Det ryktas...

DeletedUser3689

Guest
Det ryktas om att spöka inte är det bästa sättet att påvisa att man är bättre än andra allianskamrater eller bättre än motståndarna.
Hänt har hänt och att vi får hjälpas åt att blicka framåt. Åtminstone jag spelar Grepolis för att det är roligt, inte för att tjafsa med folk, varken med- eller motspelare.
Ryktas att jag behöver inte visa för någon att jag är bättre än någon annan, pallar bara inte bry mig bara, ska jag stanna kvar i en månad o vänta tills alla i alliansen har kört teaterspel och stadsfester nog att kunna ta alla mina städer? För att sedan ge mina städer till folk jag ogillar att spela med? (Nej alla i alliansen behöver inte ta åt sig).

Spelar också grepolis för att det är roligt och inte för att tjafsa med folk, där av varför jag spöka.

En del måste lära sig vad allians spel innebär.
Ryktas att det där kom från helt fel person
Tack, Mimmi.

Jag spelar med samma nick.
Skulle inte alls bli förvånad om du gömde dig bakom Iora nick också.
Samma speltaktik. Dra bir och skickar in trupper när fi anfaller med bs. Enda som du bryr dig om är att få kp och bli etta i rank.
Har aldrigt dragit mina bir och samt skickat in md, ryktas att du är helt vilsen mannen.
Hade jag brytt mig om att bli etta i ranken hade jag spelat på bra mycket mer kanske gjort den sjuka taktiken att maxa mina städer också, slackade som fan men verkar som folk slackade ännu mer.
 

DeletedUser3690

Guest
Jasså ryktas att när du skrev till mig just lät det som en dålig sak att bry som om ranken, här svänger det fort som vanligt. Är du kanske lite bitter? ;)
Det är du och några till som tänker på ranken. Orkar inte bry mig mer.
Ni har blivit för mycket ego. Vill bara visa vem som är bäst.
 

Legondra

Active Member
Det är du och några till som tänker på ranken. Orkar inte bry mig mer.
Ni har blivit för mycket ego. Vill bara visa vem som är bäst.
Ryktas att av oss två är du den mer ego, hjälper man inte dig (fast kanske trupper är slut, man gör nått annat eller det är en belägring som kommer dö) så flippar du och lämnar. Jag förstår ändå att alla inte alltid kan hjälpa mig, nått du kanske borde lära dig.
Och för mig är det viktigaste att vara aktiv och hjälpa så mycket man kan, gör man det brukar ranken stiga ;)
 

DeletedUser3690

Guest
Ryktas att av oss två är du den mer ego, hjälper man inte dig (fast kanske trupper är slut, man gör nått annat eller det är en belägring som kommer dö) så flippar du och lämnar. Jag förstår ändå att alla inte alltid kan hjälpa mig, nått du kanske borde lära dig.
Och för mig är det viktigaste att vara aktiv och hjälpa så mycket man kan, gör man det brukar ranken stiga ;)
Baris är slut och du fortsätter att bygga.
Och ni har fel info. Jag hade ks inne dagen innan och samma dag. Så inget deff hade tagit slut. Och om man planerar 2 dagar med spioner och håller på och bygger ska alla andra ge fan i och sätta ks i den spelaren. Allt fanns i forum. Förstår Geggan är sur att hen inte fick nån stad av mig. Men jag gav dem till dem små så dem kan bygga deff och hjälpa hen
 

docprometheus

Active Member
En del måste lära sig vad allians spel innebär.

Jupp det blev rätt tungt när du försvann i tyska servern när du var igång i rätt gång...Det är otroligt stort att du tar upp "allians spel" nu när hela begrepp handlar om att acceptera misstag, se förändringar, skapa mer positiva gång i hela allians framför att helt dra ned ridån till svart.

Jag pikar inte mot dig nu! Utan jag upplever positiv förändringar hos dig när du talar om "allians spel" då jag VET att du är en otroligt duktig individuell spelare i spelet. Lagspelet går alltid i utveckling, även jag till och med utvecklas i lagspelet.

Go go go!

(Orama8 i tyska servern saknar dig förresten. en grek dessutom)
 

docprometheus

Active Member
Hellre ensam än med ett gäng noobs och såna där glidare

De värsta skratt kommer från mig... Jag ska kunna lägga fram denna spanske skrattade gubbe emellan all ord jag skriver XD

I Phi fanns typ Knaz, Jamson bla bla... Noobs?

Jösses... Snälla hur kan du förnedra dina vinnande kamrater från Tau XD
 

DeletedUser3690

Guest
Jupp det blev rätt tungt när du försvann i tyska servern när du var igång i rätt gång...Det är otroligt stort att du tar upp "allians spel" nu när hela begrepp handlar om att acceptera misstag, se förändringar, skapa mer positiva gång i hela allians framför att helt dra ned ridån till svart.

Jag pikar inte mot dig nu! Utan jag upplever positiv förändringar hos dig när du talar om "allians spel" då jag VET att du är en otroligt duktig individuell spelare i spelet. Lagspelet går alltid i utveckling, även jag till och med utvecklas i lagspelet.

Go go go!

(Orama8 i tyska servern saknar dig förresten. en grek dessutom)
Ja. Du har säkert rätt om tyska och att ni saknade mig. Men när en allians medlem sänker min ks då drar jag.
Samma här. Dem valde hjälpa en spöke. Jag är kvar. Spöket blev sur för att luddes städer gick åt fort. Och började skriva massa skit i forum. Men själv och några fler skicka anfall på tempel långt innan andra för att plocka kp istället för att låta små spelare ta del an kp från tempel. Och han skriver att jag måste lära mig tajma bättre. Hahaha spöket. Jag fanns i disc. Och läste vad som skrevs men gick inte in för att boka nån stad. Var ju inte många städer så alla behöver inte blanda sig i den IE.
Jag kör tillsammans. Det finns många här som kan intyga. Jag kan bränna mina trupper för andra. Inte vina ranken genom att 30 Pers fredar mig med kp för att jag ska bli först på ranken.
Legondra
Kommer inte skriva mer här. Nu räcker det.
 

docprometheus

Active Member
Ja. Du har säkert rätt om tyska och att ni saknade mig. Men när en allians medlem sänker min ks då drar jag.
Samma här. Dem valde hjälpa en spöke. Jag är kvar. Spöket blev sur för att luddes städer gick åt fort. Och började skriva massa skit i forum. Men själv och några fler skicka anfall på tempel långt innan andra för att plocka kp istället för att låta små spelare ta del an kp från tempel. Och han skriver att jag måste lära mig tajma bättre. Hahaha spöket. Jag fanns i disc. Och läste vad som skrevs men gick inte in för att boka nån stad. Var ju inte många städer så alla behöver inte blanda sig i den IE.
Jag kör tillsammans. Det finns många här som kan intyga. Jag kan bränna mina trupper för andra. Inte vina ranken genom att 30 Pers fredar mig med kp för att jag ska bli först på ranken.
Legondra
Kommer inte skriva mer här. Nu räcker det.

Njae. Du är väl medveten om att missförstånd går alltid att lösas. Dessutom försvann du rätt fort i början av alltingvid "första misstag" Du må ha högre krav, men du glömmer bort att spelarna med olika bakgrund spelar ihop i en samma allians, medföljer det alltid oklarheter i början tills alla känner igen i allting.

Jag minns allting denna situation du talar om. Kommunikationsbrist. Du och denne eller alla är alltid med om att omvärdera om allting. Du vet jag vet! Då jag ger inte dig rätt eller fel i allting. Utan alla har ansvar att ge fullständiga information vilket jag är rak på saken mot DIG att du lämnade otydliga information.

Bara och svälj allting du! Du kan mycket! Du måste jobba på lagarbetet kan jag ge dig som främsta "rådgivning"

Du valde försvinna för en enda misstag framför andra, tredje. Jag förstår dig, prestige, vinnarskalle. Men du måste komma ihåg en sak! Du spelar med 10-50 spelare i samma allians. Då måste du vara flexibel i det du spelar i spelet.
 

Geggan

Active Member
De värsta skratt kommer från mig... Jag ska kunna lägga fram denna spanske skrattade gubbe emellan all ord jag skriver XD

I Phi fanns typ Knaz, Jamson bla bla... Noobs?

Jösses... Snälla hur kan du förnedra dina vinnande kamrater från Tau XD

alltså, är du totalt jävla hjärndöd eller?
nu är det DELOS vi pratar om.
 

Geggan

Active Member
Baris är slut och du fortsätter att bygga.
Och ni har fel info. Jag hade ks inne dagen innan och samma dag. Så inget deff hade tagit slut. Och om man planerar 2 dagar med spioner och håller på och bygger ska alla andra ge fan i och sätta ks i den spelaren. Allt fanns i forum. Förstår Geggan är sur att hen inte fick nån stad av mig. Men jag gav dem till dem små så dem kan bygga deff och hjälpa hen

sur för att jag inte fick stad av dig? ser det ut som om jag någonsin behövt det? nej. samtidigt är det bara att pressa dig, så spökar du tillslut (minns ni Troja som senast?? )
 
Topp