P&P Trion from HELL vs BB

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ber om ursækt! råkade skriva från fel konto, tænkte inte på autoinloggningen =S

Jo visst finns det dom som sæger så, men fråga ær om man vill vara smart och kallas feg eller "modig" och idiot =)

Trevligt att du tycker så gøran! Hade jag inte varit så långt bort hade jag gærna kommit ner och tampats med dig så att du hade møtt lite motstånd ;)
 

DeletedUser

Guest
Ber om ursækt! råkade skriva från fel konto, tænkte inte på autoinloggningen =S

Jo visst finns det dom som sæger så, men fråga ær om man vill vara smart och kallas feg eller "modig" och idiot =)

Trevligt att du tycker så gøran! Hade jag inte varit så långt bort hade jag gærna kommit ner och tampats med dig så att du hade møtt lite motstånd ;)

Lustigt Sakatchi, för jag tror du har lyckas med båda delarna, feg och idiot, fast det är väl kanske bara jag som skulle skämmas om jag själv sjunkit enda ner till spionage. :rolleyes:

Och modig och idiot hör inte samman i den här situationen. *Det är en felaktig tolkning, då båda delarna är okej, men du måste fatta du också att även om du växer dig stor på intern erövringar, så är det ju mkt roligare och mer utmanande att ta en stad från en annan spelare, fast det kanske bara är vi utanför Trion som förstör detta :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det värmer att du tycker så om mig KOcauser :D

Klart att det är roligare, jag har aldrig sagt något annat. Det jag sa är att man är idiot om man stångar sig blodig i fiendens mur samtidigt som man ger dom chansen att plocka inaktiva städer runt omkring. Man kommer ju inte långt om den andre växer dubbelt så fort.
 

DeletedUser

Guest
Nej det har du rätt i, men som jag tolkar Sakatchis inlägg så är man alltså en idiot om man går på en aktiv spelare, lustigt. Jag trodde att det var det som spelat gick ut på. Krig, och inte att ta endast inaktiva.

Sen så finns det ju självklart en gräns för hur långt ett försök kan gå, om man som du säger dunkar i muren gång på gång så kan man ju göra det enkelt för sig och ta en strategiskt utplacerad inaktiv stad, för att sedan anfalla från fler fronter på den man ville åt från början, men jag ser iaf en tydlig gräns om vart intern och inaktiv erövring går för långt
 

DeletedUser

Guest
Det ær fortfarande jag som ær Lerkan ^^

Om du tror att det var så jag menade så tolkade du mig ordentligt fel. Jag har aldrig påstått att man bara ska internadla/plocka inaktiva stæder. Jag sa att det ær smart/nødvændigt før att førhindra FI från att ta dom och skapa ett øvertag på dig. Det ær væll ændå ett strategispel vi spelar?
Anledningen till att jag ens yttrade mig i ærdendet ær att jag inte tycker att det ær fegt utan smart, och sjælvklart, att man handlar før alliansens bæsta. Personlig æra och framgång ær inte vært ett dugg om det inte går bra før øvriga alliansen.

MvH
Sakatchi

P.S
Om man dæremot sitter och ær stolt øver att ha plockat inaktiva stæder från FI ær det epicfail.
D.S
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jo ja, jag vet nnog precis vart epicfailet sitter ngn stanns ;)

Och nu ändrade du dig. Du utryckte dig på så vis att det var "idiotiskt" att kriga och "smart" att intern erövra.

Och hur f*n kan du vara lerkan?

Som sakatchi skriver du med norska bokstäver ae`n och o`n med snedstreck över dem.

men som lerkan så är det ren svenska... kontigt det där.

Vet du ens själv hur många ´konton du har skatchi ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan du visa mig posten där jag säger att det är idiotisk att kriga? För så vitt jag vet har jag aldrig sagt något sådant.

Vad som däemot har sagts:
Jo visst finns det dom som sæger så, men fråga ær om man vill vara smart och kallas feg eller "modig" och idiot =)
= att inte använda sig av de resurser som finns tillgängliga för att underlätta krigandet är idiotiskt.

Vet inte redigt hur du lyckats vända på det till den graden att krig är idioti och att man bara ska internerövra. Men iofs, allt jag säger enligt dig är ju idiotiskt och fegt.
 

DeletedUser

Guest
Nejdå. långt ifrån. Lite rolig bara att du påstår att det är jag som ändrar på saker.

Men då så ber jag om ursäkt Sakatchi, kanske bara min egen tolkning.
 

DeletedUser

Guest
Hur går det här egentligen? Kan man få en kort redogörelse på hur kriget ser ut? Statistik kanske? :)



amp.
 

DeletedUser378

Guest
Oj det var ett tag sedan jag sammanställde något här vill jag lova.
Kommer inte ens ihåg vilket datum det var som kriget började^^
Men i överlag så har BB minskat ganska redigt i och med att många topp spelare gick från BB till the vets istället och sedan så har BB's små havsallianser börjat köra sitt eget race känns det som och verkar mer och mer oberoende av vad huvudalliansen gör.

Men tion börjar se detta krig som över då det endast är små fraktioner av den stora samlingspelare som en gång var BB som fortfarande kämpar.

Och KOcauser med är du väll ändå? Eller är BB46 inte längre en del av BB?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jo det hoppas jag verkeligen, men jag är inte längre en del av BB46
 

DeletedUser

Guest
Har du slutat? Du ær ju fortfarande med i BB46.
Du kan ju inte lægga av lagom tills jag har tagit mig ner før att kriga mot dig =(
 

DeletedUser378

Guest
Om du inte längre är en del av B46 så är det alltså nu ägare till spelkontot eftersom att ditt namn fortfarande finns med i den alliansen.
 

DeletedUser

Guest
Konspirations teorierna lämnar jag till er i Sfh.

Men ja det är riktigt synd Sakatchi, såg faktiskt fram emot det, men tyvär så fick mitt spelande på alfa ett abrupt slut

Men för er som saknar mig så finns jag på Epsilon :D
 

DeletedUser

Guest
Ok, tråkigt som tusan, men får önska dig lycka till på Epsilon då =)
 

DeletedUser

Guest
trion från hell står stark som vanligt och längtar efter Underverken. ;)
 

DeletedUser458

Guest
underverken

Jaja vänta du på så fortsätter vi andra kriga istället.

:cool: = WAR
 

DeletedUser378

Guest
Vi krigar också scramble dock inte allt för mycket med folket från BB, er leker vi mer med då flertalet av era bra spelare gick till vets och nu slutar folk på löpande band och blir simpla måltavlor.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp