Milstolpar

DeletedUser

Guest
Du har grundat en ny stad








Winterfell
ZeusTheScout
Inquisition









Tarth
ZeusTheScout
Inquisition

Tiden är inne. Hela staden har grundats och du är nu förvaltare av en ny bosättning.

2012-06-18 02:25Ingen mapp>
 

DeletedUser

Guest
Zues du måste print screena!

det ryktas att ett paper trail räcker via grepostas...

och att en 6-ig forum-mod bad snällt och fick "PrtSc" på skypen innan hon editade high scoren... ;-)

rockie.jpg

det ryktas vidare att stadsgrundningar ligger emot zts natur :p men inga regler utan undantag...
 

DeletedUser

Guest
För att man ska kunna se alla utmärkelser har jag gjort på detta sätt, men iaf först till 10 utmärkelser!

utmärkelser.jpg
 

DeletedUser1880

Guest
ZTS: Ja? Måste missat den restriktionen i Milstolpen... Men Cred till er som kämpar så bra fast ni är så få.
 

DeletedUser1880

Guest
när har jag påstått någon restriktion?
jag gav ju beröm :)
Mm, syftade bara på din lilla inflikning: "fast enklare när man är 3x så många" ;)
Var inte menat som att jag verkligen påstod att du påstod att det fanns restiktioner (borde klämt in en smiley). :p
 

DeletedUser

Guest
faderfredrik.jpg

erövringar.jpg

10 erövringar av ostarnas sällskap och faderfredrik har 5000 off kp
 

DeletedUser378

Guest
Tilldelning.

tallialli - 10 utmärkelser, 25k poäng, 5 städer
Ostarnas sällskap - Första allians med 25k off, 10 erövringar
faderfredrik - 5k off

----Uppdaterad----
 

DeletedUser

Guest
grepolismilstolp.png Ostarna, först med 50 städer. Då jag antar att Kyrkan kommer in snabbt och säger att dom också har 50. Kolla på grepostats så ser ni att Ostarna har tagit 6 städer idag med ni tog 2. Lite Matte och ni ser att Ostarna var först
 

DeletedUser107

Guest
Grattis till Ostarna. :)
Personligen så är milstolparna för mig helt ointressanta, sen kanske det finns andra inom kyrkan som har ett större intresse och då får de posta här.

Mvh
 
Topp