Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att du har rätt, BF har inte mycket att säga till om.. enligt rykten.. Det sägs att BF kommer tappa spelare och städer en efter en kommande tid.

Ryktas att förhållandet mellan Excelsior och katterna inom snar framtid kommer avslöjas då katterna (o)inbjudna fyller på de halvfulla öar Excelsior redan besitter. H55 utvecklas minst sagt och det skall bli spännande att se vad som händer :)

Ryktas om att du kanske inte har tänkt på, att det är fler än du som tycker det är konstigt!
Jag har frågat mig samma sak! Varför ska man besitta samma öar? (Kanske för att det är lättare att kriga på så sätt)!

:):):p:p:):)
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas om att vi kan sammanfatta en händelserik dag i hav 55. Äras ska den som äras bör. Marcusj har sänkt ett antal KS idag, trots tre förlorade städer faller han med flaggan i topp.
Då har jag ändå aldrig skrivit något sådant om någon i Blodsfränder, och kommer förmodligen aldrig mer att göra det.
Marcusj, tack för en god match idag! Vi ses tidigt imorgon bitti.
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas om att vi kan sammanfatta en händelserik dag i hav 55. Äras ska den som äras bör. Marcusj har sänkt ett antal KS idag, trots tre förlorade städer faller han med flaggan i topp.
Då har jag ändå aldrig skrivit något sådant om någon i Blodsfränder, och kommer förmodligen aldrig mer att göra det.
Marcusj, tack för en god match idag! Vi ses tidigt imorgon bitti.


Ryktas att det e alltid kul med motstånd, synd bara hans allians inte använder sina BS för att hjälpa honom som jag bevisligen hittade några av igår :p
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att det e alltid kul med motstånd, synd bara hans allians inte använder sina BS för att hjälpa honom som jag bevisligen hittade några av igår :p

Nej, tre belägringar av honom samt en fjärde igång samtidigt. Trots att vår deff var uppdelad på fyra städer hela dagen igår, kom inte ett enda anfall.
Dessutom deffade BF sjävla upp en av belägringarna med ett par hundra biremer. :p
 

DeletedUser2640

Guest
Nej, tre belägringar av honom samt en fjärde igång samtidigt. Trots att vår deff var uppdelad på fyra städer hela dagen igår, kom inte ett enda anfall.
Dessutom deffade BF sjävla upp en av belägringarna med ett par hundra biremer. :p


Det ryktas att man har full förståelse för att det går rakt neråt för denna allians :) Har hittat gud vet hur många BS hos dom som egoistiskt nog inte används för att hjälpa sina vänner :( Men enligt rykte så tycks ju 2 utav deras spelare att bara deras städer räknas ;) Keep up the good work exel ;)
 

DeletedUser2878

Guest
Det ryktas att man har full förståelse för att det går rakt neråt för denna allians :) Har hittat gud vet hur många BS hos dom som egoistiskt nog inte används för att hjälpa sina vänner :( Men enligt rykte så tycks ju 2 utav deras spelare att bara deras städer räknas ;) Keep up the good work exel ;)

Det ryktet har nått mig också, dessutom ryktas det att det märkligt nog endast är ledarna som får stöd. Av alla städer vi varit på, har ingen deffats som Marcusj:s stad (ledare)
Vi äter blodpudding varje dag. Gott smakar det också!
 

DeletedUser2640

Guest
Det ryktas att jag hoppas verkligen på de börjar spela som en allians snart annars verkar deras äventyr snart vara över på denna servern ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att katterna har det svårt..

Tur att de då har nio liv....
 

DeletedUser

Guest
ryktas om att Katterna "starta om" i fel område?

hör av er till mig kan jag tipsa om andra platser där ni kan starta upp på nytt.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att A-A-A, likt tyskarna, inledde ett blitzkrieg på grepolis hav idag.
StridsVagnar dundrade in i sovande städer och färgade morgonsolen röd av dess befolknings blod.
Överallt föll oförberedda legionärer offer för våra framryckande ryttare & slungare.
Likt japaner gled våra BrandSkepp in i obevakade hamnar och brände ner allt till dess grund..
.. det ryktas att allt var förlorat innan ens mörkret fallit denna första dag av krig.

Det är ett faktum att Hades kommer vara fullt upptagen den närmsta tiden framöver.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2307

Guest
Det ryktas att A-A-A, likt tyskarna, inledde ett blitzkrieg på grepolis hav idag.
StridsVagnar dundrade in i sovande städer och färgade morgonsolen röd av dess befolknings blod.
Överallt föll oförberedda legionärer offer för våra framryckande ryttare & slungare.
Likt japaner gled våra BrandSkepp in i obevakade hamnar och brände ner allt till dess grund..
.. det ryktas att allt var förlorat innan ens mörkret fallit denna första dag av krig.

Det är ett faktum att Hades kommer vara fullt upptagen den närmsta tiden framöver.
Det ryktas att förrädare och hugg i ryggen slår tillbaka på ett eller annat sätt.
Det ryktas även att världen får en ny frisk fläkt iom det som inträffat det senaste dygnet. Ryktas att jag tycker att det som inträffat ledde till en bra grej, ett stort förbund splittrades och det var bra men inte på det sätt som det hände på.
 

DeletedUser2639

Guest
Det ryktas att förrädare och hugg i ryggen slår tillbaka på ett eller annat sätt.
Det ryktas även att världen får en ny frisk fläkt iom det som inträffat det senaste dygnet. Ryktas att jag tycker att det som inträffat ledde till en bra grej, ett stort förbund splittrades och det var bra men inte på det sätt som det hände på.

Det är ju kul att du tyckte så, dock så anser varken jag eller någon i A-A-A att vi är några förrädare. Det vi gjorde, gjorde vi för att inte servern skulle dö ut. Om de två starkaste servrarna kämpar tillsammans så blir det ingen action alls på servern. Och ärligt talat trodde jag att det skulle bjudas på mer motstånd än vad det gjort...

Det ryktas så iallafall ;)
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att om några har ett förbund/iap och sedan börjar den ena parten anfalla den andra så är det ett förräderi oavsett om man gjorde det för att bli större eller för att få igång lite liv
 

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att om några har ett förbund/iap och sedan börjar den ena parten anfalla den andra så är det ett förräderi oavsett om man gjorde det för att bli större eller för att få igång lite liv

Det ryktas att du Reez ska ta reda på fakta innan du ens lägger dig i detta samtalet ;)
 

DeletedUser2563

Guest
de ryktas att fler och fler från LOS flyr i semesterläge.. så tråkigt när de inte törs kriga ;) ryktas det..
 

DeletedUser2832

Guest
Det ryktas att du Reez ska ta reda på fakta innan du ens lägger dig i detta samtalet ;)

Ryktas att detta är ett forum inget samtal :p
Ryktas även att jag inte gick på fakta snarare på känsla :p
Är ju endast kvar på Mu för gratis guld (snåljåp här :) )
Gick snarare på vad jag läst och uppfattat :p
 

DeletedUser2346

Guest
Brukar aldrig komma in här. men nu är det dags. LOS eller solace gick in i denna värld efter det att vi sopar rent i revoltvärldar och tänkte bara testa detta med belägring. Men det visade sig att det inte passade dom flesta spelarna så och även mig. visserligen så spelar jag än men efter en del fula spionerier, falska spel eller förövrigt dålig spelmoral för att vinna en värld så tror jag att om jag inte hittar en allians som vill ha mig så kommer jag att sluta i denna värld
 

DeletedUser

Guest
Brukar aldrig komma in här. men nu är det dags. LOS eller solace gick in i denna värld efter det att vi sopar rent i revoltvärldar och tänkte bara testa detta med belägring. Men det visade sig att det inte passade dom flesta spelarna så och även mig. visserligen så spelar jag än men efter en del fula spionerier, falska spel eller förövrigt dålig spelmoral för att vinna en värld så tror jag att om jag inte hittar en allians som vill ha mig så kommer jag att sluta i denna värld

Det har inte alls med att göra att belägring kräver både skills, kunskap och hög aktivitet?
 
Topp