Kriget Nike vs Epiales

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
TACK JESPERR!!! Precis detta jag va ute efter! Total ignorans från er sida vad gäller vad spelet går ut på egentligen.. Men jag ska inte avslöja för mycket för er här för då får ni för mycket hjälp..

Men lycka till i eran låtsat värld!

Din hiss verkar inte gå hela vägen upp :)
Hahaha. Ha det bra. Det låter som att du behöver det.
 

DeletedUser

Guest
Din hiss verkar inte gå hela vägen upp :)
Hahaha. Ha det bra. Det låter som att du behöver det.

Det lyser på labbet hos dig men alla forskarna har gått hem!
Det verkar inte va någon i Nike, särskilt inte du jesperr som spelar schack så fortsätt med era försök på propaganda och räkna "stats" känns som ni behöver det för ert eget bästa!
 

DeletedUser

Guest
Nu skrattar jag.

Men xiarx, om man inte kan bedöma ett krig med hjälp av stats, hur gör man det då?
 

DeletedUser

Guest
Ni i Epiales verkar tro att detta spel går ut på att erövra era egna. Haha säger jag då. Nike är störst och kommer alltid vara det. Vi är bäst och kommer alltid att vara det. Det spelar ingen roll hur många gånger ni börjar om i en ny allians. Lycka till, men det är faktiskt så att i detta spel så går det ut på att erövra fienders städer.

Länge leve Grepolis.. host host.. :cool:

Epiales är fortfarande en ny allians precis som ett nytt företag så kan man inte vänta sig att gå om etablerade storföretag/allianser direkt.

What goes up must come down. Inget varar för evigt ;)
 

DeletedUser914

Guest
Ni är en ny allians, därmed borde ni enbart tagit med de seriösa och aktiva spelarna och inte sådana som borde tappa städer emot en (i princip) lika stor fiende : ) det är i början som en allians är mest aktiv och entusiastisk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni är en ny allians, därmed borde ni enbart tagit med de seriösa och aktiva spelarna och inte sådana som borde tappa städer emot en (i princip) lika stor fiende : ) det är i början som en allians är mest aktiv och entusiastisk ;)

det stämmer säkert i ert fall! Men nu har vi faktiskt tagit med även de orutinerade spelarna (inte bara de som tappar städer...) för att ge dem en chans istället för att som allianslösa slukas som vargar. kanske inte smart strategi men kanske snällare
 

DeletedUser

Guest
vad jobbigt det måste vara... alla måste hitta på ursäkter som inte stämmer komma med påståenden som bara stämmer till hälften överdriva eller blåneka. förolämpa varandra osv. kan inte här va ett ställe som alla har kul på? :cool: stämmer inte helt grepolis finns på grepolis.se det här e ett forum. vi sluta med att säga alla har fel på ett eller annat sätt :)
 

DeletedUser914

Guest
visst finns de orutinerade, tror ingen kommit in på grepoli och är pro på de ; )
men vem som helst kan be om stöd om de får anfall på sig och om man inte får hjälp av sin allians är de rätt kört ofta^^
 

DeletedUser

Guest
visst finns de orutinerade, tror ingen kommit in på grepoli och är pro på de ; )
men vem som helst kan be om stöd om de får anfall på sig och om man inte får hjälp av sin allians är de rätt kört ofta^^

det där med att vem som helst kan be om stöd stämmer inte i vissa fall. finns de som skiter i att be i det ^^
 

DeletedUser

Guest
det där med att vem som helst kan be om stöd stämmer inte i vissa fall. finns de som skiter i att be i det ^^


Hur menar du då? Alla kan be om stöd sen om vissa struntar i det har ju knappats med saken att göra.



Quazi Vs Epiales

4-0

=)
 

DeletedUser

Guest
Vem som vinner får vi väl se :)

Det där är ju ett problem på Beta - eller iallafall en omöjlighet. Ingen vinst finns ju definierad.
Vinner den som spelar längst? Eller når något mål först?

Hmmm - gäsp:
när sommaren kommer
skall jag visa dig bättre dar
när natten är varm
och himmelen är lila och klar

nu reser vi bort
nu tar vi oss tiden det tar
när sommaren kommer
jag lovar dig
bättre dar

skall du fråga mig då
om jag har några löften
och lova när hösten är här
eller låter vi natten få vara
så stilla den är

jag vet att du
inte vet vad du längtar till
men när sommaren kommer
så åker du vart du vill
Tror det är dags för semester!
 

DeletedUser

Guest
Det där är ju ett problem på Beta - eller iallafall en omöjlighet. Ingen vinst finns ju definierad.
Vinner den som spelar längst? Eller når något mål först?

Hmmm - gäsp:

Tror det är dags för semester!

Hehe, nej jag vet, hade ju själv hoppats på grepo 2 så det fick bli nåt slags slut men jag vet inte vad som händer eller inte med dom planerna! :(
 

DeletedUser914

Guest
Enda delen av uppdateringen jag vill ha är underverken så man kan stänga en värld.
 

DeletedUser378

Guest
För att vara säker på att dessa åsikter kommer fram till hela teamet och ev högre ort så bör de yttras i något av de större forumen.
 

DeletedUser

Guest
hörde efter med gud men han verkar inte ha något med grepolis att göra,spelet kommer att självdö helt sanslöst dåligt att inaktiva stadsfestnissar får mer kulturpoäng än en som anfaller eller en som blir anfallen(förutsatt att han använder egna trupper).underverken kommer inte förändra något förutom att aktiva spelare får mata råvaror till uverken (de ska väll kräva mycket råvaror),bort med stadsfester olympiska spel och teaterspel..

Väl talat!
Bort med spökstäderna med! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ja det är väl på sin plats att styra upp det här lite nu!

Omröstningen var för Grepo 2.0 så vad är problemet!?
 

DeletedUser678

Guest
Sägs att ganska många topp spelare från Gp.se började på en engelsk server igår/idag för att få lite tuffare motstånd och prova på deras servrar!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp