Grepolis Version 2.0!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser378

Guest
Vill du ha kvar ditt konto när du kommer tillbaka så anställer du ingen att spela åt dig ;)
Räknas som co using och reulterar i bann eftersom det uttryckligen står i reglerna en spelare per person.

Sedan antar jag att ditt inlägg inte skulle tas alltför allvarligt men lika bra att skriva det direkt.
Men börjar dra ihop sig nu. Blir det race om vem som blir först på servern?
 

DeletedUser1738

Guest
Vill du ha kvar ditt konto när du kommer tillbaka så anställer du ingen att spela åt dig ;)
Räknas som co using och reulterar i bann eftersom det uttryckligen står i reglerna en spelare per person.

Sedan antar jag att ditt inlägg inte skulle tas alltför allvarligt men lika bra att skriva det direkt.
Men börjar dra ihop sig nu. Blir det race om vem som blir först på servern?

woops dejarl ;)

Adu ;) jag ska in först kom in 37 på epsi får se om det går bättre nu :p
 

DeletedUser1880

Guest
Vill du ha kvar ditt konto när du kommer tillbaka så anställer du ingen att spela åt dig ;)
Räknas som co using och reulterar i bann eftersom det uttryckligen står i reglerna en spelare per person.

Sedan antar jag att ditt inlägg inte skulle tas alltför allvarligt men lika bra att skriva det direkt.
Men börjar dra ihop sig nu. Blir det race om vem som blir först på servern?

Haha! Djupt medveten om det, borde tryckt in en :p för att förtydliga det. :-D

Får den som kommer först något pris? :p
 

DeletedUser378

Guest
Hur det fungerar med din iphone/pad kan jag inte yttra mig om men om du skall resa utanför svergie rådar jag dig att inte koppla upp dig om du inte är beredd att betala priset som de tar för att du skall surfa.
Det stiger ganska redigt så fort då åker över svenska gränsen.
 

DeletedUser1880

Guest
Hur det fungerar med din iphone/pad kan jag inte yttra mig om men om du skall resa utanför svergie rådar jag dig att inte koppla upp dig om du inte är beredd att betala priset som de tar för att du skall surfa.
Det stiger ganska redigt så fort då åker över svenska gränsen.

Jag håller mig inom Sverige så det går nog bra, men bra att du nämner det! Kommer även att ha tillgång till en dator en stor del av tiden, men kanske inte like mycket som när jag är hemma.
 

DeletedUser378

Guest
Låter som om du fortfarande kommer ha tid att sitta och spela med oss till och från. Behöver antagligen inte skada din utveckling alltför kraftigt.
 

DeletedUser1738

Guest
Jag håller mig inom Sverige så det går nog bra, men bra att du nämner det! Kommer även att ha tillgång till en dator en stor del av tiden, men kanske inte like mycket som när jag är hemma.

hehe själv blir det svårt att vara inne 15timmar om dagen när man ska till släkten...
 

DeletedUser378

Guest
Slä... Släk... Släkten? Vad är det för något? Kretsar inte världen kring grepolis?
 

DeletedUser378

Guest
Aha!
Men du kan ni ju spela tillsammans.
Tänk på att inte anfalla samma mål bara om ni ska dela ip adress ;)
 

DeletedUser1738

Guest
har till och med satt på alarm så jag inte glömmer det :p(zeta)
 

DeletedUser378

Guest
Låter som du kommer vara en av de första som kommer in på servern.
 

DeletedUser378

Guest
Yrkesskada eller vad man nu vill kalla det. Har suttit och spelat för många timmar ;)
 

DeletedUser378

Guest
Absolut jag tänker delta på Zetan. Tar även med mig en egen allians in på servern.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp