Milstolpar

DeletedUser

Guest
Jag har haft enormt mycket funktionell nytta av min stad. Jag ska nog claima rekordet om ett par veckor, ville bara inte att du skulle leva i någon villfarelse. :)

Tack för din omtanke, jag ser fram emot att se hur du har skapat staden :)

Med funktionell menade jag att staden kan skapa sina egna biremer utan hjälp från utomstående städer eller bondbyar, min stad är tillexempel på en ö utan bondbyar.
 

DeletedUser

Guest
Knappast, jag har en biremsstad med 420+ biremar (kommer inte ihåg exakt). Den är dessutom byggd innan uppdateringen så det är inget tempel i den (vilket man nu måste ha), vilket innebär är det är omöjligt för dig att bygga en stad med mer bondplatser även om du sitter och manuellt blixtar ner din senat till nivå 1. Är i sl nu, men jag ska visa upp den någon gång.

Av ren nyfikenhet måste jag då fråga hur stor staden var om du hade 420 biremer i den? :)
 

DeletedUser

Guest
Knappast, jag har en biremsstad med 420+ biremar (kommer inte ihåg exakt). Den är dessutom byggd innan uppdateringen så det är inget tempel i den (vilket man nu måste ha), vilket innebär är det är omöjligt för dig att bygga en stad med mer bondplatser även om du sitter och manuellt blixtar ner din senat till nivå 1. Är i sl nu, men jag ska visa upp den någon gång.

Av ren nyfikenhet måste jag då fråga hur stor staden var om du hade 420 biremer i den? :)
 

DeletedUser

Guest
Av ren nyfikenhet måste jag då fråga hur stor staden var om du hade 420 biremer i den? :)

Jag tror den är 2993 eller 2997 poäng. 428 biremar är i alla fall den teoretiska maxgränsen för en stad innan uppdateringen, men det hade krävt att man blixtar ner senaten till nivå 1 vilket vore enormt omständligt.
 

DeletedUser2477

Guest
Denna tråd är till för milstolpar så skulle ni vara vänliga att fortsätta diskutera detta i en mera passande tråd.
Ni får gärna komma med några mer milstolpar för det är en del som ännu inte är claimade.
Kämpa på och kriga väl ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej, då claimar jag först till max antal biremar ur en stad (424 stycken):

biremar.jpg

Staden har 3153 poäng om någon undrar

biremarzoom.png

närbild.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
424 är inga bra siffror, känns fel. Dra ner senaten lite och bygg en till så det blir 425. :)
Dessutom, så ska jag göra det till min livsuppgift att slå ut dom där för dig. ;)
Så har du 424 st igen sen lagom till VU tiden börjar.
 

DeletedUser

Guest
superbra, tackar :)

424 är inga bra siffror, känns fel. Dra ner senaten lite och bygg en till så det blir 425. :)
Dessutom, så ska jag göra det till min livsuppgift att slå ut dom där för dig. ;)
Så har du 424 st igen sen lagom till VU tiden börjar.

Det går inte att riva senaten under nivå 9 :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måste ju claima något nu när moon antydde så fint i ryktestråden =)

Klanen 1500 städer
1500staumlder_zps4e7470ab.png
 

DeletedUser

Guest
Claimar 100 städer åt Soeren som inte har hunnit skaffa sig ett konto här på externa ännu.

KungSoeren.jpg
 

DeletedUser2489

Guest
Lånar milstolpen för att vara först till 1 milj deffkp ett tag :p

Skärmavbild 2013-04-02 kl. 01.08.57.jpg
 

DeletedUser

Guest
Haha härligt tj! Den har du förtjänat ;)

Skulle vilja claima milstolpen "Mest mottaget kompanistryk" åt The Jester om det finns någon sån.
 
Topp