P&P Trion from HELL vs BB

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Okej göranc för att ge någonting tillbaka eftersom din info inte verkar stämma direkt.

Vad gäller att vi är rädda för dig verkar inte stämma eftersom vi har 5 övertagna byar från ditt håll medans du inte har någon mot oss.
xb2UM.jpg


Vad gäller att vi skulle spela som nybörjare så undrar man ju om du har tagit en titt på rankingen?
8 av topp 12 tillhör oss vilket är 66% 3 tillhör SoE vilket är 25% och 1 tillhör BB vilket är 8%.
BIl51.jpg


Eller anfallsrankingen? 11/12(92%) platser tillhör Trion
ye2nH.jpg


Eller varför inte anfallsstatistiken för hela allianser?
Tycker bilden talar för sig själv. Rank 1=SfH Rank 3=SfH Rank 5=SfH (Akademi)
20OX1.jpg


Nu har du att prata om KOcauser
om man kollar på första bilden så kan me se The Gold Warrior SU :) det är ju min gamla allians... äh ingen minns den ju den var ju rank 15 :p
back to topic. varför skullen trion vara rädda för dig göranc? kan du ge oss lite grejer som vi inte vet? isåfall kan du visa upp det så får vi se vad som gör trion att bli ``rädda´´
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Först vill jag bara säga att mitt påstånde var felaktigt. SfH har tagit städer av aktiva medlemmar ur BB46, jag är en förste att erkänna när jag har fel. :)

Och till mini, han är göran, är inte det läskig nog ;) Nej men något behövdes ju sägas för att få igång diskussionen
 

DeletedUser

Guest
LotHorIna..
Jag spelade i unionen på den tiden. Det var när jag blev inaktiv jag fick mina städer erövrade.

Ni har inte tagit någon stad från mig så länge jag har spelat i boerboel.
Jag kommer att ta städer från er, massor.
Kolla statsen igen om två veckor.

Tycker fortfarande att ni är riktigt dåliga.
Jag bara tycker det, för så har jag valt att leva.
 

DeletedUser

Guest
Statsen, ni själva och historian kanske säger ngt annat, men våra åsikter kan ni inte ändra på. Jag håller med göran i och med att jag anser är spela fegt och fult, och att ni egentligen alla är rädda för en fight på jämna grunder, nej ni måste sätta samman en total över makt för att besegra alla små fiender eller hur?

Och nu kommer det säkert ngn kommentar från en spelare som är större en mig.

" jasså, på jämna grunder säger du, då kör vi, du och jag ett eget krig. 1 spelare mot 1 spelare. "

Och ja så kan man tolka det, men ni lite mer begåvade inser nog ganska fort att det inte är dte jag menar.
 

DeletedUser458

Guest
stats

kul o se mini kommentera som sökte till oss innan när hans allians blev hotad men sprang med svansen mellan benen o sålde sina medlemmar.

tack för stats loth.

ja bara på dem BB bröder.
 

DeletedUser855

Guest
Tycker det är rätt skönt att allianserna The 300, DO och sfh klargör att de är en allians och alltid vart det :D

Dock är det lite illa att närmare 70% av de spelarna som i alla fall kan spela lirar i sfh trion, tar död på servern lite om alla ska hålla om varandra och dunka varandra i ryggen o säga att de är så duktiga...

De tuffaste personerna sitter skedar tydligen hellre än slåss ;)

Blir inte mycket krig i och med att de gör så men varför inte stänga ner hela alfaservern på en gång så har vi det klart ;)
 

DeletedUser378

Guest
Då har du gjort ett enormt fel i ditt uttalande göranc eftersom du skrev av vi var rädda för "dig" alltså spelar det ingen roll vilken allians du är med i.
Och enligt statistiken har vi tagit byar från dig och du inga från oss. Aktiv eller inaktiv är upp till var och en att vara.
 

DeletedUser

Guest
Då har du gjort ett enormt fel i ditt uttalande göranc eftersom du skrev av vi var rädda för "dig" alltså spelar det ingen roll vilken allians du är med i.
Och enligt statistiken har vi tagit byar från dig och du inga från oss. Aktiv eller inaktiv är upp till var och en att vara.

Är du inte nykter eller?
Det är klart att det finns ett samband till vilken allians man är med i.
Något annat har jag inte hävdat.

Enligt statistiken har har 300 tagit byar från mig (allihopa) när jag spelade i UNIONEN samt var bortrest.
Nu spelar jag i BB46 och nu är ni rädda för er. Så länge jag har spelat här har ni inte tagit någon stad från mig. Jag kommer att ta städer från er. Kolla statsen i morgon.

Jag tycker ni är fega, tråkiga och har en extremt girig "internerövringsledare".

Segern är vår i slutändan ändå.
Ni är patetiska.
 

DeletedUser458

Guest
I don´t care

Vad andra allianser gör o inte gör kvittar mig.
Tycker det är roligare med lite utmaningar.
Bara jag får spela o ha kul.
Servern är inte död ;)

Det är kul med många fiender
Alla andra krig har tagit slut efter några veckor o alla ledarna flytt till trion.

Vi kommer kriga till slutat det är därför jag började spela GP för kriga.

:cool:
 

DeletedUser378

Guest
Enligt statistiken har har 300 tagit byar från mig (allihopa) när jag spelade i UNIONEN samt var bortrest.
Nu spelar jag i BB46 och nu är ni rädda för er. Så länge jag har spelat här har ni inte tagit någon stad från mig. Jag kommer att ta städer från er. Kolla statsen i morgon.

Ni är patetiska.

Är vi rädda för oss själva nu också? Vem är det som inte är nykter isf?
 

DeletedUser378

Guest
Jag gör inga försök att knäcka folk via ett forum. Vill jag knäcka en spelare så finns det för mig bara en plats att göra det och det är i spelet.
Och om du inte noterat det så skriver jag något här över huvudtaget på önskemål från KOcauser men jag kan ju lägga ner och återgå till något mer väsentligt att hålla på med.
 

DeletedUser

Guest
Är du inte nykter eller?
Det är klart att det finns ett samband till vilken allians man är med i.
Något annat har jag inte hävdat.

Enligt statistiken har har 300 tagit byar från mig (allihopa) när jag spelade i UNIONEN samt var bortrest.
Nu spelar jag i BB46 och nu är ni rädda för er. Så länge jag har spelat här har ni inte tagit någon stad från mig. Jag kommer att ta städer från er. Kolla statsen i morgon.

Jag tycker ni är fega, tråkiga och har en extremt girig "internerövringsledare".

Segern är vår i slutändan ändå.
Ni är patetiska.

Varför skulle vi vara rädda? Det handlar bara om prioriteringar. Förr eller senare kommer den stora släggan att landa även i h46.
Har kollat statsen och kan inte mer än grattulera. Du tog en stad av en inaktiv spelare, hoppas det inte var allt för svårt ;)

Internerövringar är något även ni sysslar med, anledningen borde vara uppenbar för alla.
 

DeletedUser834

Guest
VÄldigt intressant detta.....hoppas man får ta del av detta ämne:confused:
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle vi vara rädda? Det handlar bara om prioriteringar. Förr eller senare kommer den stora släggan att landa även i h46.
Har kollat statsen och kan inte mer än grattulera. Du tog en stad av en inaktiv spelare, hoppas det inte var allt för svårt ;)

Internerövringar är något även ni sysslar med, anledningen borde vara uppenbar för alla.

Till den kaxige som skrev detta, säger jag välkommen. Men ang intern erövringar så har du fullkomligt rätt, alla smarta allianser gör det, men Dem flesta ser ju det som att det är ett fegt sätt att erövra en stad, nödvändigt för alliansen JA men fortfarande fegare en att ta en annans stad.

Och ja, ni vet ju precis hur svårt det är att ta städer av inaktiva spelare, det är Sfh riktigt bra på, congratulations :D

Och Lothoria. Det var inget till dig personligen, om du känner oehag, så är det ingen som håller dig kvar. jag eftersökte en diskussion och det har jag fått.
 

DeletedUser

Guest
frågan är vilken nivå du har fått diskutionen till.

jag gillar Loth`s inlägg :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp