Det ryktas...

DeletedUser3774

Guest
Ryktas om att det enda du kan göra är att snacka nuförtiden, visa lite lite historia och kriga! som du och jag gjorde. just nu är det bara patetiskt
Du visar tydligt din Historia som på alla andra servrar ! Geggan/Lordi79 "always alone" ryktas de.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3785

Guest
Adios vänner, har blivit tvångs förtidspensionerad på denna server, vi ses nånstans
 

AndreaPirlo

New Member
Det ryktas om att spöka inte är det bästa sättet att påvisa att man är bättre än andra allianskamrater eller bättre än motståndarna.

Det ryktas även om att det här inte är roligt för någon utan att det var väldigt jämnt och spännande innan det här.

Till sist ryktas det om att det som har hänt har hänt och att vi får hjälpas åt att blicka framåt. Åtminstone jag spelar Grepolis för att det är roligt, inte för att tjafsa med folk, varken med- eller motspelare.
 

DeletedUser3690

Guest
Jag spelar med samma nick.
Skulle inte alls bli förvånad om du gömde dig bakom Iora nick också.
Samma speltaktik. Dra bir och skickar in trupper när fi anfaller med bs. Enda som du bryr dig om är att få kp och bli etta i rank.
 
Senast redigerad av en moderator:

Legondra

Active Member
Jag spelar med samma nick.
Skulle inte alls bli förvånad om du gömde dig bakom Iora nick också.
Samma speltaktik. Dra bir och skickar in trupper när fi anfaller med bs. Enda som du bryr dig om är att få kp och bli etta i rank.
Ryktas att jag ärligt inte vet vad du snackar om, jag spelar inte på den här servern och har aldrig dragit mina bir för kp.
Sen finns det såna som spelar i en allians enda tills man inte får hjälp en gång och då byter man, tydligen har det hänt igen
 

Geggan

Active Member
Vet du va som är Patetiskt, räcker väl att se off ranken från vår sida gentemot eran allians. Är de bara du som krigar eller va gör dom andra? De kallar jag historia <3
ska vi gå och kolla på den? vad jag vet så låg jag och Iora i toppen, MEN, hur ser det ut hos er? är det bara Nogold som krigar hos er? och eran stora deffare Bragde, ligger han 2a? vafan är det som händer? :O
 

DeletedUser3690

Guest
Precis vad jag har gjort. Lärt mig spelet. Ska spela som er. Tog några år men inget mer dumspel. Bygga och bygga för andra. Ska göra det om alla gör det
 

DeletedUser3352

Guest
ska vi gå och kolla på den? vad jag vet så låg jag och Iora i toppen, MEN, hur ser det ut hos er? är det bara Nogold som krigar hos er? och eran stora deffare Bragde, ligger han 2a? vafan är det som händer? :O
Jag anfaller bara med deff. Blir alltid bäst så. Därför jag ligger ovanligt högt upp i off ranken.
 

DeletedUser3690

Guest
Ranken. Spelar roll. Jag kör mest deff och ligger bland dem 10.
 

DeletedUser3847

Guest
Tråkigt för er att era topspelare inte orkade med er men det kan man ju inte klandra dem för :p
Lite besviken att man inte hann kriga mot dem på riktigt :(
Men folk spökar på alla servers så det är bara att kämpa på för Delos har precis börjat. Servern dör knappast på grund av två spelare :)
 
Topp