Kriget Nike vs Epiales

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Här diskuterar vi händelser och spelare, ordet är fritt.
 

DeletedUser914

Guest
Efter några få dagar leder nike med 12-0 enligt statsen :)
Trevligt tycker jag det är.
Desto tråkigare se så många man ansåg som ens vän på fiende sidan, men visar väl bara hur man kan sälja sig i vissa lägen.
 

DeletedUser

Guest
Efter några få dagar leder nike med 12-0 enligt statsen :)
Trevligt tycker jag det är.
Desto tråkigare se så många man ansåg som ens vän på fiende sidan, men visar väl bara hur man kan sälja sig i vissa lägen.

Måste hålla med om att nike har gått på hårt och lyckats hyfsat bra.. men hur länge kan dom hålla det?

Det verkar vara många bittra miner hos nike, jag tror inte att det beror på att folk "sålde" sig utan mer att vissa inte kunde förutspå händelserna i förväg och vill nu försöka sätta ner foten..

Så försök att hålla känslorna i styr.. Man kan inte alltid se in i framtiden!
 

DeletedUser914

Guest
Måste hålla med om att nike har gått på hårt och lyckats hyfsat bra.. men hur länge kan dom hålla det?

Det verkar vara många bittra miner hos nike, jag tror inte att det beror på att folk "sålde" sig utan mer att vissa inte kunde förutspå händelserna i förväg och vill nu försöka sätta ner foten..

Så försök att hålla känslorna i styr.. Man kan inte alltid se in i framtiden!

Vi har hållt allihop i mer än 1 år än men på andra håll innan och som vi är nu i Nike är vi oslagbara vad det verkar.

Rebellion och forna fenix va dödsfiender och har länge vart de, ingick iap enbart för rebellion verkade bli rädda då nike valde gå på dom och fenix va tröttna på att va slagpåsar åt flera större allianser.
Men att gå ihop med dom trodde man aldrig på, hade trott de skulle göra sig redo för krig men dom valde en annan sida, en sida jag vet airam aldrig skulle tatt om hon vart kvar :)

Ps, är ett spel finns inga känslor sådär direkt ((; finner allt komiskt hur de kan gå.
 

DeletedUser1904

Guest
Efter några få dagar leder nike med 12-0 enligt statsen :)
Trevligt tycker jag det är.
Desto tråkigare se så många man ansåg som ens vän på fiende sidan, men visar väl bara hur man kan sälja sig i vissa lägen.

tycker om dig celle ;) dock inte så konstigt då erövringen har skett i era huvudhav,44 45 :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Inga bittra miner. Bara glada!
"Göbber och kärringer, huk er i bänkarna, för nu laddar han om!"
 

DeletedUser

Guest
Vi har hållt allihop i mer än 1 år än men på andra håll innan och som vi är nu i Nike är vi oslagbara vad det verkar.

Rebellion och forna fenix va dödsfiender och har länge vart de, ingick iap enbart för rebellion verkade bli rädda då nike valde gå på dom och fenix va tröttna på att va slagpåsar åt flera större allianser.
Men att gå ihop med dom trodde man aldrig på, hade trott de skulle göra sig redo för krig men dom valde en annan sida, en sida jag vet airam aldrig skulle tatt om hon vart kvar :)

Ps, är ett spel finns inga känslor sådär direkt ((; finner allt komiskt hur de kan gå.

Det är ju inte direkt så att ni har vart samma i ett år, ni har slagit ihop er med allianser, senast plockade ni några spelare från 1337, athena och rebellion för att dom låg "i fel område" men visst det är en väg att gå..

Sedan så verkar du ha tappat info på vad som har hänt, dock att gamla fenix alltid hjälpte er i deff, då ni i flera lägen behövde det är en sak, men dödsfienden..hmm kanske..

finns ju fler än du som tänker framåt i detta spelet tro det eller ej :eek:

Fint att du har lite humor ändå ;)
 

DeletedUser914

Guest
Det är ju inte direkt så att ni har vart samma i ett år, ni har slagit ihop er med allianser, senast plockade ni några spelare från 1337, athena och rebellion för att dom låg "i fel område" men visst det är en väg att gå..

Eximius tar in hela Heretics, det fungerar inte så väl med samarbetet många från gamla Heretics slutar och vi bildar ares för göra nåt nytt och fogas mer samman där under tiden samarbetar vi mycket bra med TSE och börjar efter ett tag prata om slås ihop då fler och fler slutar främst hos ares och vi blir få men stora. Det blir då Nike, sen dess har vi tatt in några från främst 1337 men även från rebellion/fenix då de inte gillat läget där och velat pröva nytt, även tappat några fina spelare till REA

Som jag sa, vi har ALLA här spelat i olika områden/allianser i början men aldrig i en förlorande allians ( ;) ) och nu är vi här. som de sen verkar är vi oslagbara ;)

Sedan så verkar du ha tappat info på vad som har hänt, dock att gamla fenix alltid hjälpte er i deff, då ni i flera lägen behövde det är en sak, men dödsfienden..hmm kanske..

Kan väl säga med att gamla fenix som krigade emot rebellion fick massa hjälp av oss och kortinh och utan den vet man inte om många av dom spelat än idag. Så jag har allt koll på vad som skett. Visst har dom fått hjälpa vissa i nike då dom vart nära då om du ser på kartan, är nike väl utbrett : ))

Ps, dom vi tog in låg inte i fel område.. de låg där vi ville expandera emot ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eximius tar in hela Heretics, det fungerar inte så väl med samarbetet många från gamla Heretics slutar och vi bildar ares för göra nåt nytt och fogas mer samman där under tiden samarbetar vi mycket bra med TSE och börjar efter ett tag prata om slås ihop då fler och fler slutar främst hos ares och vi blir få men stora. Det blir då Nike, sen dess har vi tatt in några från främst 1337 men även från rebellion/fenix då de inte gillat läget där och velat pröva nytt, även tappat några fina spelare till REA

Som jag sa, vi har ALLA här spelat i olika områden/allianser i början men aldrig i en förlorande allians ( ;) ) och nu är vi här. som de sen verkar är vi oslagbara ;)

Så då undrar jag då vi i rebellion för första gången går ihop med en allians (fenix vet jag inte ärligt.. kan inte deras historia så bra) varför du klagar på detta? visst jag kan förstå att ni i nike är lite smått bittra över att Fenix inte hjälper er längre och att det genast blev jobbigare.. Men varför klaga då nike gjort så minst 2-3 gånger... Eller det gäller inte nike i all deras ära? :eek:


Kan väl säga med att gamla fenix som krigade emot rebellion fick massa hjälp av oss och kortinh och utan den vet man inte om många av dom spelat än idag. Så jag har allt koll på vad som skett. Visst har dom fått hjälpa vissa i nike då dom vart nära då om du ser på kartan, är nike väl utbrett : ))

Ja för kriget mellan rebellion och fenix varade extremt länge! Det va mer så att fenix hjälpte nike i kriget mot rebellion, men vill helst inte erkänna det fastän dom flesta vet detta...
Men bra försök att försöka undvika ämnet för att peppa din egna allians ;)

Till slut så vet jag inte vad jag ska säga mer??

Hmmm.. Dags att skaffa lite själv insikt? :p
 

DeletedUser

Guest
Nu har vi i Epiales tagit en Nike stad, som också gav oss en underverks ö! :D


:cool:
 

DeletedUser914

Guest
Så då undrar jag då vi i rebellion för första gången går ihop med en allians (fenix vet jag inte ärligt.. kan inte deras historia så bra) varför du klagar på detta? visst jag kan förstå att ni i nike är lite smått bittra över att Fenix inte hjälper er längre och att det genast blev jobbigare.. Men varför klaga då nike gjort så minst 2-3 gånger... Eller det gäller inte nike i all deras ära? :eek:




Ja för kriget mellan rebellion och fenix varade extremt länge! Det va mer så att fenix hjälpte nike i kriget mot rebellion, men vill helst inte erkänna det fastän dom flesta vet detta...
Men bra försök att försöka undvika ämnet för att peppa din egna allians ;)

Till slut så vet jag inte vad jag ska säga mer??

Hmmm.. Dags att skaffa lite själv insikt? :p

För de första, självinsikt är ett ord inte 2.

För de andra, tror du inte jag har mer koll än dig vad som skett i nike och hur vi samarbetat med fenix och om du glömt så va de minst 3 allianser till förutom er som va på fenix, om du inte sett statsen har vi klarat oss fint utan fenix och kan väl säga vi aldrig vart i stort behov av deras trupper vad du nu än säger. Rebellion har aldrig varit ett hot, och de är nu inte epiales heller :)

Sen har jag aldrig gnällt om rebellions hopslagning med fenix, kan du inte läsa så svara inte tack så jag slipper förklara i onödan, jag tycker de är komiskt just de 2 går ihop efter all historia som finns och om hur vissa i gammla fenix berättat om sitt hat för rebellion : )
 

DeletedUser

Guest
För de första, självinsikt är ett ord inte 2.

För de andra, tror du inte jag har mer koll än dig vad som skett i nike och hur vi samarbetat med fenix och om du glömt så va de minst 3 allianser till förutom er som va på fenix, om du inte sett statsen har vi klarat oss fint utan fenix och kan väl säga vi aldrig vart i stort behov av deras trupper vad du nu än säger. Rebellion har aldrig varit ett hot, och de är nu inte epiales heller :)

Sen har jag aldrig gnällt om rebellions hopslagning med fenix, kan du inte läsa så svara inte tack så jag slipper förklara i onödan, jag tycker de är komiskt just de 2 går ihop efter all historia som finns och om hur vissa i gammla fenix berättat om sitt hat för rebellion : )

Men nu tror jag du tar i så du håller på att spricka!

Andas ta ett djupt andetag!......
Är du sur för att vi tog en stad idag eller vad är det med dig? den celleequie jag tidigare fört samtal med har aldrig betett sig på detta viset.

Ska hålla mig kortfattat.
Visst Har det funnits ett hat mellan våra allianser, har bestämt för mig att det uppkom då vi slog oss ihop med CK. Men man skall inte vara långsur, vi såg helt enkelt att en sammanslagning skulle gynna oss båda då vi skulle regera b.la hav 54. (alla vet ju att Beta aldrig kommer att ta slut ändå)

Men hur som helst så måste du hålla med om att vi har nog räddat ert "skin" (läst städer) betydligt fler ggr än ni har gjort för oss.

i rest my case!

Mvh
Lord
 

DeletedUser

Guest
Nu har vi i Epiales tagit en Nike stad, som också gav oss en underverks ö! :D


:cool:

Grattis, den staden gav mig 1 700 000 KP ( en MILJON sjuhundra TUSEN). Nån som orkar räkna hur många städer det är??

Det har gett mig 10 Rebellion städer ialalfall.. Undrar hur många Epiales städer det blir i framtiden. 8 stycken ligger just nu i farozonen.

Be aware, jag vet mer än ni tror i Epiales :D :cool:
 

DeletedUser

Guest
För de första, självinsikt är ett ord inte 2.

För de andra, tror du inte jag har mer koll än dig vad som skett i nike och hur vi samarbetat med fenix och om du glömt så va de minst 3 allianser till förutom er som va på fenix, om du inte sett statsen har vi klarat oss fint utan fenix och kan väl säga vi aldrig vart i stort behov av deras trupper vad du nu än säger. Rebellion har aldrig varit ett hot, och de är nu inte epiales heller :)

Sen har jag aldrig gnällt om rebellions hopslagning med fenix, kan du inte läsa så svara inte tack så jag slipper förklara i onödan, jag tycker de är komiskt just de 2 går ihop efter all historia som finns och om hur vissa i gammla fenix berättat om sitt hat för rebellion : )

Jag tror att jag har vart en av dom i Rebellion som vart mest misstänksam, mest skeptisk till hop slagningen, men efter att snackat mkt med gamla fenix spelare, tackat dom o hjälpt dom så har jag insett att det kanske inte var så hemskt ändå :p Vi har hittat varandra bra för att ha haft så kort tid på oss att få kontakt mellan gamla fiender! :D

Om nu Rebellion inte vart nått hot, hur kommer de då sig att fenix hjälpt nike så mkt??
Och om Rebellion inte vart ett hot så skulle Gorthax för längesedan bildat Addidas!! :p
Rebellion + Fenix har en väldigt ljus framtid då vi båda haft framgångar! så Epiales kommer bli ett hot mot Nike! Inget snack om saken!;)
 

DeletedUser

Guest
Herregud..

Helt ärligt har jag inte ens märkt av att vi har haft någon som helst hjälp av Fenix, jag säger för den delen inte heller att vi inte fått nån hjälp av dem..
Jag har bara inte märkt det och det kan man väl tycka är lite besynnerligt om dem nu hjälpt oss så mycket som det låter som på vissa håll.

Tycker dock att det är skoj med Er sammanslagning, har inte haft särskilt mycket kontakt med nån av er så för min del kan det kvitta.
Lycka till och tack.

Fördelen är ju att plötsligt vaknar beta till liv och det händer lite på slagfälten..
Spelglädjen återfinner sig o plötsligt är det förbannat kul igen.
Ses på fälten.. men kom ihåg....
INGA DÖNARE... (med grov göteborgs dialekt):cool:
 

DeletedUser1904

Guest
jesperr har fått en del hjälp av mig iaf:) men kom ihåg det är ett spel, tycker det är lite tråkigt att nike inte anfaller mig ... :( lycka till i spelet vänner! :)
 

DeletedUser914

Guest
Jag är inte sur, ni är ju värre än fjortisar på msn som gnäller 24/7.
 

DeletedUser

Guest
Håller med El Nino - kul med nyordninng bland "den lede fi".

I och med er sammanslagning har vi tre nästan jämnstora allianser. "Utan konkurrens blir kniven slö!" (Gammalt djungelordspråk, det är jag säker på :p)
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte sur, ni är ju värre än fjortisar på msn som gnäller 24/7.

Jaså har du msn? Jag trode att det var fjortisar som hade det!:cool:

Sluta tjura nu och väx upp! Det blir ju bara roligare på detta vis.

Kan du stava till bbs och Icq celleequie? :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp