Det ryktas...

DeletedUser3481

Guest
Ryktas om att Skaparn är synsk.
Det han förutsåg genomfördes några timmar senare av en stor gnällis. Men men glada är vi endå för det :)
 

DeletedUser

Guest
Det jag skrev var inte direkt hårt. Jag kan jämföra vad er så kallade ledare sagt till mig när jag pratat med honom
smiley_emoticons_grin.gif

Ryktas att det finns en del att säga om vad buser kallar, och säger till, andra ledare också.

Ryktas om att man kanske inte ska vara alltför kaxig när man säger "som man bäddar, får man ligga"...


Å andra sidan är de väl ingen nyhet att buser aldrig gör nått fel, och att han aldrig förvrider och tar vad någon annan sagt ur sitt sammanhang? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, hva skal man si.. Buser, kanskje du kan forklare poenget med den natt-terroren du driver med? Sitter og spammer folk med anfall/trekk på natta bare fordi du vet det sannsynligvis vekker folk.

Hva er vitsen? Er du full eller er du en liten unge?
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas om att man kanske inte ska vara alltför kaxig när man säger "som man bäddar, får man ligga"...

Ryktas att just begreppet som man bäddar får man ligga for fint på plats inatt. Ryktas också att spelförstörande strategier i framtiden möts på samma sätt tillbaka.
 

DeletedUser

Guest
Det eneste spelförstörende på Chi er at dere pakter ihjel hele serveren. Ikke spill så feigt så slipper dere kjipe mottaktikker.
 

DeletedUser3473

Guest
Om vi räknar sidorna rakt av så blir det rätt jämnt!

Mupparna+skojarna+ToG osv 40245294 POÄNG
Hera+Black+ G pro osv 35910988 POÄNG

Ni kanske borde börja kriga istället för att ligga ner och gråta över en orättvisa som inte finns ;)
 

DeletedUser3481

Guest
Om vi räknar sidorna rakt av så blir det rätt jämnt!

Mupparna+skojarna+ToG osv 40245294 POÄNG
Hera+Black+ G pro osv 35910988 POÄNG

Ni kanske borde börja kriga istället för att ligga ner och gråta över en orättvisa som inte finns ;)
Ryktas om att vi inte gråter över orättvisor..
Men när ni IE'ar städer som AdisX t.ex. då är det ok.
När ni Anfaller konstant med Kata + hagel som Busungen inatt då är det ok.
När vi råkar anfalla en stad med hagel 1 gång då gråter ni till Busungen och han gråter till oss och vi anser då båda att nä anfalla konstnt med kata + hagel kanske man inte ska ska göra.
När vi IEar lite städer för att hålla dem inom alliansen så besvarar Busungen med att 1 gråta i pm och 2 hagla vissa av våra städer hela natten.

Jag jag vet inte om detta är att gråta över orättvisor jag bara visar på hur en Ledare på denna server i ena stunden gråter till andra ledare om en sak för att i nästa stund göra just det han tyckte själv va så hemskt andra sekunden..

Vad jag vet har vi inte klagat på er om att vi IE'ade Adisx.
Mer än att jag fråga om han nu gett upp eftersom han just blev IEad.
Ni kan komma tillbaka på era stora vita hästar när ni kan göra det ni själva vill annars fortsätter vi sitta här och små fnissa åt ert agerande i allt ni gör.

smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas om att den där IEn av adisx var planerad. Som du ser så byter vi inte tillbaka städerna som ni gör nu utan vi deffar upp dom och har kvar dom. Ni hade också chansen att faktiskt erövra då ni hade fas två lääänge. Våra revolter hinner inte ens gå in innan städerna är IEade. Väldigt stor skillnad.

Vi anfaller konstant med katas just på grund av att ni lämnar städerna odeffade för att bara IEa dom. Detta är en strategi som är tänkt att motverka allt IEande som håller på att förstöra servern. Detta har jag gjort klart för er också men ni verkar fast beslutsam på att fortsätta IEa allt ni kan.

Vad jag vet så var det inte jag som kom och "grät". Detta var madeinsweden som kom till mig när ni fick tillbaka haglingar av adisx efter att han blivit haglad i två veckors tid.

Ni har IEat ett 20-tal städer under denna offensiv. Vad blir då ens poäng en med att kriga?

IEandet av adisx går inte att jämföra med detta. Det är en helt annan sak och det borde även du förstå.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser876

Guest
Ryktas att två allianser, som ursprungligen kom ur en och samma, bråkar som två barn. Hur blev det såhär??
Tror vi behöver snäppa upp oss på bägge sidor...
 

DeletedUser

Guest
Om vi räknar sidorna rakt av så blir det rätt jämnt!

Mupparna+skojarna+ToG osv 40245294 POÄNG
Hera+Black+ G pro osv 35910988 POÄNG

Ni kanske borde börja kriga istället för att ligga ner och gråta över en orättvisa som inte finns ;)
Nøkkelen til hvorfor regnestykket ditt er feil ligger gjerne i 'osv'. Det korrekte forholdstallet var ved siste telling 5/3, noe som vel neppe er "rätt jämnt.

Nja, vet ikke hvem som legger seg ned og griner egentlig. Er da ikke vi som oppfører oss som småbarn og spammer folk med anfall/trekk på natten i ren frustrasjon.

Dere burde kanskje begynne å krige uten å trenge upbackning av store deler av serveren før dere legger dere ned og griner...
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas om att alla ni som säger att vi gråter borde se sig själv i spegeln. Titta vad ni skrivit själv här. Det var ni själv som drog upp allt detta i forumet och som klagar på vår taktik vi nu använder oss av. Som gråter ut över poängskillnaden osv.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg klager ikke på taktikken, jeg bare stiller spørsmål ved hvorfor du oppfører deg som et lite barn, Buser.
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att Busungen anser att Katapulter med Hagel är bra för nu jobbar han väldigt hårt med det..

Ryktas även att någon sitter framför datorn och har tuggat fradga nu i snart tre timmar för att tajma massa anfall...
Medans vi andra öppnar en kall och skålar.

Så skål alla ni glada där ute och du som sitter som en galning och tajmar anfall dra upp rullgardinen. solen skiner ute några timmar till ;)
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas att man inte kan vara ute en sån dag som denna när det är massvis med sport att se. Ryktas att man faktiskt också klarar av att göra två saker samtidigt
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3280

Guest
Ryktas att det inte är så många "rykten" här längre
smiley_emoticons_hust.gif


Andra rykten säger att IEa som försvar är som att anfalla med hagel.
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att just begreppet som man bäddar får man ligga for fint på plats inatt. Ryktas också att spelförstörande strategier i framtiden möts på samma sätt tillbaka.

Ryktas att buser verkar ha tagit fasta på ett öga för ett öga, istället för att vända andra kinden till :)

Spelförstörande taktiker har alltid funnits, det har alltid gnällts om dom och så kommer de också fortsätta vara. Att IE'a som försvar är de många allianser som gjort, ToG gjorde de ganska vidsträckt tidigt på denna server när dom var rankade etta och dessutom hade ett par förbund som borde kunnat hjälpa dom med deff.

Och JA, de är Förbannat irriterande! Precis som konstant haglande är. Men de är en del av spelet. Nattliga anfall är också en del av spelet, men där kommer en annan aspekt in också. Och det är den fysiska hälsan hos den anfallne. Hela poängen med appterror nattetid är ju att på så sätt hålla sin motståndare vaken så att denna pga sömnbrist tillslut antingen slutar eller stänger av larmet och bara låter de gå. Enstaka anfall är en sak, anfalls spam mot en enskild spelare något annat.

Och i ärlighetens namn... att du buser nu tar dig för appterror som svar på de saker du anser andra gör som är spelförstörande.. Det säger faktiskt ganska mycket om dig som person!

Fast den där IEn av adisx var planerad. Som du ser så byter vi inte tillbaka städerna som ni gör nu utan vi deffar upp dom och har kvar dom. Ni hade också chansen att faktiskt erövra då ni hade fas två lääänge. Våra revolter hinner inte ens gå in innan städerna är IEade. Väldigt stor skillnad.

Ryktas att de kan inte ha varit planerat att IE'a runt städer från G Pro's håll också då? Sedan Innan er off gick igång? Kanske info läkte ut redan innan ni startade? :O

Ni har IEat ett 20-tal städer under denna offensiv. Vad blir då ens poängen med att kriga?

IEandet av adisx går inte att jämföra med detta. Det är en helt annan sak och det borde även du förstå.

Ryktas om att ni väl får anstränga er mer då? :) De var vad TFO fick göra mot ToG. Och om ni IE'ade städerna av adisx när G Pro hade revolt i dom är de väl precis samma sak? Oavsett om de var planerat eller ej. Hade ni väntat till revolten tagit slut och IE'at DÅ, då hade de inte gått jämföra nej.

Ryktas att hela debatten här nu verkar handla om att G Pro förstör servern genom att IE'a som försvar, och som svar på de så börjar Skojarna och Mupparna hagla vilt? En del sägs även hålla på med appterror!?

Ryktas att de inte är sånt som förstör servern... de är attityden hos spelarna, bristen på respekt för att de faktiskt är andra livs levande människor man möter och att det som sägs, och till viss del görs, ingame kan få konsekvenser även utanför. Konskvenserna syns inte, men bara för att dom inte syns betyder inte att dom inte finns... Många som inte tänker längre än vad näsan räcker :/
 

DeletedUser3380

Guest
Ryktas att buser verkar ha tagit fasta på ett öga för ett öga, istället för att vända andra kinden till :)

Spelförstörande taktiker har alltid funnits, det har alltid gnällts om dom och så kommer de också fortsätta vara. Att IE'a som försvar är de många allianser som gjort, ToG gjorde de ganska vidsträckt tidigt på denna server när dom var rankade etta och dessutom hade ett par förbund som borde kunnat hjälpa dom med deff.

Och JA, de är Förbannat irriterande! Precis som konstant haglande är. Men de är en del av spelet. Nattliga anfall är också en del av spelet, men där kommer en annan aspekt in också. Och det är den fysiska hälsan hos den anfallne. Hela poängen med appterror nattetid är ju att på så sätt hålla sin motståndare vaken så att denna pga sömnbrist tillslut antingen slutar eller stänger av larmet och bara låter de gå. Enstaka anfall är en sak, anfalls spam mot en enskild spelare något annat.

Och i ärlighetens namn... att du buser nu tar dig för appterror som svar på de saker du anser andra gör som är spelförstörande.. Det säger faktiskt ganska mycket om dig som person!



Ryktas att de kan inte ha varit planerat att IE'a runt städer från G Pro's håll också då? Sedan Innan er off gick igång? Kanske info läkte ut redan innan ni startade? :O



Ryktas om att ni väl får anstränga er mer då? :) De var vad TFO fick göra mot ToG. Och om ni IE'ade städerna av adisx när G Pro hade revolt i dom är de väl precis samma sak? Oavsett om de var planerat eller ej. Hade ni väntat till revolten tagit slut och IE'at DÅ, då hade de inte gått jämföra nej.

Ryktas att hela debatten här nu verkar handla om att G Pro förstör servern genom att IE'a som försvar, och som svar på de så börjar Skojarna och Mupparna hagla vilt? En del sägs även hålla på med appterror!?

Ryktas att de inte är sånt som förstör servern... de är attityden hos spelarna, bristen på respekt för att de faktiskt är andra livs levande människor man möter och att det som sägs, och till viss del görs, ingame kan få konsekvenser även utanför. Konskvenserna syns inte, men bara för att dom inte syns betyder inte att dom inte finns... Många som inte tänker längre än vad näsan räcker :/
Ryktas om att internerövringar på samma städer flera dagar i rad inte ens är i närheten av det vi gjorde. Hur kan det vara planerade internerövringar när ni till nästa dag internerövrar dom igen? Och när vi sätter revolt ännu en gång så kommer ytterligare en internerövring på samma städer. Ni håller ju på och byter städerna mellan varandra i flera dagar i rad. Där har du skillnaden mellan det vi gjorde med adisx. Vi bytte städerna för att han inte orkade få anfall på sig varje dag då ni varit på honom i veckors tid. Ni hade möjlighet att ta varje stad där borta då ni hade revolter med fas två på samtliga städer, men det ni gör är ju att internerövra städerna innan vi ens har fått in fas två. Tillämpar alla denna taktik på sina städer så kommer det alltså inte att gå att erövra någon stad alls för någon på hela servern. Känns inte okej på något vis alls.

Vi gjorde klart för er ledning att om IEandet fortsätter så kommer vi bruka denna strategi med bland annat hagling för att kontra det ni gör. Efter detta kom ett tiotal internerövringar och ledningen accepterade vår metod. Kom då inte och gråt över att ni får tillbaka för att bruka en spelförstörande taktik. Vi kommer inte låta er ha städerna tomma längre väntandes på internerövring när vi revoltat städerna. Jag vet mycket väl om att våra taktiker här är spelförstörande men vi är beredd att överge detta om ni själva slutar upp med dumheterna ni håller på med. Jag är då i alla fall man nog om att erkänna att det vi gör förstör för spelet. Det kan man ju inte säga om er direkt som hittar på allt möjligt för att ni ska se bra ut.
 
Senast redigerad av en moderator:

Skaparn

Member
Kul att jag kan ses som en profet nu. Men trist att det gnälls så förbannat. Det ryktas att någon som inte spelat på väldigt länge är på väg tillbaka till denna gnällvärld.
 
Senast ändrad:

DeletedUser876

Guest
Ryktas att en stad stod med samma ägare igenom hela Busers fas2, men något erövringsförsök kom aldrig.
Fast det ryktas att det inte är så intressant att ta över en stad som är helt nerriven...
 

DeletedUser1259

Guest
Det ryktas om att madeinsweden försöker håller sig borta från pajkastningen då jag tror den ena inte är bättre än den andra...

Vill vi med katapulter först sänka den stad man tänker ta, så det ok? Själv tycker jag hela städer är bättre.

Vill vi rädda städer genom intern IE... så är det också ok, även om det är tidskrävenade och väldigt jobbigt ...och en tillfällig lösning när revolterna är fler än man har def till... Det kommer jag ta till om det behövs.

Så nu gör alla det som är bäst för dom, känner någon att det är viktigt för kasta pest och blixt... så visst! Jag håller mig borta även från det...

Anfalla i NB är också tillåtet, men kostar mycket och kan bli kämpigt för vissa om vi gör så... håller mig borta från det också om det inte är i slutet på en erövring.

Kämpa på nu alla!
smiley_emoticons_panik4.gif
 
Topp