
Hur antipater valde att tolka calles ord syns ganska tydligt.


Finns egentligen inte så mycket att diskutera.
Alla har rätt till sin egna uppfattning. Men imperatoris största misstag var att låta antipater föra er talan.
Och det märks mer och mer för varje dag som går.:cool:

Återigen Jasko nu visar du din riktiga sida...

Du tappade fattningen när du blev utbytt... Carlito tröttnade på att göra ditt jobb. Om jag fick raka svar från carlito vad fick jag från krokiga som vanligt.. jag och carlito var överens på 2 timmar och jag kom ingenvart med dig på 2 veckor...


Det var du som tappade kontrollen jasko inte jag hehe... Det var inte jag som blev utbytt hehe..

Att vi ser WoL som förrädare är inte konstigt att ToH inte ser samma sak är däremot det med tanke på att halva allianser kommer därifrån...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp