P&P Trion from HELL vs BB

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser458

Guest
I just love this

Ja så e de ibland loth!

Är inte gud e endast en kille som gjorde ett tappert försök o driva en allians.

O att jag inte spenderat flera år framför datorn o lärt mig alla tips o trick, är inget jag e ledsam för.

Jag e hur lycklig som helst o även om det bara finns en medlem kvar som vill strida vid min sida viker jag i min tur aldrig från hans sida.

Så ta du dina lätta mål om du så önskar.

O tråden gäller BB o trion.

The vets har inget med våra konflikter att göra..

:cool: not irl so enjoy my friend
 

DeletedUser378

Guest
The vets har verkligen ingenting med vår konflikt att göra men vi lät dig dra in II i tråden ett tag också om du går tillbaka och ser till tidigare diskussioner.

Vad gäller de lätta målen så är även det städer som vi kan växa på. Dock har jag inga sådana uppe hos mig skulle jag säga då BB knappt finns kvar i H44, era 8 städer som fortfarande finns är inte direkt något som bekymrar mig.

Men osviklig lojalitet är sannerligen en väldigt bra ledaregenskap, det tillsammans med erfarenhet har en tendens att kunna ta dig rakt igenom spelet och få vara med på slutet.
 

DeletedUser458

Guest
Erfarenheterna

Ja planen är att vara med till slutet ;)

Erfarenheterna är det till stor del din allians samt ert förbund som givit mig med långt o aktivt krigande.

Njuter varje dag av kp som trillar in från alla håll ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag äntligen orkat med att läsa igenom allt detta, det sprutar både blod svett och tårar ur mina ögon.


Jaaa ni i hav46 när ska ni göra motstånd då ? nu är jag här nere och lever livet, Vart är denna skräckslagna Göranc som alla pratar om ? :eek:
 

DeletedUser378

Guest
Swipp det finns ingen att frukta hos BB längre. Den sista de har kvar skulle jag säga var scramble själv.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp