P&P Björnligan, Imp, TL vs LoH, ToH, WoL

DeletedUser

Guest
Nästan så att man blir lite sugen på att vara med ;)

Vi kan väl hålla ögonen öppna när de öppnar en ny server så drar i gång ett korståg hos våra grannar, Vi behöver ett par norrmän av er som spelar här som kan skriva och vara diplomater.
Så bygger vi oss stora och sedan droppar vi bomben att vi tar över dem!!



Muahahaha!!!!
 

DeletedUser

Guest
ingen i IMP som ville kommen tera infon från de senaste 7 dagarna, här kommer ännu en gång mycket fin information hur de går.


Wol har tagit städer av fienden

IMP 31 st
TL 17 st
björnligan 30 st


WOl förlorade städer till fienden

IMP 18 st
TL 12 st
björnligan 0 st


Wol ligger pluss mot

IMP med +13
TL med +5
björnligan +30


I kriget totalt ligger Wol +48 städer


lev väll :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag följer Opeth till Norge.

Angående kriget är det inte dags att någon vinner?
 

DeletedUser

Guest
Att du ens orkar yttra dig!
Ingen tar dig på allvar i alla fall, så gå och lägg dig i en rosbuske eller nått.
:cool:

Jasko Plashko... min gamle vän... har du krälat tillbaka till ytan... Tror du alla glömt dig nu och att du kan komma tillbaka sprida gödsel omkring dig igen...

Vad återstår av ditt ToH... är du fortfarande diplomat...
 

DeletedUser

Guest
Æven om jag en dag blev så fattig att jag inte hade råd med guld skulle jag knappast sjunka till era metoder =(

Vilka metoder pratar du Lerkan? Du kan inte bara hitta på saker... berätta nu så får vi se vad du menar med detta påstående...

Vi har ju redan konstaterat att WoL är en allians som består av en liten kärna spelare som låter andra göra smutsjobbet och sedan genom systematsikt internerövrande så blir denna kärna starkare och starkare...

Alla metoder vi använder är ett stort steg upp för WoL så det är frågan om att höja sig en nivå inte att sjunka ner till något.
 

DeletedUser

Guest
ingen i IMP som ville kommen tera infon från de senaste 7 dagarna, här kommer ännu en gång mycket fin information hur de går.


Wol har tagit städer av fienden

IMP 31 st
TL 17 st
björnligan 30 st


WOl förlorade städer till fienden

IMP 18 st
TL 12 st
björnligan 0 st


Wol ligger pluss mot

IMP med +13
TL med +5
björnligan +30


I kriget totalt ligger Wol +48 städer


lev väll :cool:

Nummer 1 ni har inte tagit 31 städer av oss de 7 dagarna du nämner... det är ren bullhsit..

Vi kan ta de senaste sju dagarna nooblajk nu dvs sedan den 14 mars.

Imp har förlorat 6 städer till WoL..
Imp har tagit 7 städer från WoL...

en notis är att de städer WoL har tagit har varit avhoppade WoL medlemmars städer som vi tagit in hos oss då de blivit utkastade. Och de är relativt små.

När det gäller städer vi tagit från WoL så har jag inte tagit med ex-medlemmen de flava... som blev utkastad från WoL timmar innan vi inledde en planerad kampanj mot honom och tog ifrån 9 av 10 städer inom 24 timmar...

Räknar vi med det så har Wol förlorat 17 städer till Imperatori under samma period...

Så lille Nooblajk det går inte så bra som du verkar tro... jo förresten du tar ju mer och mer interna städer...

Vill man kolla på mer grepo statistik så kan man både kolla anfall och försvars poäng där vi är helt överlägsna WoL. Exempelvis så har jag bara 17 städer mot Noob's 38 städer och ändå har mer i anfallspoäng. Det kan tolkas som att jag är en väldigt dålig anfallare/erövrare som bara har 17 städer när jag borde ha haft 38 eller så kan det tolkas som att Godlajk bara går på lätt motstånd(internerövringar).
 

DeletedUser

Guest
lilla vännen, om du tar huvudet ur röven så ser du att de inte är statestike för de senaste 7 dagarna utan för hela kriget det datumet, står inget om de senaste dagarna på den.


jag vet de är inte lätt för en 3 åring som har mindre IQ än fingrar på sina händer och jag tvivlar starkt på att du har alla 10 st kvar.

lär dig läsa innan du skriver massa skit lillen.

lev väl :cool:
 

DeletedUser

Guest
lilla vännen, om du tar huvudet ur röven så ser du att de inte är statestike för de senaste 7 dagarna utan för hela kriget det datumet, står inget om de senaste dagarna på den.


jag vet de är inte lätt för en 3 åring som har mindre IQ än fingrar på sina händer och jag tvivlar starkt på att du har alla 10 st kvar.

lär dig läsa innan du skriver massa skit lillen.

lev väl :cool:

Så du säger att en 3 åring som har mindre IQ än fingrar på sina händer(var skulle de annars vara?) har bättre anfallspoäng än vad du har...

Snälla om du skall förolämpa mig så gör det ordentligt... Det är alldeles för lätt att knäcka dig.
 

DeletedUser962

Guest
lilla vännen, om du tar huvudet ur röven så ser du att de inte är statestike för de senaste 7 dagarna utan för hela kriget det datumet, står inget om de senaste dagarna på den.


jag vet de är inte lätt för en 3 åring som har mindre IQ än fingrar på sina händer och jag tvivlar starkt på att du har alla 10 st kvar.

lär dig läsa innan du skriver massa skit lillen.

lev väl :cool:

Men lilla rara Nobblajk, ifall du kan lyfta ansiktet från MrBds skrev så ser du att du har skrivit.

Ingen i IMP som ville kommen tera infon från de senaste 7 dagarna, här kommer ännu en gång mycket fin information hur de går.

Eftersom du ser att du aldrig har skrivit orden " Hela kriget "
utan du nämner de 7 senaste dagarna.

Men i alla fall. Nu kan du återigen vända blicken åt MrBds Skrev,

Och Grattis till er som ser detta meddelande, då moderatorn kommer att redigera det inom kort :)

Nu slutar vi bråka
anim_31.gif


Och istället så skålar vi för att Grepolis finns :)

anim_32.gif


Ordförtydligare: "Skrev" = Emellan benen på en person.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
lilla vännen, om du tar huvudet ur röven så ser du att de inte är statestike för de senaste 7 dagarna utan för hela kriget det datumet, står inget om de senaste dagarna på den.


jag vet de är inte lätt för en 3 åring som har mindre IQ än fingrar på sina händer och jag tvivlar starkt på att du har alla 10 st kvar.

lär dig läsa innan du skriver massa skit lillen.

lev väl :cool:

Inget sånt språk tack :cool:
 

DeletedUser

Guest
lilla vännen, om du tar huvudet ur röven så ser du att de inte är statestike för de senaste 7 dagarna utan för hela kriget det datumet, står inget om de senaste dagarna på den.


jag vet de är inte lätt för en 3 åring som har mindre IQ än fingrar på sina händer och jag tvivlar starkt på att du har alla 10 st kvar.

lär dig läsa innan du skriver massa skit lillen.

lev väl :cool:

vafan skriver du att de är från de 7 senaste dagarna, är du 5 år eller?

Lär dig något vettigt innan du kommenterar!
 

DeletedUser

Guest
Måste ni trycka ner varandra hela tiden eller?

Det står tydligt i reglerna för grepolis att inga kränkningar ska förekomma.

http://wiki.se.grepolis.com/wiki/Regler

Så lyd reglerna och inga mer personliga kränkningar för vi ska ha kul här ju!

Timinius tar inte illa upp av det Godlajk skriver... han är vad skall vi säga på en ganska låg nivå när det gäller det mesta hur ni kan ha honom som diplomat är ett under... Men fjäsk kommer han långt med...

Hur som helst imorgon tänker jag gå igenom exakt hur mycket WoL har tagit och på vilket sätt de tagit sina städer... Det konstiga är att WoL lyckats ta vad jag känner till 1 stad från de spelare som var med när kriget började... Annars har de bara tagit städer av spelare som vi har tagit in hos oss efter de blivit hotade och attackerade medans de var med i WoL...

Vi å andra sidan har tagit många väldeffade städer från WoL... så jag kommer gå igenom hela listan och se vad som döljer sig bakom Godlajks påståenden... vi har ju redan konstaterat att han varken kan skriva eller räkna...
 

DeletedUser

Guest
Rätt förlustsiffror för Imperatori

Obs det är bara förlusterna som svar på Godlajks påståenden ...

Total har Imperatori förlorat 40 städer till WOL(inte 31 Noob)

Tittar man närmare på vilka spelare som har förlorat städerna så kommer jag fram till tre kategorier de som hoppat av WoL till oss, Nya medlemmar, original medlemmar:

Förlusterna ser ut på följande sätt
Avhoppare från WoL: 14 städer.
Övriga: 18 Städer.
Originalmedlemmar: 8.

Av dessa 8 hos original medlemmarna så kan man ifrågasätta 2 pga av att samma spelare gick ut ur semesterläge. 1 kan ifrågasättas då det var en spion från WoL som gav staden till en annan från WoL och slutligen så tog vi tillbaka staden wol lyckades ta.

Som sagt detta är bara förlutssiffrorna och så här ser det ut om man gör en lite djupare analys... Så att Wol vinner något slags krig är rena fantasier från Godlajk sida...

Att vi tagit emot folk som varit allianslösa visa att Imperatori inte bryr sig om förluster eller det löjliga flykting tänket som vissa kör med. Vi har hjälp spelare som råkat illa ut hos WoL och fått känna på deras sanna sida.

Läste här någonstans att WoL anfallit guyen som numera är hos oss efter det att guyen själv hoppat av från WoL och anfallit hela alliansen själv... vi skall inte gå in på hur sant detta är men kort sagt om en spelare vågar ge sig på WoL så platsar han automatiskt hos oss...


Givetvis har jag en sammanställning på hur jag räknat till skillnad från Nooblajk så hittar jag inte bara på ...
 
Topp