2.0 på gamla världar?

Vill du ha version 2.0 på gamla världar?


  • Totalt antal röstare
    284
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser378

Guest
Det stämmer helt. Erövringsystemet och serverinställningar hör inte ihop med vilken version som är på servern utan kan variera.
 

DeletedUser378

Guest
Folk vet ju vart jag finns någonstans och gaffel är ju tillgänglig också.
Vi har ju flera gånger svarat på frågor om detta och jag svarar på allting.
 

DeletedUser

Guest
INFÖR BARA UNDERVERKEN TILL DOM GAMMLA SERVERNA!!

NI BEHÖVER INTE ÄNDRA PÅ MYCKET MER ÄN SÅ FÖR ATT VI SKA HA NÅTT MÅL I SPELET!

OCH DET LÖSER ERT LILLA PROBLEM MED ATT SPELARE VILL HA ETT SLUT.

SEN FÖR DOM SOM VILL HA HADES/NYA FARMSYSTEMET OCH GRAFIKEN ETC ETC FÅR VÄLL TA OCH JOINA DOM NYA SERVERNA!
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Vad är du rädd för? :S
Att du ska förlora?
Eller att du tappar lusten att sim city spela?


:cool:

Rädd.. lilla jag som ger mig på allt och alla?
Förlora? .. vad betyder det?
Sim city..? trodde att folk som krigar mer än vad dom bygger inte är sim city spelare.. är jag en sim city spelare så e du fan en krigsgud (som har tur att inte finnas på samma server som mig ;)
 

DeletedUser

Guest
INFÖR BARA UNDERVERKEN TILL DOM GAMMLA SERVERNA!!

NI BEHÖVER INTE ÄNDRA PÅ MYCKET MER ÄN SÅ FÖR ATT VI SKA HA NÅTT MÅL I SPELET!

OCH DET LÖSER ERT LILLA PROBLEM MED ATT SPELARE VILL HA ETT SLUT.

SEN FÖR DOM SOM VILL HA HADES/NYA FARMSYSTEMET OCH GRAFIKEN ETC ETC FÅR VÄLL TA OCH JOINA DOM NYA SERVERNA!
:cool:

Håller med!
image.php
 

DeletedUser

Guest
Vill bara säga att 2.0x funkar hur fint som helst för mig på en gammal skoldator från 2006.
 

DeletedUser

Guest
om det går segt kan man ju verkligen undra vad ni använder::confused: kanske en tomat med tillhörande tangentbord?;)
 

DeletedUser

Guest
Jag kör ibland på en samsung galaxy tab och det går utmärkt. segar ibland när man hamanr på ställen där mottagningen inte är så bra men kan inte skylla på grepo där.
 

DeletedUser

Guest
Vill även tillägga att det funkar helt okej på en HTC Incredible S med FF. Varning för lite buggar med fönsterna dock ^^ Jag kunde i alla fall inte stänga dem förren jag hade minimerat dem.
 

DeletedUser

Guest
om det inte funkar får man anpassa sig man kan inte kräva att spelet ändrar för man har en koldriven dator från 1832 :p

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Förekommer 2.0 på de äldre servrarna så kommer drygt 75 % att tröttna efter någon vecka.
Vill man spela under de nya förutsättningarna så finns det servrar att göra det på. Förstör nu inte fler världar i detta spel.
 

DeletedUser

Guest
Förekommer 2.0 på de äldre servrarna så kommer drygt 75 % att tröttna efter någon vecka.
Vill man spela under de nya förutsättningarna så finns det servrar att göra det på. Förstör nu inte fler världar i detta spel.

vad är det du tycker är så tråkigt? du finns ju inte ens på zeta så hur kan du veta det? har märkt att de flesta av dem som är emot inte spelat på zeta och inte vet vad de säger nej till.
 

DeletedUser

Guest
Redan spelat 2.0 på de engelska servrarna.
Spelet dör, det blir alldeles för jobbigt att hålla igång och nya farmsystemet suger ju verkligen. Spelglädjen försvinner totalt.
 

DeletedUser

Guest
jag sager nja
ja till de grafiska uppgraderingarna men har blivit for van med bondbyarna, erovrings system m.m

//Larsson
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp