Komma åt andras konton

DeletedUser

Guest
Den har drabbat många och förhoppningsvis är skadorna så pass små att de inte behöver backa servern till en tidigare version. :-S
Grepolis Mobil är instabil och förhoppningsvis kommer det fortsätta vara nere tills de fixat den ordentligt.

Mina skador är inte små.
 

DeletedUser4

Guest
Hi people.

Known issues:
- Battle points are missing.
- The amount of resources is not restored with farm villages.

Upprepar följande:

Hi guys,

i am from innogames. We really want to help you, but it's impossible if we don't get the necessary informations. and we don't speak Swedish, so please write in English if you are able to do it.

First of all, we did some changes until 3 am, did anything happened _AFTER_ this time?

If it happens we need more information:
Browser type and Version:
Your Account:
Foreign Account you login:
IP:
Provider:
When did it happen:

We need as much information as we can get, and please in English, so the coma doesn't have always to translate.

thanks in advance
 

DeletedUser2522

Guest
please also, say if you had issues with double login before or not.

Browser type and Version: Safari for iOS (iPod touch)
Your Account: Middah
Foreign Account you login: Bart Holland
IP: xxxxxxxxxx
Provider: Telia, wifi
When did it happen: Yesterday, when I logged in to Theta using mobile.

Ps. Just because mobile doesn't work means I can't conquer the town I wanted to conquer... Please, FIX IT! ;-)
 

DeletedUser1570

Guest
Kan man få en anledning till varför min tråd ang att man inte längre får krigspoäng raderas hela tiden? Det är ett faktiskt problem som alla upplever.
 

DeletedUser1259

Guest
11.16 idag loggade en spelare in på Eta på sitt konto och hamnade hos spelaren med flest poäng.
 

DeletedUser4

Guest
Hej gott folk.

Tyvärr så måste jag meddela att vi kommer att återställa hela Grepolis.se till en tidigare version.

Detta sker inom den kommande timmen.

Den tidigare versionen (back up) är ifrån 03.00 (ca) igår.

Vi har under nattens gång och morgonen försökt åtgärda de problem, men lyckas inte hitta orsaken.

Vi ber givetvis om ursäkt för detta och beklagar över att det kommer olägligt.

Ert Grepolis Team
 

DeletedUser1880

Guest
Hej gott folk.

Tyvärr så måste jag meddela att vi kommer att återställa hela Grepolis.se till en tidigare version.

Detta sker inom den kommande timmen.

Den tidigare versionen (back up) är ifrån 03.00 (ca) igår.

Vi har under nattens gång och morgonen försökt åtgärda de problem, men lyckas inte hitta orsaken.

Vi ber givetvis om ursäkt för detta och beklagar över att det kommer olägligt.

Ert Grepolis Team
Då borde ni vänta till 03:00 inatt innan ni gör det annars kan det bli jätte fel rent taktiskt med hur man planerat saker. :confused:
 

DeletedUser1259

Guest
Jag fyllde på med guld efter den tiden... jag hoppas det inte försvinner.
 

DeletedUser1898

Guest
Då borde ni vänta till 03:00 inatt innan ni gör det annars kan det bli jätte fel rent taktiskt med hur man planerat saker. :confused:
jepp tog nyss en stad och jag hade revolt i den kl. 03.00 inatt
Lär få börja om igen med revolten
 

DeletedUser1570

Guest
Aha den är flyttad. Skumt. Jag kör bara på detta forumet.
 

DeletedUser4

Guest
Vilken tid kommer ni att göra rollbacken och när väntas världarna vara uppe igen??

Inom den kommande timmen och världarna ska upp så fort som möjligt. När dem är stabila igen.

Ok, då är det inte så illa med tanke på att NB ändå tar slut strax efter det... Jobbigt för er och jobbigt för oss. Skönt att problemet blir löst nu iaf.

Sista utvägen, vi kan inte vänta längre och problemen blir större. Så vi har tyvärr inget annat val.

Förstår att många kommer bli/är redan påverkade av detta, men det ska vi försöka lösa i efterhand på bästa möjliga sätt.
 
Topp