P&P Björnligan, Imp, TL vs LoH, ToH, WoL

DeletedUser

Guest
ok, då kanske inte hela men en stor del, hade själv stöd där så jag minns.
fast nu är du för snabb, jag hänger inte riktigt med hur bjarke kom in i det här...


men om saningen ska fram, så hade wol i dag inte existerat om det inte vore för antipaters snack om att lämna över massa städer...
dvs bjuda imp, på städer...

pga missförstånd så valde mrbd att hoppa av,
och tack vare häftigt humör så fanns det ingen chans att han skulle komma tillbaka. Så han körde igång eget...
och där fortsätter det...

Citat av dig själv...
man kan väl jämföra det med att hela imp anföll atilla o bjarke vid deras avhpp... hur såg inte det ut???

U see...;);)
 

DeletedUser

Guest
ok, då kanske inte hela men en stor del, hade själv stöd där så jag minns.
fast nu är du för snabb, jag hänger inte riktigt med hur bjarke kom in i det här...


men om saningen ska fram, så hade wol i dag inte existerat om det inte vore för antipaters snack om att lämna över massa städer...
dvs bjuda imp, på städer...

pga missförstånd så valde mrbd att hoppa av,
och tack vare häftigt humör så fanns det ingen chans att han skulle komma tillbaka. Så han körde igång eget...
och där fortsätter det...

Du ljuger som vanligt WoL bildades innan kriget började... Att mrBd hoppade av var pga av att du hotade en spelare som var kompis till honom. Du är en lögnare som inte kan hålla sig till sanningen ...

Att jag pratade om städer var pga av du blev hetsad av Godlajk och andra till att ta städer hos oss trots att vi redan från början var överens om att ToH inte skulle in hos oss...

Möjligen lider du av någon form av senilitet eftersom du hela tiden ändrar historien... Hur kommer det sig att jag nu kan komma överens med både TL och ToH medans alla skrattade åt dig på slutet...
 

DeletedUser1560

Guest
Du ljuger som vanligt WoL bildades innan kriget började... Att mrBd hoppade av var pga av att du hotade en spelare som var kompis till honom. Du är en lögnare som inte kan hålla sig till sanningen ...

Att jag pratade om städer var pga av du blev hetsad av Godlajk och andra till att ta städer hos oss trots att vi redan från början var överens om att ToH inte skulle in hos oss...

Möjligen lider du av någon form av senilitet eftersom du hela tiden ändrar historien... Hur kommer det sig att jag nu kan komma överens med både TL och ToH medans alla skrattade åt dig på slutet...


ingen som ändrar historien, stämmer bra att bd hoppade av innan kriget började,
jag har inte sagt nått annat.

Men vi diskutererade ett bra tag innan det blev nått krig, och prcis då när du trodde att toh skulle bjuda er på städer, då hoppade bd av alliansen...

komigen nu, patak,,,
lägg ner...

du ville köra den fanatiska stilen o det gick inte så bra,,,
men du är duktig på att vinkla saker och lura folk att gå den vägen som du trampar upp...
 

DeletedUser

Guest
ingen som ändrar historien, stämmer bra att bd hoppade av innan kriget började,
jag har inte sagt nått annat.

Men vi diskutererade ett bra tag innan det blev nått krig, och prcis då när du trodde att toh skulle bjuda er på städer, då hoppade bd av alliansen...

komigen nu, patak,,,
lägg ner...

du ville köra den fanatiska stilen o det gick inte så bra,,,
men du är duktig på att vinkla saker och lura folk att gå den vägen som du trampar upp...

Sa inte du att det var mitt fel att WoL bildades... Så typiskt jasko säger en sak sedan när man sätter dit honom så kommer det jag har aldrig sagt det... Gå tillbaka och läs vad du skrivit din tomte...

Din loooser sluta skriva här du är old history redan och som jag redan sa till dig då du är ingen diplomat snarare en pajas.... och till och med på det är kass... Det var du som gav städerna från ToH och WoL och både Pjotr och Atilla gick till WoL med Godlajk och MrBd för att de inte tålde dig...
Det du inte fattar är att dessa spelare väldigt tidigt kom överens om att bilda en allians tillsammans och använde dig för att starta kriget och du gick på precis allt... Varför förneka något så uppenbart och sedan när WoL gick in och tog de det ville

MrBd hoppade av för att du lekte maffia inom ToH och hotade folk till höger och vänster. Och när din förmåga att hota 12 åringar här på delta försvann så gick du och gömde dig...

Du är bara bitter för att jag hela tiden var 2 steg före dig... Planen var aldrig att anfalla ToH. Tanken var just att slå ut förrädarna i WoL. Givetvis så sabbade du det genom att gå bakom ryggen på den dåvarande ledningen för ToH... Sedan ville alla slå på dig för folk var väldigt trötta på dig så därför så förklarade vi krig mot dig...

Det var ganska kul att du trodde att du hade björnligan och TL på din sida.... Givetvis fick jag allt du sa till dem...

men du är duktig på att vinkla saker och lura folk att gå den vägen som du trampar upp...


jag vet inte om jag är bra på att lura saker men den andra delen av ditt smicker är precis vad en riktigt ledare gör... Han leder...

Sluta skriva här du är bara pinsam
 

DeletedUser1593

Guest
Sluta skriva här du är bara pinsam

Det finns nog fler som är pinsamma, nämner inga namn *host*antipater*host* Ledare för imp som han kallar bästa alliansen på detta spel och sitter och slänger skit till höger och vänster, rannsaka dig själv och kolla om du gjort allt perfekt innan du slänger skit på andra... Detta är antagligen det enda inlägget jag tänker lägga här och är lite ledsen att jag till slut rycks med och skriver i detta avlopp i grepolis forumet.....
 

DeletedUser

Guest
Sa inte du att det var mitt fel att WoL bildades... Så typiskt jasko säger en sak sedan när man sätter dit honom så kommer det jag har aldrig sagt det... Gå tillbaka och läs vad du skrivit din tomte...

Din loooser sluta skriva här du är old history redan och som jag redan sa till dig då du är ingen diplomat snarare en pajas.... och till och med på det är kass... Det var du som gav städerna från ToH och WoL och både Pjotr och Atilla gick till WoL med Godlajk och MrBd för att de inte tålde dig...
Det du inte fattar är att dessa spelare väldigt tidigt kom överens om att bilda en allians tillsammans och använde dig för att starta kriget och du gick på precis allt... Varför förneka något så uppenbart och sedan när WoL gick in och tog de det ville

MrBd hoppade av för att du lekte maffia inom ToH och hotade folk till höger och vänster. Och när din förmåga att hota 12 åringar här på delta försvann så gick du och gömde dig...

Du är bara bitter för att jag hela tiden var 2 steg före dig... Planen var aldrig att anfalla ToH. Tanken var just att slå ut förrädarna i WoL. Givetvis så sabbade du det genom att gå bakom ryggen på den dåvarande ledningen för ToH... Sedan ville alla slå på dig för folk var väldigt trötta på dig så därför så förklarade vi krig mot dig...

Det var ganska kul att du trodde att du hade björnligan och TL på din sida.... Givetvis fick jag allt du sa till dem...

men du är duktig på att vinkla saker och lura folk att gå den vägen som du trampar upp...


jag vet inte om jag är bra på att lura saker men den andra delen av ditt smicker är precis vad en riktigt ledare gör... Han leder...

Sluta skriva här du är bara pinsam

Kommer ge dig en varning nu har skrivit flera gånger att ni ska ta de lungt.
 

DeletedUser1593

Guest
jag har under min tid fått 1 tiktigt anfall av en imp spelare, imp kan verkligen inte anfalla, de har ju också färre spelare att anfalla. Vi ska ju ta TL, Imperatori och ToH sammanlagt 98 spelare. Så :cool:
 

DeletedUser

Guest
jag har under min tid fått 1 tiktigt anfall av en imp spelare, imp kan verkligen inte anfalla, de har ju också färre spelare att anfalla. Vi ska ju ta TL, Imperatori och ToH sammanlagt 98 spelare. Så :cool:

Har du räknat alla på er sida? ni har ju dorerna, Kråkorna 1 och 2 SOV samt en massa små allianser som tar hjälp utav...

För inte så länge sedan så hade ni även TOH och LOH. Så större delen av tiden så har ni varit bra mycket fler än oss... Det visas i anfallspoängen där vi i pricip fått våra genom att anfalla er medan ni fått era genom att anfalla andra.. annars så borde vi rimligtvis haft mer deffpoäng än det lilla vi har...

Men skulle vi räkna aktiva så kanske vår sida vinner knappt...
 

DeletedUser1593

Guest
Har du räknat alla på er sida? ni har ju dorerna, Kråkorna 1 och 2 SOV samt en massa små allianser som tar hjälp utav...

För inte så länge sedan så hade ni även TOH och LOH. Så större delen av tiden så har ni varit bra mycket fler än oss... Det visas i anfallspoängen där vi i pricip fått våra genom att anfalla er medan ni fått era genom att anfalla andra.. annars så borde vi rimligtvis haft mer deffpoäng än det lilla vi har...

Men skulle vi räkna aktiva så kanske vår sida vinner knappt...

Antipater har rätt, vi är

WoL,*Phalacrocorax Stars*, Illumati, Dorerna. 178 spelare

Imp, ToH, TL är 98 spelare

Obs att ToH innan var med oss/WoL

Jag tänkte fel men måste säga att ibland känns det som det är vi mot er. inget illa ment...

Cortuser 0
Antipater 1


Men sen kan man diskutera om alla spelare är aktiva men det är en annan femma
 

DeletedUser

Guest
Antipater har rätt, vi är

WoL,*Phalacrocorax Stars*, Illumati, Dorerna. 178 spelare

Imp, ToH, TL är 98 spelare

Obs att ToH innan var med oss/WoL

Jag tänkte fel men måste säga att ibland känns det som det är vi mot er. inget illa ment...

Cortuser 0
Antipater 1


Men sen kan man diskutera om alla spelare är aktiva men det är en annan femma

Haha,

Du behöver inte räkna vem som vinner eller inte... jag bara rättade till ett uttalande... tänker inte förvandla det till en evighets diskussion...

men det är aktiva spelare som gör skillnaden och det är otroligt jobbigt att hålla reda på även om det går att se genom att följa grepostats i all oändlighet.
 

DeletedUser1593

Guest
fast jag kan inte säga att vi sammarbetar med alla jag listat upp....

Och jag vill heller inte ha någon mer evighetsdebatt :p
 

DeletedUser

Guest
Antipater har rätt, vi är

WoL,*Phalacrocorax Stars*, Illumati, Dorerna. 178 spelare

Imp, ToH, TL är 98 spelare

Obs att ToH innan var med oss/WoL

Jag tänkte fel men måste säga att ibland känns det som det är vi mot er. inget illa ment...

Cortuser 0
Antipater 1


Men sen kan man diskutera om alla spelare är aktiva men det är en annan femma

Aktiviteten är väl båda sidor lidande av, huvudsaken är att vi håller modet uppe och gör det här spelet precis så roligt som det kan vara.
Tycker det borde bli lite mer fart snart!
 

DeletedUser

Guest
Vänta bara tills alla alliansers värsta fiende kommer in på servern. Jag talar naturligtvis om sommaren, kan lätt leda till ett ännu längre krig.
 

DeletedUser

Guest
Okej, ni tar vi och höjer nivån här tack! :)
Har städat bort OT och bråk, disskutioner är välkomna, men låt dem inte spåra ut.

Vill också uppmärksamma om denna lilla ikon:
report.gif

väldigt bra om man ser inlägg som inte hör hemma på forumet. :)



amp.
 

DeletedUser678

Guest
Haahahah, vilken jävla pajkastar tråd när man läste allt i ett stycke :)=
 
Topp