P&P Trion from HELL vs BB

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser378

Guest
Eftersom vi blivit tillsagda att det ryktas alldeles för mycket om detta krig i ryktes tråden så startar jag upp en ny tråd för detta innan vår kära moderator säger ifrån.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser458

Guest
Rykten

ja det har ryktats friskt ;)

Bra intiativ Loth
 

DeletedUser

Guest
Jaha, så hur går det då?

Vill ha en redogörelse från båda sidor ASAP.
 

DeletedUser378

Guest
Och eftersom vi tycker om statistik så kommer lite här.

SfH har tagit 14 byar från BB
300 har tagit 12 byar från BB
DO har tagit 12 byar från BB

BB har tagit 0 byar från SfH
BB har tagit 3 byar från 300
BB har tagit 0 byar från DO

BB har tappat 38 spelare sedan krigsförklaringen kom med ett värde på 1.188.578 poäng.

När kriget började hade SfH 6,381,272 poäng. Nu har de 6,749,266 poäng.(vinst på 367.994 poäng)
När kriget började hade 300 17,744,191 poäng. Nu har de 18,271,879 poäng.(vinst på 527.688 poäng)
När kriget började hade DO 9,237,777 poäng. Nu har de 9,580,974 poäng.(Vinst på 343.197 poäng)
När kriget startade hade BB 8,095,020 poäng. Nu har de 7,248,164 poäng.(Förslut på 846.856 poäng)

När kriget bröt ut hade SfH 41 medlemmar. Nu har de 40.
När kriget bröt ut hade 300 118 medlemmar. Nu har de 124.
När kriget bröt ut hade DO 94 medlemmar. Nu har de 87.
När kriget bröt ut hade BB 178 spelare nu har de 140.

Hoppas det ger dig en ide om hur det går wisslan. Sen från det här får alla dra sina egna slutsatser.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser458

Guest
Ja titta gärna närmare på statistiken.

Orkar inte själv med klipp o klistra.

BB har själva kastat ut närmare 20 spelare själv pga medlemmarna visat sig vara slöa att hjälpa till samt en del spioner som Trion from Hell hade hos oss.

Jag tycker det går fantastiskt bra för BB;)

Poängen är inte allt.
Att vår allians vägrar ge upp o höra våra medlemmar kämpa trots dessa odds med allt de har är det viktigaste för mig som ledare av alliansen.

Är så stolt över mina medlemmar.

Tror bestämt jag har de bästa o mest hängivna spelarna i BoerBoel.

Så en läges rapport.

BoerBoel är i sitt esse!!!

Scramble

I´m my brother´s keeper
 

DeletedUser378

Guest
BB går ju om man bortser från de förlorade spelarna inte ens bak i poäng utan har om man räknar bort dessa tjänat ca 300k poäng.
 

DeletedUser378

Guest
Däremot kommer det inte mycket erövringar från er mot the hell trio.
 

DeletedUser

Guest
BB går ju om man bortser från de förlorade spelarna inte ens bak i poäng utan har om man räknar bort dessa tjänat ca 300k poäng.

Det kanske inte är så konstigt med tanke på att dom flesta BB-spelare som förlorar byar till oss antingen kickas, eller lämnar
 

DeletedUser

Guest
Men det finns inget som säger att dem kickas pga att dem förlorade städerna.

Som Scramble säger så har både BoerBoel och dess akademi rensat bort mycket dökött.
 

DeletedUser458

Guest
Men det finns inget som säger att dem kickas pga att dem förlorade städerna.

Som Scramble säger så har både BoerBoel och dess akademi rensat bort mycket dökött.

KoCauser visste e det kul att andra vet mer om vad som händer i BB än vi. haha.

Som sagt tror en lämnat pga stora förluster.

Resten som lämnat e ju som sagt dökött vilket ligger i the 300 o SfH nu.

Your so welcome!
No need to thank us ....

Resten har blivit utsparkade pga. (det e ju faktiskt hemligt) haha.
 

DeletedUser

Guest
Inte helt oväntat att alla allianser växer. Krig = kp, kp = tillväxt :cool:
 

DeletedUser

Guest
master of horror

nog har ni från do förlorat nån stad till oss kan nästan gissa att det är en av dobble mans städer :)

fast jag är inte riktigt säker eftersom jag inte fått nån direkt information om hur det gick ::confused:
 

DeletedUser834

Guest
Som utomstående kanske jag inte borde ge mig in på det här,men jag håller mig inte!Detta är mycket intressant.

Detta är det största kriget jag vet med mig om.
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte är helt ute och cyklar så borde väl detta vara det största krige på svenska grepolis servrar?

om man räknar poeng, städer och spelare involverade.

Eller hur?
 

DeletedUser378

Guest
Smookeer vad du säger om att vi ska förlorat ett par byar till er stämmer inte med vad som finns att läsa ut på grepostats.
 

DeletedUser378

Guest
Mest för att de redovisar alla erövringar som görs i spelet och hur varje spelare krigar etc.
 

DeletedUser834

Guest
Om jag inte är helt ute och cyklar så borde väl detta vara det största krige på svenska grepolis servrar?

om man räknar poeng, städer och spelare involverade.

Eller hur?


Jo,helt klart.JAg har vait i andra krig också.När BOO fans och sådant.....Det var tider det du;)
 

DeletedUser

Guest
BOO?
har aldrig hört talas om dem, fast det kanske är förkortningen som förstör.

Aja, Back to topic.


Jo det är klart, men det jag menade var ett det finns få inlägg i en krigstråd som inte hänvisar till stats på något sätt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp