Sökresultat

  1. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att det spökas nu av andra
  2. Skaparn

    Hall of Fame - Xi

  3. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att jag ska ha semester, det är helt felaktigt jag ska arbeta och stå i hela hösten.
  4. Skaparn

    Det ryktas...

    Kul att jag kan ses som en profet nu. Men trist att det gnälls så förbannat. Det ryktas att någon som inte spelat på väldigt länge är på väg tillbaka till denna gnällvärld.
  5. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas om att snart kommer det börja klagas igen
  6. Skaparn

    Det ryktas...

    Låter härligt. The Loveboat kommer göra väntate och oväntade strandhugg lite varstans framöver. Gofika är alltid trevligt, ryktas det.
  7. Skaparn

    Det ryktas...

    Det finns flera dansgolv på "the loveboat" Kärlekens båt kommer resa runt och bjuda på sväng om, ryktas det.
  8. Skaparn

    Det ryktas...

    Överförda till SSD sedan länge. :D (Ryktas det)
  9. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att Loveboat har siktas i hav 35
  10. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att det bara är fint väder. Och att solen skiner starkast i hav 35
  11. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att ryktena är mycket roligare att läsa nu än tidigare.
  12. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att man kan se likheter i hur de allierade bombade sönder o samman Dresden. En effektiv terrorkrigföring som dock är mycket ifrågasatt då den i första hand drabbar civila.
  13. Skaparn

    Rösta om fredstid under påsken

    Krig är trevligt
  14. Skaparn

    Det ryktas...

    Det ryktas att Pi fortfarande är igång. För övrigt tackar jag för det som blev, kul att kronan hamnade hos mig till slut. Även om det blev med ett annat nick.
  15. Skaparn

    Delad internetanslutning

    Det drabbar alla lika som delar internetanslutning, det är riktigt. Men jämfört med oss andra som inte delar anslutning blir det riktigt orättvist (vi har inte samma begränsningar), åtminstående i detta fall. Regler ska vi följa, det har vi åtagit oss när vi började spela. Men vi frånsäger oss...
  16. Skaparn

    Det ryktas att...

    Grattis VN!
  17. Skaparn

    Det ryktas att...

    Det ryktas att passar vissa äldre spelare väl. Själv föredrar jag att spela med folk jag kan lita på, ryktas det.
  18. Skaparn

    Topp 10 allianser

    Rank Name Points Members Cities Avg. points per member Avg. points per city 1 Bröderna Bäver 22, 399,759 22 1,893 1,018,170 11,832 2 Stars of Ithaka 21, 310,489 24 1,772 887,937 12,026 3 Söderns Fina 12, 746,976 21 1,115 606,998 11,432 4 Markopol...
  19. Skaparn

    Grattis bävrar!!!

    Grattis BB till segern. Nu är världen över.
  20. Skaparn

    Här slutar Iota [KS-rekord]

    Vi får börja fila på ett nytt rekord efter detta. Snyggt jobbat.
Topp