Grepolis Version 2.0!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser378

Guest
Det var själva tanken med att spela på den här servern hos mig. Sen om du hinner med tempot som vi sätter återstår väll att se ;)
 

DeletedUser1880

Guest
20 min kvar... Hänger på "F5" redo att börja spela direkt. :p
 

DeletedUser378

Guest
Verkar dumt att börja redan gå fixa någonting att äta och dricka istället så du inte behöver lämna datorn mer ikväll ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1880

Guest
Är det massläpp? Har jag tältat i onödan!? Har tältat framför datorn inför denna start i en vecka nu. Det gäller att vara först i kön.. :p
 

DeletedUser378

Guest
Alla på en och samma gång är det som gäller så är ledsen att göra dig besviken att du har köat helt i onödan.
 

DeletedUser1880

Guest
Alla på en och samma gång är det som gäller så är ledsen att göra dig besviken att du har köat helt i onödan.
Snyft, ok.. *packar ihop tältet med en tår i ögat*

Har någon sett något klipp där en kille står först i kön till typ PS3 och när han köpt den så slår han sönder den framför näsan på alla som köat i flera dagar. Såååå kul! :)

Funderar på att registrera mig först och sen ta bort kontot framför näsan på alla som inte hunnit registrera sig än. :D
 

DeletedUser1880

Guest
3 min kvar... Undra om de lyckas med att starta exakt 14.00? :)
 

DeletedUser

Guest
Släpps 2.0 på dem andra servers idag också eller har dem kvar dem där reglerna för 250 milj. poäng?
 

DeletedUser

Guest
Jag har en fråga angående bondbyarna. Hur kommer det sig att flera personer kan äga samma bondby just nu? Är det på grund av nybörjarskyddet?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp