Det ryktas...

DeletedUser

Guest
Att denna världs inställningar är vad spelarna har röstat fram
 

DeletedUser3362

Guest
Det ryktas att jag tycker inställningarna verkar mycket fina:p
 

DeletedUser3481

Guest
Det ryktas om att jag är ny, finns det någon som vill spela med mig? :)
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas att många är nöjda med inställningarna
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser3473

Guest
Ryktas att HummerOchSkumpa undrar om detta ett MMO, Fighting eller Äventyrsspel?
 

DeletedUser3473

Guest
Jag vill önska alla lycka till iaf ryktas det!
Som jag har förstått så är det ett realtidsspel? Låter tråkigt, men kanske blir längre än vanligt på såna här spel ryktas det. Alltid roligt att testa nya spel :cool:
:p
:confused:
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att 1 år plötsligt inte är en så lång tid ;)

Ett annat rykte är att det inte är lika tråkigt som utomstående kan tro :)
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att det enda jag är missnöjd med är Max gränsen för medlemmar i en allians.

Det kommer bara leda till en herrans massa förbund och underallianser, precis som tidigare servrar.
Visst må det vara roligare med en massa små allianser, det blir mer fajt då, men som sagt så har
vi sett på tidigare servrar att det slutar med 2 sidor, massa förbund, ganska snabbt.
 

DeletedUser3481

Guest
Det ryktas att det enda jag är missnöjd med är Max gränsen för medlemmar i en allians.

Det kommer bara leda till en herrans massa förbund och underallianser, precis som tidigare servrar.
Visst må det vara roligare med en massa små allianser, det blir mer fajt då, men som sagt så har
vi sett på tidigare servrar att det slutar med 2 sidor, massa förbund, ganska snabbt.

Ryktas om att du då inte kommer kämp för att motsätta dig detta?
Ryktas om att det som spelarna vill ska ske på servern kommer ske.
Vill man inte ha en massa förbund och under allianser kommer det heller inte ske ;-)

Låt världen vara öppen för alla att anfalla alla.
 

DeletedUser3380

Guest
Det ryktas att det enda jag är missnöjd med är Max gränsen för medlemmar i en allians.

Det kommer bara leda till en herrans massa förbund och underallianser, precis som tidigare servrar.
Visst må det vara roligare med en massa små allianser, det blir mer fajt då, men som sagt så har
vi sett på tidigare servrar att det slutar med 2 sidor, massa förbund, ganska snabbt.

Ryktas att

Så du menar att det inte slutar med två sidor om allianserna är stor? Tycker det blir ännu tydligare gränser när det är större allianser där det blir 2 stora allianser och inte något mer kvar efter det. Anser att det blir mycket bättre med mindre då det blir mer paktande där diplomatiska kunskaper spelar en större roll.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det ryktas att de flesta ville ha runt 20-25 på allianstorleken ;)
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktas om att du då inte kommer kämp för att motsätta dig detta?
Ryktas om att det som spelarna vill ska ske på servern kommer ske.
Vill man inte ha en massa förbund och under allianser kommer det heller inte ske ;-)

Låt världen vara öppen för alla att anfalla alla.

Det ryktas att du säger dig vara ny ;)

"Vill man inte ha en massa förbund och under allianser"
Finns ju tråkigt nog en massa spelare som verkar tycka om detta vilket oftast gör kriget ensidigt :/
 

DeletedUser2646

Guest
Ryktas att

Så du menar att det inte slutar med två sidor om allianserna är stor? Tycker det blir ännu tydligare gränser när det är större allianser där det blir 2 stora allianser och inte något mer kvar efter det. Anser att det blir mycket bättre med mindre då det blir mer paktande där diplomatiska kunskaper spelar en större roll.

Det jag menar är att det snabbt går till 2 sidor tidigt på världen, jag refererar både till Sigma och Phi ;)
 

DeletedUser3481

Guest
Det ryktas att du säger dig vara ny ;)

"Vill man inte ha en massa förbund och under allianser"
Finns ju tråkigt nog en massa spelare som verkar tycka om detta vilket oftast gör kriget ensidigt :/

Ny här ja, men äldre på andra ställe ryktas det om.
 

DeletedUser3380

Guest
Det jag menar är att det snabbt går till 2 sidor tidigt på världen, jag refererar både till Sigma och Phi ;)

Ryktas om att detta är en ryktes tråd
smiley_emoticons_confusednew.gif
Ryktas även att det det blir två sidor förr eller senare hur än man gör det och att desto mindre allianser desto större chans till att det blir fler än två sidor. Att du tar upp sigma är ju roligt då den servern varit delad mycket mer än två sidor. Ygg har ju halva servern stått utanför kriget mot kaffe och krigat mot andra så att säga att det gått snabbt till två sidor är inte riktigt korrekt.
 

DeletedUser2469

Guest
Det jag menar är att det snabbt går till 2 sidor tidigt på världen, jag refererar både till Sigma och Phi ;)

Ryktas att med mindre allianser kan det också bli tvärt om. Ser vi på Tau är de 3 absolut största allianserna i krig mot varandra ;)

Ser man senare på topp 7 är det bara Blå Brigad och Gula Brigaden som har ett samarbete så det kan bli alla mot alla också :D
 
Topp