Alfas största krig!!!!

DeletedUser855

Guest
Helt sant att den staden låg helt off. Vi fortsätter dock inte kicka folk utan det var xsmirx själv som meddelade att han lade av och själv lämnade alliansen. Inte såå svårt att ta städer av en inaktiv spelare som inte loggat in på 3 dagar. Nog pratat om det... nu fortsätter vi det roliga. :)

Haha så var det dock inte, snackat med han precis så nej ;)

Men bortförklaringar har du gott om ambjorn ;)
 

DeletedUser1337

Guest
II hittar inte kick-knappen på sin tredje största spelare, istället kallar man in alla sina allierade att försöka avbryta - till ingen nytta, såklart.
 

DeletedUser

Guest
Haha så var det dock inte, snackat med han precis så nej ;)

Men bortförklaringar har du gott om ambjorn ;)

Du har just snackat med torodens kompis som tog över kontot...

Så här låg nivå på dialogen brukar det ju inte vara från er i GL. :)

2-1 till er idag... men imorgon är det vår tur... :)
 

DeletedUser

Guest
Bara för att hetsa lite ... stats just nu

GL har erövrat 73 städer av II och AA

AA och II har erövrat 49 städer av GL

U mad bro? :D
 

DeletedUser

Guest
Kan sannerligen hålla med om att det är svagt av oss. :/ Grattis till er MEN mot II får ni allt finslipa siffrorna. ;)
 

DeletedUser855

Guest
Kan sannerligen hålla med om att det är svagt av oss. :/ Grattis till er MEN mot II får ni allt finslipa siffrorna. ;)

Svårt när 6 av våra 10 senaste erövringar på er inte får fullföljas eftersom folk blir kickade men vi jobbar på det ambjorn ;)
 

DeletedUser1337

Guest
I skrivande stund... Dagens läge, samt skillnad från förra statistikredogörelsen jag gjorde på sida 1.

Sedan 27/4 när GL bildades:
II har tagit 27 städer av GL (+3 sedan 10/8)
AA har tagit tagit 26 städer av GL (+3 sedan 10/8)

GL har tagit 15 städer av II (+6 sedan 10/8)
GL har tagit 59 städer av AA (+1 sedan 10/8)

Totalt:
AA+II av GL: 53 (+6 sedan 10/8)
GL av AA+II: 74 (+7 sedan 10/8)

Off-KP:
II: 2 588 072 (+245 358 sedan 10/8)
AA: 2 271 109 (+221 941 sedan 10/8)
GL: 2 473 646 (+229 452 sedan 10/8)

Deff-KP:
II: 1 422 040 (+199 246 sedan 10/8)
AA: 1 917 364 (+90 609 sedan 10/8)
GL: 2 375 548 (+328 454 sedan 10/8)
 

DeletedUser

Guest
Återigen kanonfin statistikredovisning Blubby! :)

Kul att vi i II tog hem offKP ;)
 

DeletedUser855

Guest
Jo Ambjorn dundrar man in 8000 bs i en erövring så vore det la illa om man inte ens fick lite off-kp ;)
 

DeletedUser

Guest
Är det krig så är det... Klart man skall fightas om städerna och inte bara släppa dem som ni verkar göra.. ;)
 

DeletedUser855

Guest
Är det krig så är det... Klart man skall fightas om städerna och inte bara släppa dem som ni verkar göra.. ;)

Alla vet att innan man tar vid en åtgärd så funderar man igenom för o nackdelar istället för att skicka in 8k bs i döden men nu liknar det mer pajkastning så slutar kommentera om denna låga nivån ska fortsätta...
 

DeletedUser1915

Guest
Alla vet att innan man tar vid en åtgärd så funderar man igenom för o nackdelar istället för att skicka in 8k bs i döden men nu liknar det mer pajkastning så slutar kommentera om denna låga nivån ska fortsätta...

Skjut först fråga sen, alltid funkat & kommer allti göra :)
 

DeletedUser

Guest
Alla vet att innan man tar vid en åtgärd så funderar man igenom för o nackdelar istället för att skicka in 8k bs i döden men nu liknar det mer pajkastning så slutar kommentera om denna låga nivån ska fortsätta...

Jag är ledsen om du upplevde det som låg nivå... :confused:
Var absolut inte min mening, ville ju bara förklara varför vi krigar som vi gör.

Nej... nu skall jag ta tag i nästa erövring. ;)
 

DeletedUser378

Guest
För att AA just nu inte tillför det jag är ute efter på alfa servern.
Håller på och smider mina egna planer för tillfället. Vad som händer när dessa är genomförda återstår att se.
 

DeletedUser

Guest
Inte lätt o öka heller då ni kickar folk då vi har 12 timmar in i 4 erövringar på denne...

Men vi ska allt se till o ta av folk som inte kickas ;)

ja det gör ju ni med.

poseidons arvinge t.ex hade 3 städer under erövring tror jag så i veckan tog vi 3 städer minst ;)
 
Topp