Milstolpar

DeletedUser

Guest
Den här måste man ju bara claima =)

10 miljoner poäng till Klanen idag 13/1.
2013-01-13_zps386cab48.png
 

DeletedUser

Guest
Spelar det någon roll med bild? Alla kan ju se att jag är först med marginal.
 

DeletedUser

Guest
Spelar det någon roll med bild? Alla kan ju se att jag är först med marginal.

De som godkänner milstolparna spelar nog inte på IOTA?
Är nog bekvämast då att de bara får en bild så godkänner de.
Rätta mig om jag har fel någon..

Såg att du kommit med bild nu grattis iaf.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2477

Guest
De som godkänner milstolparna spelar nog inte på IOTA?
Är nog bekvämast då att de bara får en bild så godkänner de.
Rätta mig om jag har fel någon..

Såg att du kommit med bild nu grattis iaf.


Upprepar :Står tydligt i första inlägget att det är krav på ett screenshot för att milstolpen skall läggas till på listan.

Sedan att en Moderator ska sitta och passa i alla världarna alla spelare och allianser när de uppnår poäng,antal städer etc..
vem som kommer först på vilket, det skulle resultera i ett 24/7 arbete.
Milstolparna är till för att göra det lite roligare att uppnå olika mål i varje värld men det är i spelarens /alliansens intresse att yrka på en milstolpe.
Vissa vill claima och vissa andra inte, det är helt frivilligt.
I vissa fall är uppnådd milstolpe uppenbar och i andra fall är det väldigt tätt mellan två spelare , vilket då ibland uppstår en diskussion.
Hoppas jag har kunnat svarat på några av dina funderingar.
Kanske snart är det du som uppnår en milstolpe?
;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ursäkta, blev så frustrerad över att inte kunna hitta print screen på min mac. Ska tänka på det nästa gång :)
 

DeletedUser2477

Guest
Jag förstår känslan :)
Nu är iallafall din milstolpe noterad.
Ha en trevlig fortsatt kväll
:)
 

DeletedUser

Guest
Kanske ska claima 1000 städer också till Klanen. Gillar tal med många nollor.
Vet inte hur man ska få en printscreen på detta, kanske räcker att länka grepostats?
 

DeletedUser2477

Guest
precis,,,det går också bra med att lägga upp en bild/skärmdump på grepostats om man inte vill printscreena men att bara lägga upp en länk så tyvärr går det inte för det är inte meningen att Mod ska jaga informationen, utan att det är i spelarens intresse att få sin milstolpe.
uppdaterar din stolpe och du är välkommen med fler ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vet att det inte är ett officiell milstolpe, men detta är antagligen Iota-rekord i största birem-flottan från en och samma stad. Det är värt att staden har en väl fungerande råvaro-produktion med mer än 1 birem i timman (Alltså mer inkomst per timma än kostnaden på 1 birem). Jag hade kunnat ha mer biremer i staden men då hade den inte varit en fungerande och självständig stad utan skulle ha behövats råvaror från andra städer. Njut eller frukta, vän eller fiende :)

401.jpg
 

DeletedUser

Guest
men detta är antagligen Iota-rekord i största birem-flottan från en och samma stad.

Knappast, jag har en biremsstad med 420+ biremar (kommer inte ihåg exakt). Den är dessutom byggd innan uppdateringen så det är inget tempel i den (vilket man nu måste ha), vilket innebär är det är omöjligt för dig att bygga en stad med mer bondplatser även om du sitter och manuellt blixtar ner din senat till nivå 1. Är i sl nu, men jag ska visa upp den någon gång.
 

DeletedUser

Guest
Knappast, jag har en biremsstad med 420+ biremar (kommer inte ihåg exakt). Den är dessutom byggd innan uppdateringen så det är inget tempel i den (vilket man nu måste ha), vilket innebär är det är omöjligt för dig att bygga en stad med mer bondplatser även om du sitter och manuellt blixtar ner din senat till nivå 1. Är i sl nu, men jag ska visa upp den någon gång.

Kära Lolophant.

Meningen med tråden är att claima rekord, om du nu har en biremflotta sedan innan som är mer än 401 biremer får du gärna bevisa detta genom att ta en print screen. Dock behöver du datum på bilden (vilket min har). Tils motsatsen är bevisad har jag rekordet.

Btw, det går mycket väl att ha mer än 401 biremer i staden. Bara att raser trä och sten nivåerna. Men då blir staden inte funktionell, vilket var mitt mål.

Ha en trevlig fortsatt semester :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har haft enormt mycket funktionell nytta av min stad. Jag ska nog claima rekordet om ett par veckor, ville bara inte att du skulle leva i någon villfarelse. :)
 
Topp