2.0 på gamla världar?

Vill du ha version 2.0 på gamla världar?


  • Totalt antal röstare
    284
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tror de som spelar på de gamla servrarna är eniga om att vi bara vill ha underverken och inget annat. :)
Finns alltid nån lite stackare som skulle misstycka men det får man ta.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
vad är det du tycker är så tråkigt? du finns ju inte ens på zeta så hur kan du veta det? har märkt att de flesta av dem som är emot inte spelat på zeta och inte vet vad de säger nej till.


Alltså alla spelare heter ju inte samma sak på alla världar. ;)
 

DeletedUser378

Guest
Där har du helt rätt roki. Grepolis tillåter ju att en spelare har flera konton med olika namn så länge som de inte finns på samma servrar. Vilket kan vara ganska skönt ibland.
 

DeletedUser

Guest
N e j!

Jag säger NEJ! Eftersom jag tycker att det nya systemets grafik är barnslig, dåligt farmsystem, för många olika flikar etc. etc. Kan vi inte bara hålla det gamla systemet? Vad har Grepolis 2.0 för skillnad för framtiden? Framtiden är spelarnas sak att skapa! Nej, nej och åter nej.
//Anty98
 

DeletedUser

Guest
Jag säger NEJ! Eftersom jag tycker att det nya systemets grafik är barnslig, dåligt farmsystem, för många olika flikar etc. etc. Kan vi inte bara hålla det gamla systemet? Vad har Grepolis 2.0 för skillnad för framtiden? Framtiden är spelarnas sak att skapa! Nej, nej och åter nej.
//Anty98

hur tycker du farmsystemet är dåligt? det gör ju att man orkar begära resurser från bönderna igen!
 

DeletedUser378

Guest
Det är dåligt på det sättet att det tar mer tid att farma effektivt nu än vad de gjorde med det gamla systemet.
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig där lite för jag har inte farmat en bondby på flera månader.
Enklare att hämta hos grannen och få lite mer råvaror när man knackar på.
Och har man tur lite kp på köpet.

Nä skulle mer än gärna ha hela 2.0 på alfa servern men skulle gått och väl nöja mig med underverksöarna för det var det som dom lovade från början och alla allianser skaffade sig underverksöar.
Sen känner jag själv att jag vill ha ett mål att sträva efter för både mig och min allians nu känns det mer som att nu krigar vi mot dom och sen mot dom osv.
Jag minns tiden då vi skapade UV öar vilken respons det var i forum osv för alla ville delta men sen sket det sig och många liksom jag tappade lusten lite.

Mvh
En spelare som förmodlingen slutar med detta spel om inget händer och kommer inte att spela på andra servrar.

image.php
 

DeletedUser

Guest
bara så ingen glömmer av det, ERÖVRINGSYSTEMET KOMMER INTE ÄNDRAS!!!
 

DeletedUser378

Guest
jag gillar inte fliksystemet, går det och ställa in?

Vad som finns i min kännedom just nu så är fliksystemet obligatoriskt.
Jag kan givetvis göra ett försök att skaffa närmare information om huruvida man skulle kunna göra det till ett inställningsval.
 

DeletedUser

Guest
Vad som finns i min kännedom just nu så är fliksystemet obligatoriskt.
Jag kan givetvis göra ett försök att skaffa närmare information om huruvida man skulle kunna göra det till ett inställningsval.

jag skulle gilla 2.0 ännu mer om de inte var ett fliksystem då detta är väldigt bekvämt tycker jag :)
 

DeletedUser378

Guest
jag skulle gilla 2.0 ännu mer om de inte var ett fliksystem då detta är väldigt bekvämt tycker jag :)

Du är inte ensam om att tycka det. Många ser hellre att 2.0 skulle bli av med fliksystemet då det inte är kompatibelt för att spela med hjälp av telefonen eftersom den inte klarar av fönster på fönster upplägget.
 

DeletedUser378

Guest
Så kan man givetvis göra men det är fortfarande uppbyggt på flikar och fönster på fönster funktionen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp