Milstolpar

DeletedUser

Guest
Får jag fråga varför det inte finns en milstolpe för kämperanken? Enligt mig den mest visande ranken för hur bra en spelare är.
 

DeletedUser2503

Guest
Får jag fråga varför det inte finns en milstolpe för kämperanken? Enligt mig den mest visande ranken för hur bra en spelare är.

Kan inte alls säga att jag håller med dig... Anfall/försvar beror på massa olika faktorer som vilka fiender du har hur mycket du satsar på att jaga kp osv. En spelare orkar jaga en annan öser med sfs, bara en fråga om ork & aktivitet. Sen om en spelare möter massa nybörjare som är aktiva 4 gånger om dagen och får hur mycket enkla kp som helst bara för att denne är någorlunda bra så går det ju inte riktigt att jämföra med en annan spelare som möter spelare som är aktiva hela dagarna och har jätte koll på att gömma trupper osv. Håller du inte med? I mina ögon är en exemplarisk spelare en sådan som knappt gör några misstag. En spelare som knappt förlorar städer pga av sitt grymma upplägg, lyckas i princip varje gång när den ger sig an att erövra osv.. Finns massa saker helt enkelt, men att kämparlistan skulle vara en faktor som visar hur bra en spelare är, det kan jag inte hålla med om.
 

DeletedUser

Guest
Holios, enligt ditt resonemang så är alltså inte någon lista en indikation för hur bra en spelare är alltså? Anfall/försvar funkar ju tydligen inte heller att mäta i då. Städer spelar ingen roll heller då. Så ingen lista kan egentligen mäta hur bra en spelare är. Finns ju flera olika faktorer på om man förlorar städer också. Geografiskt område, att lyckas med erövringar varje gång är inte heller så svårt om man möter nybörjare. Att inte förlora städer beror ju även på aktivitet, är du tillräckligt aktiv så förlorar du inga städer. Och aktivitet kan man verkligen inte använda som en faktor för hu bra en spelare är.
 

DeletedUser

Guest
Skärmavbild 2013-04-09 kl. 10.10.44.png

Skulle vilja claima 1 miljon i attackpoäng.
 

DeletedUser107

Guest
KlanInq claimar följande poster. All info finns i bilder nedan.

Städer: 2000 st och 2500 st
Poängsnitt: 500k
Poäng: 20 mil och 25 mil

Kan även ta utslagna motståndare i anfall och försvar: 5 mil



klaninqwin2.jpg


klaninqwin.jpg


MvH 1c3m4n
 

DeletedUser2489

Guest
Jag vill claima milstolpen 1,5 milj poäng åt min käre skyddsling Soeren :)

Skärmavbild 2013-04-23 kl. 09.59.59.jpg

Snittpoängen för herr Soeren har strukits på begäran av just herr Soeren då han anser att den är för hög...
 

DeletedUser

Guest
Tänkte claima två grejer.

Första alliansen med 10milj utslagna i anfall:
b59492.png


Första alliansen med 10milj utslagna i försvar:
b59494.png
 

DeletedUser

Guest
Flest antal trupper i en stad: 3722 bondplatser

Uträknat:
1260+486+1128+(13x4)+(113x7)+(1x5)= 3722

stad18.jpg
 
Topp