P&P Björnligan, Imp, TL vs LoH, ToH, WoL

DeletedUser

Guest
haha, skall du inte börja spela i stället nu?? du har visat för alla nu hur bra du kan gnälla och hur bra du är, väx upp lillen ;)

Mvh Godlajk :cool:
 

DeletedUser

Guest
haha, skall du inte börja spela i stället nu?? du har visat för alla nu hur bra du kan gnälla och hur bra du är, väx upp lillen ;)

Mvh Godlajk :cool:

Typiskt Godlajk... bevisar att du, jasko, mrBd ljuger och detta är ditt svar wow blir så imponerad av din förmåga att uttrycka dig...

Har bett dig om bevis du har inga... när jag presenterar bevis för det jag säger så har du inget svar....

Lycka till med din trovärdighet....

Ja Nooblajk jag skall börja spela tack för att du sagt det 3 ggr...
 

DeletedUser

Guest
Ni är inte så snälla mot varandra :(

Hehe vi har haft liknande diskussioner tidigare.

Just mot Nooblajk och Bagdad Bob så är det en väldigt enkel taktik... säg sanningen och ifrågasätt de dom säger för de har oftast ingen substans alls bakom sina påståenden....

De tror att om de säger en sak tillräckligt mycket så blir det så...
 

DeletedUser1560

Guest
Alltså Bagdad Bob du fortsätter bara göra självmål.

Om du verkligen bad Godlajk skicka det utdraget till oss innan han lämnade ToH så ville du ju starta ett krig mellan Imperatori och ToH. Det ville du göra i ett läge där resten av ToH ledning inte ville ha ett krig mellan oss...

Med andra ord så har du gått bakom ryggen på din egen ledning och försökt få fram ett krig de inte ville ha... och ljug inte nu med att de ville ha kriget, de ville de inte...

Så Bagdad Bob hur skall du ha det antigen ljuger du nu och påstår att det var du bakom för att rädda ditt och Nooblajk's ansikte eller så har förrått ToH's ledning...

Vill Godlajk intyga ditt påstående eller är det ännu en av dina många fantasier...

Helt ärlig så, som vanligt orkar man faktiskt inte läsa all text som den gode antpater framför så väl. Går du på duracell?

Och minns faktiskt inte heller sist jag brydde mig om skriva ett helhjärtat svar till vare sig dig eller brum.

MrBd, lämnade av egna orsaker och dom är ganska tydliga, och att vi är överens efter alla missförstånd är faktiskt inte alls konstigt.
Då det faktiskt går att föra en vettig diskussion med människan.
Till skillnad från vissa andra!

Men jag tycker att DU Antipater ska lägga ner alla personliga påhopp mot folk här på forumet, o visa att du faktiskt är 30+.

Bevis?
Vad är det du vill ha bevis på ?

Vill du ha bevis för att du och brum hela tiden ville kriga mot ToH, när ni inte fick några gratisstäder?
Med all text som du har lagt upp här, och upprepad kontakt med flera än mrbr, visar ganska tydligt vad du var ute efter hela tiden.

Godlajk blev ombedd att lämna oviktiga och gamla klipp till er för att känna er på pulsen.
Komigen nu,, du visade mig den här texten ett flertal gånger, varför frågade jag inte dig var texten kom ifrån?

Du missar såna småsaker hela tiden, och för det så är det väl inte jag som sitter och vill starta krig.

Har även från första början sagt till både dig och brum, att jag är en av grundarna till toh, och för diplomatin för alliansen.
Har full uppbackning samt tillit av dom andra ledarna i hur jag sköter mitt.
Till skillnad från dig!

Kom igen nu! Helt ärligt, du har blivit spelad och det ordentligt.
Att det nu inte är så lätt att plocka städer från toh som ni hoppades med 4 allianser mot en ska väl inte göra att du sitter o grinar på forumet.
Som godllajk säger, börja spela nu...

Och sluta förvränga folks meningar,, folk menar oftast det dom säger..
Slappna av lite,,, Paranoia är inte bra är inte bra för hällsan:cool:
 

DeletedUser

Guest
Helt ärlig så, som vanligt orkar man faktiskt inte läsa all text som den gode antpater framför så väl. Går du på duracell?

Och minns faktiskt inte heller sist jag brydde mig om skriva ett helhjärtat svar till vare sig dig eller brum.

MrBd, lämnade av egna orsaker och dom är ganska tydliga, och att vi är överens efter alla missförstånd är faktiskt inte alls konstigt.
Då det faktiskt går att föra en vettig diskussion med människan.
Till skillnad från vissa andra!

Men jag tycker att DU Antipater ska lägga ner alla personliga påhopp mot folk här på forumet, o visa att du faktiskt är 30+.

Bevis?
Vad är det du vill ha bevis på ?

Vill du ha bevis för att du och brum hela tiden ville kriga mot ToH, när ni inte fick några gratisstäder?
Med all text som du har lagt upp här, och upprepad kontakt med flera än mrbr, visar ganska tydligt vad du var ute efter hela tiden.

Godlajk blev ombedd att lämna oviktiga och gamla klipp till er för att känna er på pulsen.
Komigen nu,, du visade mig den här texten ett flertal gånger, varför frågade jag inte dig var texten kom ifrån?

Du missar såna småsaker hela tiden, och för det så är det väl inte jag som sitter och vill starta krig.

Har även från första början sagt till både dig och brum, att jag är en av grundarna till toh, och för diplomatin för alliansen.
Har full uppbackning samt tillit av dom andra ledarna i hur jag sköter mitt.
Till skillnad från dig!

Kom igen nu! Helt ärligt, du har blivit spelad och det ordentligt.
Att det nu inte är så lätt att plocka städer från toh som ni hoppades med 4 allianser mot en ska väl inte göra att du sitter o grinar på forumet.
Som godllajk säger, börja spela nu...

Och sluta förvränga folks meningar,, folk menar oftast det dom säger..
Slappna av lite,,, Paranoia är inte bra är inte bra för hällsan:cool:

Jag skriver inte så mycket Bagdad behöver bara klippa och klistra till skillnad från dig...

Men Bagdad Bob sluta ljuga nu... jag behöver nog inga bevis alls av oss som skriver här så är jag den enda som presenterat någon form av bevisning för det jag påstår medan du bara pratar bort allt..

Så vad står det 10-0 till mig Jasko eller vill du att alla skall se alla desperata mail du skickade till mig när du inte hade koll...

Jag lägger ner diskussionen här detta verkar vara en tråd för WoL och ToH ömsesidiga beundran...
 

DeletedUser962

Guest
Jasko, MrBd, Godlajk.

Ni säger att anti och brum har ljugit för Imp.
jag som inte är någon ledare, i alliansen, utan jag är bara en
"vanlig" medlem.
Vad vänliga och lägg fram "bevis" på att han har ljugit.
Så kan jag säga ifall han har sagt det, eller ifall han har
ljugit för alla i Imp.
 

DeletedUser

Guest
Ja räknar det som fakta för DIG! och IMP! för vilken 2-åring som helst kunde lista ut vilka du syftade på (notera att Antipater inte kunde) då allt ni har att komma med i Imp är att gnälla och speciellt på WoL.

Du skyller fortfarande på antipater?

Han sade att HAN inte hade sagt något sådant, men du har nog inte förstått riktigt att det var JAG som skrev att ni var poängkåta spelare osv.... men du syftar fortfarande på antipater, du är tydligen som en 1 åring fortfarande.
 

DeletedUser

Guest
Antipater sa:
Riktigt så är det inte ... MrBD lämnade för att du hotade spelare med internerövring

MrBd sa:
Jasså var det därför jag lämnade ToH det har jag alltid funderat på själv.

Du verkade ha full koll på det när du skrev detta till vår diplomat.

Pga vad jasko sagt till mig och vad han "hotat" chino med när han lämnade så har jag långt ifrån någon kärlek till ToH så om vi skulle luta mot någon annan allians så blir det iallafall inte dem om jag ensam får bestämma.

Var i detta står det att jag lämnade ToH för att Jasko hotade med intern erövringar?! Han "hotade" chino som redan var i min allians och jag hade redan lämnat ToH. Så allt detta är efter att jag har lämnat ToH med ca 3 dagar eller så.

Vad beträffar resten av mina meddelande till Brum så står jag för vad jag har sagt men ingenstans i allt det står det att jag lämnade ToH för att Jasko hotade folk med internadling. Att du sedan tolkar det så är din ensak men har inget med fakta att göra.
 

DeletedUser

Guest
Du skyller fortfarande på antipater?

Han sade att HAN inte hade sagt något sådant, men du har nog inte förstått riktigt att det var JAG som skrev att ni var poängkåta spelare osv.... men du syftar fortfarande på antipater, du är tydligen som en 1 åring fortfarande.

Detta sa han :

Antipater sa:
mrBd jag har inte kallat er poängkåta eller okunniga... Du är nog den första som benämner dina spelare så. Kanske något för alliansprofilen ....

Notera FET text och det var det jag kommenterade, skyller inte på någon alls utan konstaterar bara att innan man skriver ett sådant utallande borde man ha koll på vad som sagts om oss tidigare av tex Dig.
 

DeletedUser

Guest
Var i detta står det att jag lämnade ToH för att Jasko hotade med intern erövringar?! Han "hotade" chino som redan var i min allians och jag hade redan lämnat ToH. Så allt detta är efter att jag har lämnat ToH med ca 3 dagar eller så.

Vad beträffar resten av mina meddelande till Brum så står jag för vad jag har sagt men ingenstans i allt det står det att jag lämnade ToH för att Jasko hotade folk med internadling. Att du sedan tolkar det så är din ensak men har inget med fakta att göra.

Jag kanske gjort en fri tolkning men är min tolkning så verklighets-främmande...

Jag reagerade på att Jasko framställer skapandet av WoL och ert förhållande så problemfritt och bra vilket är helt klart en efterhandskonstruktion. Det du sade i ditt mail till oss ger en helt annan bild än vad ni först försökte påskina...
 

DeletedUser

Guest
Detta sa han :



Notera FET text och det var det jag kommenterade, skyller inte på någon alls utan konstaterar bara att innan man skriver ett sådant utallande borde man ha koll på vad som sagts om oss tidigare av tex Dig.

Förlåt mig, då du var den andra personen som benämnde dina spelare så...

Återigen publicerade i er profil :)) Enligt WoL/ToH logik så är det säkert sant om man bara säger det tillräckligt många gånger...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1560

Guest
antipater fortsätter för att han går på duracell, magnuzon..


Snälla anti,,
lägg ner dina försök till att spela ut oss mot varandra.

Vissa i wol, kanske blir sura nu men jag tar det då jag längre inte orkar med allt tjafs,

MrBD, lämnade för att han inte trivdes med att ledningen i toh höll på o skänka städer till er trodde han.
Stämmer som jag sa tidigare att det blev lite tjafs i och med detta.
Men Bd, trodde som sagt att vi skulle ge bort städer till imp, som vi sen skulle ta tillbaka via krig. För redan då var det tydligt att ni inte var intresserade av ett samarbete utan bara försökte diktera villkor o skylla ifrån er.
Du som skötte den kontakten, och det gick ingen vidare bra för dig.

MrBd, var inte informerad om hela sitsen utan såg bara det som var tydligt och drog en egen slutsats som många andra verkar göra här.
TILL OCH MED JAG. För att inte nämna andra en massa andra.

Innan allt detta så föreslog Godlaj och drottningen att en till allians skulle skapas, inte en akademi men en systerallians, och grunden till den idén var främst just för att några av era spelare skulle hoppa av, ville spela med gänget i wol,, men en av avhopparna skulle hellre sluta spela än o lira i samma allians som mig.

Jag har inte exakt samma uppfattning om den personen, men det är ingen hemlighet att vi inte drar jämnt, o hör egenligen inte hit.

Hur som, idén avfärdades om en till allians och alla var nöjda så.
Men när mrbd lämnade så kom idén upp igen.
Ett framtida samarbete var och är solklart, spec med tanke på att det bara var MrBd som lämnade i ilska, dom andra följde efter för att dom är vänner, och vidare förklaring behövdes inte.
Samt att nu kunde spelare som ville bort från imp, lämna.

Det stämmer att vi inte gillade avhoppen som var men hade ändå förståelse för allt som skedde.
Toh skapades utan dom o toh ska fortsätta utan dom sas det.
Ingen idé o spela i en allias som man inte trivs med.

att, jag bad godlajk skicka var för o känna o klämma.
tack vare just detta hittade jag även fierna, samt även fick bevis för att ni hade valt o gå bakom ryggen på oss.

Men brums första ord till mig var att imp skulle köra med rent spel.
Och det i förbundförhandlingarna när servern skapades.
Tycker helt ärligt att det har varit väldigt lite rent spel, spec med tanke på det lilla kriget som ni lyckades dra igång.

Och sen sitter och dikterar villkor o försöker få med toh mot wol,
det kommer inte o hända,
Jag kommer heller inte bli utsparkad från Toh, så att ni kan plocka mig utan inblandning från alliansen, så lägg ner den biten.

Ni ville ha krig så nu har ni krig.

Men sitta o gräva i en inkorg på 50 sidor efter pm, från bla antipater eller brum för att presentera bevis kommer inte o ske.
Speciellt med tanke på att dom flesta verkar ha bildat sig en uppfattning redan?

Och ni som har gått och går på antipaters propaganda, vill jag be om en sak...

Ta er en ordentlig funderare, för om ToH är så hemska, opålitliga och farliga som pater o brummson försöker få det att framstå.
Eller att jag ska vara den dom påstår att jag är.

fråga er,, varför har toh o loh så många spelare kvar,
varför hjälper vi varandra som vi gör,
varför får den hemska jasko så mycket stöd som han får... han borde ju vara hatad o få 0 i stöd,,

Att antipater är duktig på att klippa o klistra är ingen hemlighet det har han visat för alla den duktiga projektledare som han är...
och även ser o hör det han vill,,,och bildar sig en uppfattning därefter.
Man bör väl titta på hela bilden eller
Byt samtalsämne nu, för du kommer ingenvart.

men i pm så har antipater ordagrant kallat wol för svikare o avhoppare,
att han inte gör det här lika ordagrant,, så gör det dig inte till ett helgon.


:cool:
 

DeletedUser962

Guest
Jasko, MrBd, Godlajk.

Ni säger att anti och brum har ljugit för Imp.
jag som inte är någon ledare, i alliansen, utan jag är bara en
"vanlig" medlem.
Vad vänliga och lägg fram "bevis" på att han har ljugit.
Så kan jag säga ifall han har sagt det, eller ifall han har
ljugit för alla i Imp.

Ingen verka vilja lägga fram "bevis" på att
han har ljugit. Så båda sidorna verka ljuga ;O?

Och vad är det ni snackar om -.-. Ni säger att anti ljuger, Men ni säger inte exakt vad
han ljuger om.
Bevis, ja det är det alla vill ha ( de som följer tråden )

Ja, vilka bevis vill vi ha då?
Jag bevis på att det ni säger är sant, och vad det är ni snackar om.
Jag är antagligen dum, men ändå...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag ska i ärlighetens namn säga att jag blir lite förolämpad utav erat snack, Jasko och Godlajk.

När ni säger att Anti är diktator och för sin egen allians bakom ljuset så betyder att ni dumförklarar mig och mina vänner?
Ska vara väldigt kort och koncis nu och meddela att jag gillar icke att bli förolämpad så nu tycker jag att vi kan lämna det ämnet nu va?
 

DeletedUser

Guest
Ingen verka vilja lägga fram "bevis" på att
han har ljugit. Så båda sidorna verka ljuga ;O?

Och vad är det ni snackar om -.-. Ni säger att anti ljuger, Men ni säger inte exakt vad
han ljuger om.
Bevis, ja det är det alla vill ha ( de som följer tråden )

Ja, vilka bevis vill vi ha då?
Jag bevis på att det ni säger är sant, och vad det är ni snackar om.
Jag är antagligen dum, men ändå...

Håller med, dags för bevis och inte bara snack.
Börjar tröttna på alla dessa småpåvar som tror de är guds gåva i världen för att de lyckats lite hyfsat i ett webspel som knappast någon kommer minnas om 20 år.
 

DeletedUser

Guest
som sagt, har jag inte sagt annat än att han "ljugit", för vem har jag inte sagt. har sagt att han är en "diktator" och de är största anledningen till vårat krig mot er. men de är inte säker alla har samma definition för diktator som jag har, det kan diskuteras. så sluta säg att jag säger han ljugit för er, håll dig till fakta.

sedan som jag sagt innan, jag har inget att bevis här. jag bryr mig inte vad andra tycker ;), det är min uppfattning. :eek:


Mvh Godlajk :cool:
 

DeletedUser855

Guest
Håller med, dags för bevis och inte bara snack.
Börjar tröttna på alla dessa småpåvar som tror de är guds gåva i världen för att de lyckats lite hyfsat i ett webspel som knappast någon kommer minnas om 20 år.

Yes Danzap so shut it? :p
 

DeletedUser

Guest
snyggt jasko, du säger att anti går på duracell när du själv går på ett kärnkraftverk, hur orkar man skriva ett sådant inlägg:D
 

DeletedUser

Guest
som sagt, har jag inte sagt annat än att han "ljugit", för vem har jag inte sagt. har sagt att han är en "diktator" och de är största anledningen till vårat krig mot er. men de är inte säker alla har samma definition för diktator som jag har, det kan diskuteras. så sluta säg att jag säger han ljugit för er, håll dig till fakta.

sedan som jag sagt innan, jag har inget att bevis här. jag bryr mig inte vad andra tycker ;), det är min uppfattning. :eek:


Mvh Godlajk :cool:

Vänta lite nu du säger ju att du har hur mycket bevis som helst på att jag ljuger i flera inlägg här när sedan folk ber dig om bevis så säger du bara "jag har inget att bevisa här. jag bryr mig inte vad andra tycker ;)m det är min uppfattning"

Så det du kallade för bevis så många gånger var din uppfattning hela tiden... Nåja till och med folk WoL borde se igenom ditt skitsnack nu...

Jag har lagt fram bevis där både du och jasko ljuger och du har inte ens kunnat argumentera emot de bevisen...

MrBd efterssom du gillar att märka ord så mycket vad är din analys av Godlajks beteende här på servern jag har ju backat upp allt jag sagt, tycker du att han gjort samma sak.
 
Topp