Alfas största krig!!!!

DeletedUser

Guest
ja det gör ju ni med.

poseidons arvinge t.ex hade 3 städer under erövring tror jag så i veckan tog vi 3 städer minst ;)

Ja du Toroden ska vi börja tillämpa det sättet att räkna erövringar så är ledningen för GL mot AA/II än större så visst gärna det :p
 

DeletedUser855

Guest
Börjar bli lite löjligt med det där kicka så fort man förlorar en stad, nu har även AA joinat den ligan...

Tycker grepolisteamet bör se över denna fula böjelse, en påbörjad erövring av en alliansstad bör alltid betraktas som att man tagit en stad av den alliansen vare sig de kickar denne spelaren eller inte!
 

DeletedUser

Guest
Börjar bli lite löjligt med det där kicka så fort man förlorar en stad, nu har även AA joinat den ligan...

Tycker grepolisteamet bör se över denna fula böjelse, en påbörjad erövring av en alliansstad bör alltid betraktas som att man tagit en stad av den alliansen vare sig de kickar denne spelaren eller inte!


kan inte annat än att hålla med dig.
 

DeletedUser1337

Guest
Tycker grepolisteamet bör se över denna fula böjelse, en påbörjad erövring av en alliansstad bör alltid betraktas som att man tagit en stad av den alliansen vare sig de kickar denne spelaren eller inte!

Det här är ett mycket bra förslag, det bör vi lägga under den forumsdelen. Då kan ingen "komma undan" dålig statistik (nej ambjorn, inte ens vi ;))
 

DeletedUser1908

Guest
För att AA just nu inte tillför det jag är ute efter på alfa servern.
Håller på och smider mina egna planer för tillfället. Vad som händer när dessa är genomförda återstår att se.
Eller för att du inte vill dö tilsammans med AA:eek:
 

DeletedUser

Guest
Det här är ett mycket bra förslag, det bör vi lägga under den forumsdelen. Då kan ingen "komma undan" dålig statistik (nej ambjorn, inte ens vi ;))

Tro det eller ej... Tycker det låter som ett kanonbra förslag... :)

Vill passa på och meddela att det utspelade sig ett otroligt slag under gårdagen som fängslade en hel massa vid datorn under hela dagen!! Så skall det vara att spela Grepolis! :)
 

DeletedUser378

Guest
Eller för att du inte vill dö tilsammans med AA:eek:

Dö tillsammans med AA? Jag har krigat med majoriteten i GL sedan server start och har aldrig tappat en stad trots att GL äger ca 90% av alla städerna i mitt hav.
Har det inte hänt på den tiden som har gått så ska det mycket till för att ni ska lyckats nolla mig.
Men har lite andra planer för vad som ska hända på alfan.
 

DeletedUser

Guest
japp håller med dig ambjorn satt klistrad framför datan och hoppades på att vi skulle avryta er erövring och såklart lyckades vi med det ;)
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att de Lothoria säger makear sense:p (makear sense= låter rimligt)
 

DeletedUser1337

Guest
Statistikuppdatering!
I skrivande stund. Dagens läge, samt skillnad från förra statistikredogörelsen jag gjorde på sida 7. Beräknat fram t.o.m 10:30 idag.

Sedan 27/4 när GL bildades:
II har tagit 30 städer av GL (+ 3)
AA har tagit tagit 28 städer av GL (+ 2)

GL har tagit 16 städer av II (+ 1)
GL har tagit 64 städer av AA (+ 5)

Totalt:
AA+II av GL: 58 (+ 5)
GL av AA+II: 80 (+ 6)

Off-KP:
II: 2 771 312 (+ 183 240)
AA: 2 678 200 (+ 407 091)
GL: 2 715 311 (+ 241 665)

Deff-KP:
II: 1 468 768 (+ 46 728)
AA: 2 155 880 (+ 238 516)
GL: 2 637 483 (+ 261 935)
 

DeletedUser

Guest
HAHA på 3 dagar har vi i II erövrat 7 städer av GL!
det är vad jag kallar att kötta!

vet också att jag kommer plocka många städer denna vecka!

:cool:
:cool:
 

DeletedUser

Guest
nu har vi erövrat iaf en stad av er GL!

och vet att det är mer på G
 

DeletedUser855

Guest
nu har vi erövrat iaf en stad av er GL!

och vet att det är mer på G

Spelar du på 2 konton Toroden?

Den erövring du refererar till är ju A.ostlunds som ska vara ditt nya konto men du spelar med Toroden kontot med ?

Angående erövringen så är den 2 dagar gammal :p
 

DeletedUser1337

Guest
nu har vi erövrat iaf en stad av er GL!

/golfclap

Det är så fint att vara stolt över att man leder ett krig där man gangbangar ihop med två andra allianser. Det är snarare så att ni varit pinsamma fram till nyligen. Grattis till att ni nästan håller samma klass som vi nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Spelar du på 2 konton Toroden?

Den erövring du refererar till är ju A.ostlunds som ska vara ditt nya konto men du spelar med Toroden kontot med ?

Angående erövringen så är den 2 dagar gammal :p


NEJ JAG SPELAR INTE PÅ 2 KONTON.jag fick Alexanders konto (a.ostlund) toroden finns inte mer. + att det bryter ju inte mot reglerna och ta över nån annans konto.Det händer ju hela tiden.
 
Topp