Kriget Nike vs Epiales

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hörde efter med gud men han verkar inte ha något med grepolis att göra,spelet kommer att självdö helt sanslöst dåligt att inaktiva stadsfestnissar får mer kulturpoäng än en som anfaller eller en som blir anfallen(förutsatt att han använder egna trupper).underverken kommer inte förändra något förutom att aktiva spelare får mata råvaror till uverken (de ska väll kräva mycket råvaror),bort med stadsfester olympiska spel och teaterspel..

håller inte med! :mad: det bästa sättet att få kulturpoäng är att både attackera och ha stadsfest!
 

DeletedUser

Guest
tycker mer att det ser ut som att nike blir slaktade
Hm, hur tänkte du då? Jag vet inte hur du föreställer dig en slakt, men när jag hör det ordet så tänker jag mig i alla fall att ena sidan lider stora förluster...

Den senaste veckan tog vi i nike 18 städer från Epiales och Epiales Jr. medans ni lyckades ta 2 från oss.... epi tog också 2... det blir totalt 4 städer som vi förlorade under veckans gång.

Alltså 18+ för nike och 4+ för epi och krios

och vilken sida sa du blir slaktad?:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hm, hur tänkte du då? Jag vet inte hur du föreställer dig en slakt, men när jag hör det ordet så tänker jag mig i alla fall att ena sidan lider stora förluster...

Den senaste veckan tog vi i nike 18 städer från Epiales och Epiales Jr. medans ni lyckades ta 2 från oss.... epi tog också 2... det blir totalt 4 städer som vi förlorade under veckans gång.

Alltså 18+ för nike och 4+ för epi och krios

och vilken sida sa du blir slaktad?:p


Nu garanterar jag att någon från Krios/Epi kommer berätta hur duktiga Epi har varit på att sno IE:s från Nike och det är lika respektingivande varje gång ;)

Jag kan hålla med till viss del att Nike har förlorat fler städer än vad vi brukar göra och det är bara att gratulera, men vi får väl se hur det blir när folk kommer tillbaka från sommarlov/semester och dylikt, som bekant så finns ju dom bästa krigarna i Nike, med några få undantag.
 

DeletedUser

Guest
Nu garanterar jag att någon från Krios/Epi kommer berätta hur duktiga Epi har varit på att sno IE:s från Nike och det är lika respektingivande varje gång ;)

(nu kommer det :p)

Såååå duktiga vi e på ta Nike's IE:s :D

(var det de du ville höra??? :))

Du själv tar ju från våra inaktiva... (som idag) VAD DUKTIG DU ÄR! :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1904

Guest
Ryktas att silverfox och jag har fått oss en del kp idag :)
 

DeletedUser

Guest
hur jag tänker ja jag kollar på fakta via stat en månad bakåt

Nike -257 städer
Krios +53 städer
Epi +350 städer

Har du då tagit hänsyn till spelare som kickats, slutat, värvats etc? Skulle inte tro det :p

Dina siffror säger inte mycket om kriget, eller? ;)
 

DeletedUser

Guest
Alfas största krig!!!

okej kul att ni har lite krig på dom andra världarna :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
team fix har rätt! Så länge Nike förlorar mer på kriget än vad Epiales gör även om det är på grund av avhopp så gör det ingen skillnad om de erövrar några städer. De faller som sagt handlöst och Krios knappar in och Epiales drar ifrån.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte att en intelligent spelare som Teamfix verkligen menar det.

Hej Agne, besegra Epiales ni genom tråkiga till döds? Roligt, besegrade ni oss på samma sätt. ;)

2u46mw8.jpg


Den största skillnaden är att vi i REA inte tog ett helt gäng av dina inaktiva städer och sedan skryta om vårt fantastiska prestationer på den externa forumet.

Men Epiales, det är inte riktigt seger om er motståndare är så ohotad genom kriget att de tröttna av det och fiska istället.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha men LOL!
Finns ett ordspråk som lyder "kasta inte sten i glashus" hört talas om det?

Visst har vi plockat massor av städer av Nike's inaktiva spelare (lättare än så kan man ju inte vinna mark) eller? Men samtidigt vill jag passa på att säga att ni är ju inte ett dugg bättre själva. 1.papo1 2.Birka båda dessa spelare är så gott som inaktiva (speciellt papo som slutade ni var snabba på att ta dessa städer, så det säger ju även en del om er "STOR" Alliansen.

Helt seriöst om det finns inaktiva spelare i sitt hav som man kontrollerar så ser man väl för fan till att ta så mycket som möjligt innan "motståndaren" greppar dessa, Annars mina vänner (ursäkta språket) anser jag att man är helt jävla dum i huvudet!!!. Rätt så logiskt tycker jag, men då är jag bara 30 bast så vad vet jag!


:cool::cool::cool::cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om jag förstått det rätt så slutade papo1 att spela efter att dom flesta av hans städer blivit tagna, men självklart tas det fortfarande städer av inaktiva spelare från samtliga allianser, skillnaden är att det är bara Epi som känner att det är nåt att skryta över! Och det går alldeles utmärkt att skriva utan att använda svordomar, din ålder gör ju ditt ordval ännu märkligare, även om du försökte skryta med den också ;)

Do u kiss your mother with that mouth?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp