P&P Björnligan, Imp, TL vs LoH, ToH, WoL

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag vi håller oss till ämnet o försöker följa reglerna. Så vi kan ha riktigt skoj här. Jag vill inte börja ta bort massa inlägg här. :cool: Har ni något ni vill ta upp så skicka mig ett pm så kan vi diskutera det där.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1595

Guest
Jag har en statistik till er:

Vilka har roligast på Delta?

ToH!

Källa: ToH
 

DeletedUser1560

Guest
Obs det är bara förlusterna som svar på Godlajks påståenden ...

Total har Imperatori förlorat 40 städer till WOL(inte 31 Noob)

Tittar man närmare på vilka spelare som har förlorat städerna så kommer jag fram till tre kategorier de som hoppat av WoL till oss, Nya medlemmar, original medlemmar:

Förlusterna ser ut på följande sätt
Avhoppare från WoL: 14 städer.
Övriga: 18 Städer.
Originalmedlemmar: 8.

Av dessa 8 hos original medlemmarna så kan man ifrågasätta 2 pga av att samma spelare gick ut ur semesterläge. 1 kan ifrågasättas då det var en spion från WoL som gav staden till en annan från WoL och slutligen så tog vi tillbaka staden wol lyckades ta.

Som sagt detta är bara förlutssiffrorna och så här ser det ut om man gör en lite djupare analys... Så att Wol vinner något slags krig är rena fantasier från Godlajk sida...

Att vi tagit emot folk som varit allianslösa visa att Imperatori inte bryr sig om förluster eller det löjliga flykting tänket som vissa kör med. Vi har hjälp spelare som råkat illa ut hos WoL och fått känna på deras sanna sida.

Läste här någonstans att WoL anfallit guyen som numera är hos oss efter det att guyen själv hoppat av från WoL och anfallit hela alliansen själv... vi skall inte gå in på hur sant detta är men kort sagt om en spelare vågar ge sig på WoL så platsar han automatiskt hos oss...


Givetvis har jag en sammanställning på hur jag räknat till skillnad från Nooblajk så hittar jag inte bara på ...


Ge dig nu, alla vet att guyen är en allianshoppare och svikare...
kan vara så att han är duktig,, ja..
men jag tvivlar på att han är saknad... :cool:

gå o lägg dig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ge dig nu, alla vet att guyen är en allianshoppare och svikare...
kan vara så att han är duktig,, ja..
men jag tvivlar på att han är saknad... :cool:

gå o lägg dig :cool:

Vad är du då Jasko? Du är inte ens kvar på hela delta... Världsförrädare...

Som vanligt jasko du läser och läser men fattar inget... WoL påstår att Guyen anföll dem själv då han var allianslös. En spelare mot hela WoL och deras förklaring är att han anföll dem först.

Det är ganska kul att man kommer med en så lam förklaring...
 

DeletedUser

Guest
Ge dig nu, alla vet att guyen är en allianshoppare och svikare...
kan vara så att han är duktig,, ja..
men jag tvivlar på att han är saknad... :cool:

gå o lägg dig :cool:

Vet inte om du ska säga ngt överhuvudtaget.
Såg ett sånt sjukt bra citat igår i en serie som stämmer på dig.

Fritt översatt: Alla du rör vid fattar eld, sedan går du bara och lämnar dem brinnande...

Det är precis hur du fungerar, startar på en server och sätter igång en jävla massa skitsnack och konflikter för att sedan bara försvinna och låta andra stå mitt i skiten du har orsakat.

Tycker du om ngn ska dra täcket över huvudet och sedan stanna där tills du är snäll igen...:D
 

DeletedUser1560

Guest
Vad är du då Jasko? Du är inte ens kvar på hela delta... Världsförrädare...

Som vanligt jasko du läser och läser men fattar inget... WoL påstår att Guyen anföll dem själv då han var allianslös. En spelare mot hela WoL och deras förklaring är att han anföll dem först.

Det är ganska kul att man kommer med en så lam förklaring...


Ok, men tänk dig att guyen i stället hade anfallit nån i imp,, då hade ju den tagit med sig en eller två kompisar o gett igen på guyen,,

eller hade ni bara sagt, bra gjort???!!

nu står inte jag o försvarar nån, men vissa saker är väl ändå rätt genomskinliga,,,

man kan väl jämföra det med att hela imp anföll atilla o bjarke vid deras avhpp... hur såg inte det ut???
 

DeletedUser1560

Guest
Vet inte om du ska säga ngt överhuvudtaget.
Såg ett sånt sjukt bra citat igår i en serie som stämmer på dig.

Fritt översatt: Alla du rör vid fattar eld, sedan går du bara och lämnar dem brinnande...

Det är precis hur du fungerar, startar på en server och sätter igång en jävla massa skitsnack och konflikter för att sedan bara försvinna och låta andra stå mitt i skiten du har orsakat.

Tycker du om ngn ska dra täcket över huvudet och sedan stanna där tills du är snäll igen...:D

hehe, snäll ??
då får jag ju aldrig titta fram... ;)

tidsbrist o lite annat som kom i vägen, men det är kul o läsa lite här till o från ;)
 

DeletedUser

Guest
kan vara en idé att skriva vad dom ska byta till så går det nog smidigare :)
 

DeletedUser

Guest
Ok, men tänk dig att guyen i stället hade anfallit nån i imp,, då hade ju den tagit med sig en eller två kompisar o gett igen på guyen,,

eller hade ni bara sagt, bra gjort???!!

nu står inte jag o försvarar nån, men vissa saker är väl ändå rätt genomskinliga,,,

man kan väl jämföra det med att hela imp anföll atilla o bjarke vid deras avhpp... hur såg inte det ut???

Up up up......nu måste du hejda dig.
Vet inte om hela Imp direkt anföll Atilla efter hans avhopp och vad jag såg senast så spelar Bjarke fortfarande med oss.
:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ska man vara lite OnT just nu så är det väl så att det finns ingen i WoL som har koll på hur våran inställning till ToH har vart under serverns gång.
Det är sant att vi bört ut i krig men varför osv. verkar andra förutom oss och ToH veta bättre.

Ingen har nog heller koll på att vi hela tiden samtalat i god ton även om vi krigat mot varandra. (obs, vissa i allianserna såklart).

Vi i Imp kan faktiskt fortfarande ha en relativt god relation till våra fiender så länge respekten finns där, varför detta inte går med just WoL kanske ledningen där skall fundera på en stund.

Själv ser jag fram emot en mycket spännande tid framöver och jag hoppas allt tjafs kan stoppas åt sidan så vi kan ta detta för vad det faktiskt är...:)
 

DeletedUser

Guest
Up up up......nu måste du hejda dig.
Vet inte om hela Imp direkt anföll Atilla efter hans avhopp och vad jag såg senast så spelar Bjarke fortfarande med oss.
:D:D

Jasko killen med koll.

Vi anföll inte Atilla förrän 1-2 veckor efter deras avhopp... Vi blev lovade städerna i hav55 men sen kom MrBd med något skitsnack om policies inom en 2-3 dagar gammal allians, och om ryktet stämmer så tolkas dessa sk policies alltid på ett sätt som gynnar WoL's ledning... De drog ut på överlämnandet av dessa städer dag efter dag och kom med nya ursäkter hela tiden. Så jag tröttande på det...

Pjotr och Godlajk konspirerade fram kriget mellan Imp och ToH och du var deras nickedocka och blev manipulerad. Du kollade inte upp något utan litade blint på Godlajk när jag sedan visade dig sanningen så tyckte du att det var mitt fel att du blivit blåst av Godlajk. Det mailet måste varit det roligaste jag någonsin sett i något sammanhang.

Kort sagt Plasko(betyder fegis) vi anföll Atilla, Pjotr, Dragoon efter att kriget började. Du kan inte alls jämföra det med Guyen.

Det jag försökte få fram och som du missade totalt är att WoL anfaller en avhoppare(det kan jag förstå) men att sedan skylla på att han skulle anfallit först? Hur sannolikt är det? En enda spelare mot hela WoL...

Varför kan inte WoL bara erkänna att de gav sig på honom, kanske bröt han mot någon berömd policy?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1904

Guest
Det ryktas att phalacrocorax stars och illuminati kelar med pollarna från WoL eller är jag helt ute och cyklar ? :D
 

DeletedUser1904

Guest
Kan jag hålla med dig om opeth, och Illuminati är deltas FN absolut ;):D
 

DeletedUser1560

Guest
Ja inte är 1st nämnd någon allians som sätter folk i skräck.. ;S..

Illuminati är väll typ Deltas FN?
¨

Ja en allians fylld, eller var fylld med en hel del bra spelare.
men som i början av detta krig var år efter.

Dvs, ännu en allians som har fått växa i fred tack vare giganternas krig som antipater drog igång, med sitt

staden ligger i vårt hav,, alltså är den vår hahaha


antipatak (Patak = Anka)
tror bestämt att det var du som blev spelad.
Vi har redan gått igenom det här en gång...
Ju snabbare du inser det, desto bättre kommer du o må,,,
:cool:
 

DeletedUser1560

Guest
Up up up......nu måste du hejda dig.
Vet inte om hela Imp direkt anföll Atilla efter hans avhopp och vad jag såg senast så spelar Bjarke fortfarande med oss.
:D:D

ok, då kanske inte hela men en stor del, hade själv stöd där så jag minns.
fast nu är du för snabb, jag hänger inte riktigt med hur bjarke kom in i det här...


men om saningen ska fram, så hade wol i dag inte existerat om det inte vore för antipaters snack om att lämna över massa städer...
dvs bjuda imp, på städer...

pga missförstånd så valde mrbd att hoppa av,
och tack vare häftigt humör så fanns det ingen chans att han skulle komma tillbaka. Så han körde igång eget...
och där fortsätter det...
 
Topp