Det ryktas...

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att Herr Timmy nog kan ha förbrukat ~15-20ggr mer guld än Quisling på servern Chi. Ändå är han långt ifrån den dom förbrukar mest guld i sitt syndikat.

Ryktas med andra ord att det är svårt att säga att vägen till att bli Quisling innefattar en massa guld. Timothyn vet nog mycke väl hur långt man kan komma Utan guld och event's om man brukar sin gunst på rätt sätt och använder de funktioner som Grepolius erbjuder för att driva fram ny gunst, rv samt ta ner produktionstiden för trupper också. ;)
15-20 ggr mer :eek:
Ryktas att man undrar vad du grundar den siffran på? Tror folk rent generellt sett överskattar hur mycket guld jag och min allians lagt på denna servern. Kanske läge att påminna folk om att ToG bara hade 1 spelare i topp-10 i det stora eventet på servern? BB hade visserligen också 1 som nu är i ToG, men hur många hade våra motståndare där tror ni? Var låg du själv cassius? Kanske så att du var en av dem som gulda mer än mig på denna världen? :eek:

Sen anfaller ju Quisling massa spelare som inte guldar alls, så att han klagar på att andra guldar mer än honom är väl ganska lamt? Vem har bestämt att han får bestämma hur mycket guld man får lägga på spelet liksom?


ryktas att det blev lite bloodbad och nu får man ju hoppas gnällandet kan nå rimliga nivåer på denna server och att korven är mindre bitter. men jag har en fråga till er alla helt ärligt. så länge som inte topp 3 alliansen är hotad så gnälls det inte men när man via expoits kan utnyttja en bra spel idé för att kunna förbättra balansen på servern o göra det till ett roligare spel. då börjar toppaliansen o gnälla. varför då? ni är ju så överlägsna i alla fall eller svider det i guldtarmen. det har jag aldrig fått något svar på. men its a game boys have fun.
Ryktas att det är ganska rimligt att anse att exploits är fusk. Ryktas att innogames bannat för liknande grejer förr och det brukar många spelutvecklare göra. Är väl inte så konstigt att en spelare som kämpar ärligt och lägger ner både tid och pengar tycker det är orättvist om någon annan gör något som han anser vara fusk? Är ju dock upp till moderatorerna att bestämma om det är fusk eller inte. Är det inte fusk kan vi ju bara göra samma sak så tjänar vi också på exploiten, så tror inte det är något större problem i längden.
 

DeletedUser3524

Guest
Ja du kära timothy jag köper det!! det är ett krigs spel o ni är ju inte ensam att lägga tid o lite pengar på det. Men för att sätta det i propotion så skulle jag whina hur mycket som helst när man som liten spelare o tänker tjena man kan ju få leka lite o sedan bli jagad in absurdum av spelare med 50-60 städer o förlora sina 5-6 städer på omöjliga anfall pga bristande balans i spelet.

Men det är ju en del av spelets regler och jag anser att så länge som ingen blivit bannad har dom inte fuskat. så fungerar det i wow o andra online spel. Men att sedan många whinar i forumet tycker jag är patetiskt från båda sidor. jag dömer ingen o det finns alltid två sidor av ett mynt men se en allians som är dubbelt så stor som tvåan sjunka till den nivån är lite tråkigt. men i krig o fred är allt tillåtet sägs det ju. nog sagt om detta o lets go in to the kakel om jag får överleva så länge :) kram på er
 
Senast redigerad av en moderator:

Ylmer Jr

Member
ryktas att det blev lite bloodbad och nu får man ju hoppas gnällandet kan nå rimliga nivåer på denna server och att korven är mindre bitter. men jag har en fråga till er alla helt ärligt. så länge som inte topp 3 alliansen är hotad så gnälls det inte men när man via expoits kan utnyttja en bra spel idé för att kunna förbättra balansen på servern o göra det till ett roligare spel. då börjar toppaliansen o gnälla. varför då? ni är ju så överlägsna i alla fall eller svider det i guldtarmen. det har jag aldrig fått något svar på. men its a game boys have fun.

ryktas korvskinnet ligger som ett skärp i midjan då blodbadet snabbt övergår till fotbad. när top 5 och top 7 genom top 4 är hotad så klagas det även där likt en mur i fjärran land vilken knappast byggt med kalkbruk utan fusk ryktas det. ryktet säger det fnissas i andras näsor, de som top 11 till 3 fyra hav bort eller har jag fel? Trots allt så smaker bittra korvar bäst på Chi ryktas det!
 

DeletedUser3524

Guest
fest

ryktas korvskinnet ligger som ett skärp i midjan då blodbadet snabbt övergår till fotbad. när top 5 och top 7 genom top 4 är hotad så klagas det även där likt en mur i fjärran land vilken knappast byggt med kalkbruk utan fusk ryktas det. ryktet säger det fnissas i andras näsor, de som top 11 till 3 fyra hav bort eller har jag fel? Trots allt så smaker bittra korvar bäst på Chi ryktas det!


jo noh har ni fotbad alltid och jo nog har det gnällts både här o där men vad jag menar är att det skulle vara en roligare balans i spelet om man som lite mindre spelare hade en chans att försvara sig och inte som nu oj han har en stad på 10 000 poäng då får man 58 anfall som man inte har en chans att försvara sig mot. Men vad jag inte kan förstå varför det gnälldes om fusk när vissa drog sig ner mot hav 35 o varför måste man in absurdum hänga folk i häcken hela vägen när man drar sig bort vilket jag också försökt men man blev av er jagad nästan till slutet av spelet.

men som sagt o det står jag för även om det är ett krigs spel så viss repekt kan man väl ge varandra ändå. o jag har inet otalt med någon även om jag i bland tycker mentaliteten ligger på 6års nivå från spelare i alla allys.

mvh tom-tom
 

DeletedUser3228

Guest
Ryktas att dom så kallade stora spelarna med många städer tycker att det är lättare att bomba ner dom små spelarna med ett fåtal städer,därför får dom små börja om och börja om hela tiden tills dom tröttnar och slutar spelet,jag har varit på väg flera gånger att sluta,det finns absolut ingen heder hos dom stora spelarna.
 

DeletedUser

Guest
15-20 ggr mer :eek:
Ryktas att man undrar vad du grundar den siffran på? Tror folk rent generellt sett överskattar hur mycket guld jag och min allians lagt på denna servern. Kanske läge att påminna folk om att ToG bara hade 1 spelare i topp-10 i det stora eventet på servern? BB hade visserligen också 1 som nu är i ToG, men hur många hade våra motståndare där tror ni? Var låg du själv cassius? Kanske så att du var en av dem som gulda mer än mig på denna världen? :eek:

Ryktas att de enda jag påpekade egentligen, var att Quisling inte använt just något guld på servern Chi. Ryktas att om du läser vad jag skrev så stod det "kan ha använt 15-20ggr mer". Ryktas också att jag själv såg hur en stad växte 5-6k poäng på en dag som du hade, om de inte var mer. Jag vet vad de kostar i guld att göra så, då jag gjort liknande saker själv. Jag har heller aldrig påstått att jag inte använt guld, eller att jag inte använt mycket guld.

Du antydde dock att Quisling guldade hårt, vilket inte stämmer och var vad jag poängterade. Så du behöver inte bli sur och slå taggarna utåt bara för de :)

Ryktas vidare om viskningar om att det finns spelare på Chi servern som lagt 30 000 svenska kronor på att köpa guld. Ryktas att andra får spekulera i var den eller dom spelarena återfinns.
 

DeletedUser3319

Guest
Det ryktas om att det är skönt att Cassius inte har lämnat oss helt utan fortfarande håller en vakande blick över oss så vi kan känna oss trygga :)
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att de enda jag påpekade egentligen, var att Quisling inte använt just något guld på servern Chi. Ryktas att om du läser vad jag skrev så stod det "kan ha använt 15-20ggr mer". Ryktas också att jag själv såg hur en stad växte 5-6k poäng på en dag som du hade, om de inte var mer. Jag vet vad de kostar i guld att göra så, då jag gjort liknande saker själv. Jag har heller aldrig påstått att jag inte använt guld, eller att jag inte använt mycket guld.

Du antydde dock att Quisling guldade hårt, vilket inte stämmer och var vad jag poängterade. Så du behöver inte bli sur och slå taggarna utåt bara för de :)

Ryktas vidare om viskningar om att det finns spelare på Chi servern som lagt 30 000 svenska kronor på att köpa guld. Ryktas att andra får spekulera i var den eller dom spelarena återfinns.
Ryktas att jag inte antydde något om kvantiteten på hans guldande. Tycker väl dock det är lite lustigt du drar till med random multiplar trots att du inte har någon vidare insikt i hur mycket jag guldar.

Om man guldar "hårt" eller inte är dock relativt. korvski guldar hårt jämfört med Quisling och Quisling guldar hårt jämfört med flera spelare han har nollat på denna servern. korvski är för Quisling vad Quisling är för de spelarna, så något ironiskt att han sitter och klagar över det på forumet.
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att vissa gråtmilda förlorare misstagit sig på ryktestråden och klagomuren, den sistnämnde är nog mer passande för allt gnäll om guld.
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att jag önskar att den som skickar anfall mot mig på natten för att genast dra tillbaka dem slutar med detta genast för det förstör mitt liv för både mig och mina syskon. Sluta upp med sånt!
 

DeletedUser3473

Guest
Ryktas att det var fint väder idag
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3524

Guest
Ryktas att jag undrar vad det roliga är :)

tror det roliga kommer o ske i hav 54 om ryktena stämmer men kan ju vara någon annanstans med. ryktas även att vissa alltid missar kp festen med att vara på felplats vid rätt tillfälle eller hur det nu var o nu kommer solen!!
 

DeletedUser3524

Guest
ryktas om att Timothy har förlorat en lekkamrat och att snön inte var vitare på andra sidan. man kan ju undra hur detta snöbollskriget kommer o sluta. men i hav 54 o 55 lyser solen rätt ok ändå.
 

DeletedUser3548

Guest
ryktas om att Timothy har förlorat en lekkamrat och att snön inte var vitare på andra sidan. man kan ju undra hur detta snöbollskriget kommer o sluta. men i hav 54 o 55 lyser solen rätt ok ändå.

Det ryktas att du måste sluta äta den gula snön tom-tom ;);)
 

DeletedUser3481

Guest
Rytas att någon försökte ducka med 71 biremer igår, men landade sen de duckade biremerna 1 min förtidigt så de fanns där när bs anfallen kom..
Nåja övar man inte så är det svårt att bemästra något, ryktas det om.

smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Topp