P&P Björnligan, Imp, TL vs LoH, ToH, WoL

DeletedUser285

Guest
MAce.. jag svarade tyvärr inte honom utan kilel osm skrev på norka/danska på sidan innan..

Så sry.. du hade tyvärr fel igen men du börjar väll bli van nu?:O
 

DeletedUser

Guest
jag tror jag tillhör dom som spelat rätt länge på Grepolis men har aldrig sett en tråd som denna och den bara fortsätter, ni skulle kunna radera alla sidor utan första sidan för allt ni skriver efter sida ett är bara upprepningar om än i olika varianter men mening är den samma, att ni orkar.

:cool:


Kände att det bara vred till bak i gommen och undrade vad det var som hände....
Upptäckte att det var ju du som slet ut precis den meningen ur munnen på mig som jag hade tänkt att säga...;)
 

DeletedUser

Guest
Ledsen Lerkan.
Opeth har en lika stor intelligens nivå som en 8åring och kan därför inte ens förstå en text
Så bli inte arg,

:cool:

Haha næe då det ær lungt, alla kan ju inte vara lika smarta som oss ;)

@Opeth
Om du syftade på Trem så ær det norska, vill du ha en øversættning? ^^
 

DeletedUser

Guest
Men søta lilla gubben, jag har aldrig pratat om Godlajk, jag pratar om dig. Sedan så var jag snæll nog att ge dig ett ærligt svar på dom rykten du hørt. Om du tar på dig brillorna och læser några gånger till kanske du inser att det inte finns något påhopp och alltså inte heller något att be om ursækt før.

OM vi nu ska prata om Godlajk så førstår jag inte vad du menar med WOL's værsta fiende. Han stæller hela tiden upp på oss andra och hjælper oss. Har man massor med KP och det finns mængder med internerøvringar før att folk væljer att sluta spela ær det ju bættre att plocka dom æn att sitta utan stæder, och låta er få dom, eller?
Att han inte har tagit stæder från er eller TL den senaste tiden ær før øvrigt mitt fel då det har uppstått krockar pga lite bristande kommunikation, han har dock tagit det bra, satt andra fram før sig sjælv och låtit dom andra få stæderna utan något tjafs.

Den som i værkligheten kommer med påhopp baserat på rykten och løsa antaganden ær du sjælv, Antipater. Om någon ska be om ursækt så ær det du.

Lerkan du gör mig lite besviken jag måste nu konstatera att du ligger bara snäppet högre i din utveckling jämfört med Godlajk. Jag trodde och hoppades att du skulle fatta mer men nu vet jag ungefär på vilken nivå jag måste lägga mig på för att du skall kunna förstå...

Det finns visst påhopp du anklagar mig för att ifrågasätta magnuzzons stats när jag inte gör det alls.

Varför pratar du om mig när tråden bara handlar om Godlajks internerövringar... Är det inte konstigt?

Sedan så går du in i en konstig förklaring om att Godlajks alla internerövringar eller snarare avsaknaden av erövringar från fienden beror på lite kommunikationsmissar... Yeah right 59% interna på 30 städer beror på lite småmissar osv... Vem tror du köper det... Godlajk bekräftar ju själv att det börjar låta som alfa vilket innebär att folk sett igenom honom på den servern....

Ni har en spelfilosofi som är framgångsrik för er. Ni har en kärntrupp av spelare som genom att först rekrytera in spelare ställer dem utanför all form av externt skydd därefter så hittar ni på något och internerövrar dem ... Det funkar ju hur bra som helst för Godlajk &co han slipper möta överdeffade städer och det är mycket lättare för honom att lyckas med sina Ks då. Ni har varit smarta som kommit på detta och det bygger ju på att de spelare ni rekryterar är dumma nog att gå på ert skitsnack..

Det är bara kolla på Grepostats så ser man ju fakta när en spelare som har 30 städer ligger på 59% interna så är det ingen slump att det blivit så som du påstår Lerkan. Det är en strategi.

När jag säger att Godlajk är det största hotet mot WoL så menar jag bara att statistiskt sätt så är det större chans att hans nästa stad kommer från en WoL spelare än att det skulle komma från en fiende. Det bevisas från grepostats och är inget rykte...

Mvh
Antipater...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser962

Guest
MAce.. jag svarade tyvärr inte honom utan kilel osm skrev på norka/danska på sidan innan..

Så sry.. du hade tyvärr fel igen men du börjar väll bli van nu?:O


Säg vad du vill, spring nu till mamma och be om att få en kaka. Och håll käft :)
 

DeletedUser285

Guest
Säg vad du vill, spring nu till mamma och be om att få en kaka. Och håll käft :)

Ok.. några saker ska du veta.
1. Jag är inte som du dvs jag springer inte till min mamma så fortf någon skrivet något om mig på forum eller när någon tar städer av mig..
2. Man pratar inte ostraffat om min mamma..
3. Det är jävligt tråkigt att du gömmer dig bakom din allians på Delta.. För om du inte hade gjort det då hade du vid detta läge inte funnits kvar....

Så nu kan ju du springa till din mamma och be om en kaka..
 

DeletedUser

Guest
MAce.. jag svarade tyvärr inte honom utan kilel osm skrev på norka/danska på sidan innan..

Så sry.. du hade tyvärr fel igen men du börjar väll bli van nu?:O
Kan forstå at en på 11 år ikke forstår norsk.. Ingen fare. Hjelper vel ikke om jeg oversetter til engelsk - så langt har du sikkert ikke kommet på skolen :D
 

DeletedUser

Guest
:cool:Roligt och läsa här men snälla ta det lungt o tänk på vad ni skriver
 

DeletedUser962

Guest
Ok.. några saker ska du veta.
1. Jag är inte som du dvs jag springer inte till min mamma så fortf någon skrivet något om mig på forum eller när någon tar städer av mig..
2. Man pratar inte ostraffat om min mamma..
3. Det är jävligt tråkigt att du gömmer dig bakom din allians på Delta.. För om du inte hade gjort det då hade du vid detta läge inte funnits kvar....

Så nu kan ju du springa till din mamma och be om en kaka..


1. Då har vi något gemensamt :)
2. Pratade inte direkt om henne? Sa bara att du ska springa till henne
3. Eftersom du har en intelligens nivå som en 8 åring, så kanske man ska förklara vad en allians är till för?

'visst du och jag kan ha ett personligt krig, utan att någon annan jävel lägger sig i. Så ska vi se vem som klarar sig längst :).

"4" jag gillar kakor :) Så ser inget fel med det :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser962

Guest
MAce.. jag svarade tyvärr inte honom utan kilel osm skrev på norka/danska på sidan innan..

Så sry.. du hade tyvärr fel igen men du börjar väll bli van nu?:O


Då citerar man folk, ifall du inte vet om det så står det "Quote Repley " i nedre högra hörnet.
Använd den nästa gång du ska svarar någon. :d

289wgpg.jpg


Ifall du inte riktigt förstår mig, ( du vet, med din intelligens nivå och ifall du inte "vet" så är det OK ) Så gjorde jag en bild som förenklar en det hela :).
Jag har ringat in ( Cirkeln ) där man klickar för att "Quote Replay" dvs citera, :)

Hoppas det hjälpte.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag kan gärna ta kakor om det bjuds, säg inget till frugan bara för jag går på diet...:p
 

DeletedUser962

Guest
LoL mace, ofta du kör OpenOffice?

Sämst!

Väx upp. -.-.
Kvittar vilket program man använder. Så länge det går att skriva.

Och sen har jag knappt märkt några skillnader mellan Word och Open.

Så håller med Sniper, ! :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp