Det ryktas...

DeletedUser3524

Guest
det ryktas att det är väldigt mycket blindskott ute just nu. vet ej vad som händer men många revolter förblir orevolterade. många nya deffallianser som sker inoficiellt är vanligt men allt är väl tillåtet i krig även om vissa galer som tuppar för att bevisa motsatsen. men hoppas dom närmas5te dagarna går från kramkalas till mer back in black. o har lusekoftorna frysit ihop på hinkarna o kommer dvärgarna ta över. men största frågan är väl vad har ThimothyN för skor i morgon. keep up the tune o rädda joppe död eller levande.
 

DeletedUser3524

Guest
blir intressant o se om TFO har deff att backa upp morgonens rally och får pyle ordning på sina termometrar. hur reagerar lusekofta i vatten och kommer grumpy old ones att vakna o vem ska köra över vem o tinar SNO nu. o vem kan äta bäver. o skojarna, kör dom stand up hela kvällen. ja den som lever får se men undertecknad tycker det är kul med nya kamrater som jag ska få leka med. hm hm hm o kommer Totte hitta hem o vem är coolare än kung sucki!! o när får vi hem idolporträtten av Thimothy o geggan. ja dessa frågor kan få ett svar snart kanske eller ska vi få se mer bittra utspel pga dåliga korvar.

eller kommer det ett rally utan dess like. o vem är egentligen pingstvännerna. cya out there
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att Chi äntligen börjar arta sig för Monkeyn! Ryktas också att flera skojiga samt TFO ksar seglar säkert i havet när Monkeyn lägger in hand om dom men är det säkert för alla?
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser3524

Guest
ryktas att Jaskomilla o Cesso är ute efter sin favorit hackkyckling igen men ibland funderar man på om ormen biter tillbaka eller om det var snigeln. i övrigt har det varit hela havet stormar på chi idag och omkastningar kan ske men många små i kläm. men lets play ac/dc they say så hey ho lets gå eller vem kommer sitta med svarte petter när allt är över. svaret tror jag kommer att visa sig dom närmsta två dagarna.
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att någon fått alfabetet i julklapp och dragit igång så många och virriga rykten att vi snart har en ny toppspelare på Chi pga alla sitter med hjärntyfus efter att läst sönder skallen i den här tråden.
 

DeletedUser3524

Guest
bara det inte blir gegga va alltihop. eller så kanske det blir korvgegga men någon blir grumpy eller så har vi idolporträtt på ThimothyN allihop. eller hur var det nu festen är laddad undrar när gästerna kommer? liverrapport från festen kommer sen om hedersgästerna dyker upp.

o frågan vad toote o kungen kommer SNO åt sig. den är lite lurig!!
 

DeletedUser3481

Guest
Ryktas om att någon tagit på sg guld och hagel byxorna hahahahahahahahaha
 

DeletedUser2843

Guest
Ryktas att någon skrattar på utsidan och gråter på insidan

How to Quisling:
Step 1 - gulda och hagla
Step 2 - klaga på att andra guldar och haglar
 

DeletedUser3524

Guest
ryktas visst "jag jag är inte bitter wannaben" Korvski tillsammans med den sockersöta TimothyN och övriga börjar nu jaga i hörnen och att lusekoftorna börjar bli varma i kläderna och att totte har visst hittat hem. men min åsikt är att att utnyttja expoits i ett spel som håller sig inom reglerna är OK och inget att vara bitter över men fråhan är om pay to win är bättre än blood o slit o bra för balansen i spelet" slut på åsikt. ryktet säger att det kommer bli kul och att det är världens fetaste kp fest på G. drick kaffe och var glad. o jag toro TFO o skojarna kommer skratta hela vägen till vattnet.
 

DeletedUser2205

Guest
Ryktas att jag aldrig har haglat någon men endå blir nedhaglad själv :( Ryktas även att jag mer anser det vara innogames fel att ha infört det än enskilda spelares fel för att man använder det.

Har lagt 800 kronor på grepolis sedan i julas, det dyraste spelet jag ägt efter counter strike :S
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att någon skrattar på utsidan och gråter på insidan

How to Quisling:
Step 1 - gulda och hagla
Step 2 - klaga på att andra guldar och haglar

Ryktas att Herr Timmy nog kan ha förbrukat ~15-20ggr mer guld än Quisling på servern Chi. Ändå är han långt ifrån den dom förbrukar mest guld i sitt syndikat.

Ryktas med andra ord att det är svårt att säga att vägen till att bli Quisling innefattar en massa guld. Timothyn vet nog mycke väl hur långt man kan komma Utan guld och event's om man brukar sin gunst på rätt sätt och använder de funktioner som Grepolius erbjuder för att driva fram ny gunst, rv samt ta ner produktionstiden för trupper också. ;)
 

DeletedUser3524

Guest
ryktas att det blev lite bloodbad och nu får man ju hoppas gnällandet kan nå rimliga nivåer på denna server och att korven är mindre bitter. men jag har en fråga till er alla helt ärligt. så länge som inte topp 3 alliansen är hotad så gnälls det inte men när man via expoits kan utnyttja en bra spel idé för att kunna förbättra balansen på servern o göra det till ett roligare spel. då börjar toppaliansen o gnälla. varför då? ni är ju så överlägsna i alla fall eller svider det i guldtarmen. det har jag aldrig fått något svar på. men its a game boys have fun.
 
Topp